Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

må jo si det innleggene er veldig inspirerende, bli å se igjennom en del når vi skal pusse opp romme mitt i ny(gammel)hus. Likte romme ditt Deadmau5, tenke sjølv over å begynne med DJ, men så har jo moped høyere rangering pga jeg bor så langt utafor.

Jeg valgte dj utstyr foran moped jeg :tease:

Trenger ikke moppe når jeg bor 5 min fra sentrum

Lenke til kommentar

 

Veggene mine er helt nakne, har lyst å henge opp noen plakater. Noen plakatbutikker å anbefale?

 

allposters.no, ebay eller amazon. Kan også anbefale å fremkalle HQ bilder på plakater via f eks JapanPhoto, koster litt mer enn standard plakater men så får du også skikkelig fotokvalitet på plakatene. Gjorde dette selv når jeg ikke fant TBBT plakater som jeg ville ha på nettet.

Lenke til kommentar

Dessverre forstår jeg ikke helt hvorfor en skal ha så mye spill..men er kult å prøve ut da:) Men alle er vel enig i at slikt koster.

Men hvis en har penger til det, er det jo digg.

 

Jeg er nok bare misunnelig:P

 

EDIT: Du har jo system i sakene, og det er good.

også lurer jeg på..jobber du eller er du student?

Endret av battlefield
Lenke til kommentar

Hehe, selv går jeg på BI, bor på hotellet i nydalen. Det som er digg da, er all den gode maten. Men rommet er litt gammelt da..

også har jeg ikke plass til så mange ting..så det endte opp med at jeg ble en del god i poker..så jeg spiller poker..

 

Bare ett år igjen på BI, så er jeg ferdig med bachelor i økonomi og administrasjon..

 

Mulig jeg laster opp noen bilder av hotellrommet mitt..må rydde jæv da...

 

Håper du bruker redelig med tid på studiene også da:) digg å spille og da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...