Balli Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 (endret) Hele rommet for en gangs skyld :b skrive bordet med ny sekundær skjerm :3 rote skap kabel skuff dele hylle til div hardware fiber boks, fiber til kobber boks så modem(i toppen av skapet) rommet fra døra resten av rommet fra hjørnet av benken Endret 16. september 2010 av Balli Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Synes duken er kul, jeg. 1 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Alt er kobla opp til ein bærbar? O.o Lenke til kommentar
Balli Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 står en stasjonær hp vedsiden av skjermen til venstre hvis jeg ikke tar feil. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 Oh... Den litle saken der. Hah. Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 16. september 2010 Del Skrevet 16. september 2010 må jo si det innleggene er veldig inspirerende, bli å se igjennom en del når vi skal pusse opp romme mitt i ny(gammel)hus. Likte romme ditt Deadmau5, tenke sjølv over å begynne med DJ, men så har jo moped høyere rangering pga jeg bor så langt utafor. Jeg valgte dj utstyr foran moped jeg Trenger ikke moppe når jeg bor 5 min fra sentrum Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Har flytta inn på hybel nå, så er vel på tide å ordne noen bilder. Men må enten låne meg kamera eller klare å fikse bluetooth mellom pc'n og mobilen først. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 17. september 2010 Del Skrevet 17. september 2010 Ikke alle som har Iphone her ser jeg. : - ) Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Veggene mine er helt nakne, har lyst å henge opp noen plakater. Noen plakatbutikker å anbefale? allposters.no, ebay eller amazon. Kan også anbefale å fremkalle HQ bilder på plakater via f eks JapanPhoto, koster litt mer enn standard plakater men så får du også skikkelig fotokvalitet på plakatene. Gjorde dette selv når jeg ikke fant TBBT plakater som jeg ville ha på nettet. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Synes duken er kul, jeg. Jeg å Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Ikke alle som har Iphone her ser jeg. : - ) Stemmer det. HTC FTW! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 HTC FTW ja, selv om min Legend kan være frustrende til tider. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Oversikt: Ingen veggpryd her, nei. PC og PS3: En aldri så liten samling med diverse brus og energidrikker: Bøker: Spill og film: Nærbilde av de to øverste hyllene der (Xbox 360 og PC): Den spindelen helt øverst til høyre der er full av diverse PC-spill jeg ikke har spart på omslagene til. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Dessverre forstår jeg ikke helt hvorfor en skal ha så mye spill..men er kult å prøve ut da:) Men alle er vel enig i at slikt koster. Men hvis en har penger til det, er det jo digg. Jeg er nok bare misunnelig:P EDIT: Du har jo system i sakene, og det er good. også lurer jeg på..jobber du eller er du student? Endret 20. september 2010 av battlefield Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Det har blitt en del spill, ja. Hadde også en del til PS2 og Xbox, men de forsvant sammen med konsollene når jeg fikk meg PS3 og Xbox 360. Pengene strekker til, så det er ikke noe problem. Studerer ved universitetet og jobber deltid ved siden av, du kan se en del av skolebøkene på det ene bildet. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Hehe, selv går jeg på BI, bor på hotellet i nydalen. Det som er digg da, er all den gode maten. Men rommet er litt gammelt da.. også har jeg ikke plass til så mange ting..så det endte opp med at jeg ble en del god i poker..så jeg spiller poker.. Bare ett år igjen på BI, så er jeg ferdig med bachelor i økonomi og administrasjon.. Mulig jeg laster opp noen bilder av hotellrommet mitt..må rydde jæv da... Håper du bruker redelig med tid på studiene også da:) digg å spille og da. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Totenkobf: Hva studerer du? Ser du har en stor interesse for tyskhistorie, am I right? :-) Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 Lekte meg med printeren i går. Lenke til kommentar
CrappyEnding Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 (endret) Hvilken printer har du?:=) Når jeg printer ut, blir det ofte hvite kanter..Hva gjør en med det? ser jo at det er kvadrater..og ikke A4.. og hva hengte du dette opp med? plastelina? Endret 20. september 2010 av battlefield Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå