Atmosphere Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Brukte en svær kopimaskin. Printet på tykke A4-ark ("tegneark"), og kuttet dem kvadratiske etterpå med en papirkutter. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Har selv slikt utstyr selv..papirkutter er realt da..blir riktig. men litt av en jobb da..også smart med tykke tegneark! Du kunne jo ha startet produksjon, og solgt det der for 5 lapper. Minst... Endret 20. september 2010 av battlefield Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ojoj, det der var stilig! Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Brukte en svær kopimaskin. Printet på tykke A4-ark ("tegneark"), og kuttet dem kvadratiske etterpå med en papirkutter. men er det bra kvalitet?tenker på pixel! Lenke til kommentar
simentp Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Jaja, på tide og oppdatere med bilder fra bula mi da. Kan ikke si den er like fin som mange andre's men for meg holder det langt Er ikke så ryddig eller noe på rommet mitt nå, samt jeg tok bilder med telefonen så er ikke de beste bildene heller... Overblikk, det du ser når du kommer inn døren: Pulten under senga, skal byttes ut med en sofa i nærmeste fremtid, nitro bilen som står der atm: Xbox'en med utstyr. Mangler bare det trådløse headsettet i skuffen. To av pc'ene + tv'en. Midtre del av reolen: Close up på noen av spillene, har vell en 15-20 spill til som jeg ikke spiller lenger i en reol til jeg har i boden. Bestod forresten teori'en på moped idag.. Yaaay: Så den stajsonære pc'en er koblet til tv'en. Brukes mest til og laste ned div og litt spilling. Go Samsung btw, Pc, TV og Mobil er av Samsung :!: Edit: Puttet bildene i spoiler Endret 20. september 2010 av simentp Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Glemte å legge ved bilde av serveren min sist så legger det til nå http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/-sendte-pirattv-til-tusenvis-av-kunder-3293989.html Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Glemte å legge ved bilde av serveren min sist så legger det til nå http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/-sendte-pirattv-til-tusenvis-av-kunder-3293989.html Ventet på at den skulle komme ja Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det ser omtrent ut som under/bak skrivebordet her... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Ser VÆRRE ut her Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Må nesten til bilder for det :!: Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Glemte å legge ved bilde av serveren min sist så legger det til nå http://www.tv2nyhetene.no/innenriks/krim/-sendte-pirattv-til-tusenvis-av-kunder-3293989.html http://www.viciouspotato.net/ Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Totenkobf: Hva studerer du? Ser du har en stor interesse for tyskhistorie, am I right? :-) Akkurat nå holder jeg på med å fullføre en bachelorgrad i Økonomi og Informatikk (bare litt smårusk igjen) og så tar jeg et årstudium i engelsk ved siden av. Leser mye historie, men det er nok helst bare på fritiden. Det går mest i Østfronten under andre verdenskrig, og da spesielt innsatsen til Waffen-SS. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 (endret) Får ta bilde av hulen min etterpå idag. Har enda ikke gjort noe, for lat. Kanskje jeg tar en ryddings idag, vis jeg gidder ... Endret 21. september 2010 av Wizzlee Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nå starter jeg på og fikse nerdebula mi, skal jeg ta bilder hele veien? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Men har tatt ut Tv'n, en gammel en da Jeg må bare finne kameraet... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Houston, We've Got a Problem. Jeg finner det ikke. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Trodde da mobilkamera var standard issue nå til dags? Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Tok mamma sinn, søstra mi sitt var for rosa. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Hater ledningskaoset bak TV'n.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå