Meh. Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Min lille hule Litt drikke må man jo ha Hvor kommer den gigantiske musematta fra? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Corepad! Har en selv, noe av det beste accessories jeg har kjøpt - ever. https://prisguiden.no/sok?pg-q=corepad&n= Tipper det er denne: https://prisguiden.no/produkt/56512 Endret 14. september 2010 av Yaricks Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Stemmer det! Utrolig grei musematte. Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Fått meg nytt pc-bord og to nye skjermer. Its nice Likte skrivebordet med mulighet for å dra ut bordet som joysticken er på Hvor har du kjøpt det? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 14. september 2010 Del Skrevet 14. september 2010 Noe galt med kameraet mitt så litt dårlige bilder. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Få vekk den grusomme duken så blir det topp! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Da var ny skjerm bestilt må bare få rompa i gir og få bestilt et veggfeste også så blir det bra Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 type skjerm da petter ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Eizo EV2303WH-BK var en som stod som demovare hos komplett så ble impuls igår Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 nice selv får jeg en dell 2007fp i morgen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Få vekk den grusomme duken så blir det topp! Har ikke den forferdelige duken vært oppe til diskusjon opp til flere ganger? 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Få vekk den grusomme duken så blir det topp! Har ikke den forferdelige duken vært oppe til diskusjon opp til flere ganger? Jo, og fortsatt er den der Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 Og den gir meg fortsatt like mye lyst til å stikke ut mine egne øyne med en skrutrekker fordi den er så jævlig... Lenke til kommentar
Jann!s Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Ble inspirert av denne tråden til å rydde og ordne i min bule! Nerdestasjon: Bokhylla min rett bak stolen: Ene veggen er et klesskap med speildører Noen tips for å få kabelspaghettien fra databordet og ned til pcen litt penere? Veggene mine er helt nakne, har lyst å henge opp noen plakater. Noen plakatbutikker å anbefale? Endret 15. september 2010 av Jann!s Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Gjør ikke noe særlig ut av bulen min, i motsetning til mange andre her. Lystet er som oftest avslådd og jeg ser for det meste inn i PC-skjermene uansett. Ble ganske dårlige bilder, er ikke noen god fotograf. Inb4 "rydd rommet ditt" etc. Selve bulen. Closer look @ skjermene. Fikk de to LG-skjermene for 500,- brukt. Er VGA også, så det kostet meg under tohundrelappen å få kjørt eyefinity på dette oppsettet. (trenger bare passiv DP-VGA adapter) Tok med en night-shot også. Det er dette man ser 90% av tiden. Masse rot. Og hovedmaskina. Noen tips for å få kabelspaghettien fra databordet og ned til pcen litt penere? Stips, strips, strips, strips. <3 Endret 15. september 2010 av Benny Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 du kan blende kablene inn i bord benet med ducttape ? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 du kan blende kablene inn i bord benet med ducttape ? Funker bedre med strips, er en del lettere å fjerne. Gjemmer kablene mine bak bordbena selv. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Ryddige skrivepulten med Eyefinetyen min ^^ Seng/sofa bytter på ^^, ikke særlig ryddig da. Iphone kvalitet! Endret 15. september 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 15. september 2010 Del Skrevet 15. september 2010 (endret) Og den gir meg fortsatt like mye lyst til å stikke ut mine egne øyne med en skrutrekker fordi den er så jævlig... Kanskje ett Skrujern er å foretrekke? Ble ny stol på meg idag Endret 16. september 2010 av Skrujernet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå