mrDave Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Takk for det riktige ordet Lenke til kommentar
Lebb Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Her er setupet mitt atm. Lenke til kommentar
stratosfære Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Som nyinflyttet i Trondheimsdistriktet, ser nerdebula mi slik ut atm. Ikke noe spesielt, men det duger! Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg vurderer å kjøpe like Mortis sin Er på utkikk etter lik i hvertfall Lenke til kommentar
Populært innlegg Dassen Skrevet 9. september 2010 Populært innlegg Del Skrevet 9. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=bbpYDbZH8jQ Har postet bula før, men film er vel alltids gøy? 10 Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Sweet Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fin leilighet, Dassen=) God smak i anlegg også, H/K er tingen=) Du har vel ikke tilfeldigvis hørt på radioresepsjonen? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Fin leilighet, Dassen=) God smak i anlegg også, H/K er tingen=) Du har vel ikke tilfeldigvis hørt på radioresepsjonen? Takk begge to. Klart jeg har, stor fan! Hvordan det egentlig? Lenke til kommentar
Random Hero Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Stort sett rr-fans og dansker som sier "nogle" Lenke til kommentar
Atleladden Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Min Nerdebule på studenthybelen inntil i fjor. Kjøpt meg leilighet nå, men gode gamle hardwaren skal brukes fortsatt. tar bilde av nye oppsettet når det er klart.. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det er noen råe skjermer du har der, brukte slike selv i diverse sammenhenger for noen år siden. Har endelig somlet meg til å rydde skrivebordet igjen: 2 Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Det er noen råe skjermer du har der, brukte slike selv i diverse sammenhenger for noen år siden. Har endelig somlet meg til å rydde skrivebordet igjen: Deilig kommandosenter du har der. Hackintosh? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hackintosh? Er en windows pc med to skjermer, en fedora 13 maskin, og en t42p laptop med ubuntu. Alt styres med synergy. Windows pcen: ubuntu-laptopen: Fedora Serveren: Endret 9. september 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Viktig med kjapp tilgang til brødristeren! Rett ved siden av laptopen. hihi Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Viktig med kjapp tilgang til brødristeren! Rett ved siden av laptopen. hihi Frokost nytest best om man slipper å flytte seg Har vært litt dårlig i magen etter at jeg kom hjem fra egypt, derav cola og ristet brød lett tilgjengelig EDIT: Har nå ryddet nok til å ta bilde av hele frontrekken: Og så mediasentralen: EDIT2: Resten: Endret 9. september 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Ryddet? Da lurer jeg på hvordan det så ut før Endret 10. september 2010 av yates56 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Ryddet? Da lurer jeg på hvordan det så ut før Man kan vel si det sånn som at jeg har hatt arkeologiske utgravninger blandt rotet og funnet gulvet. Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 @Flimzes: Jeg likte den baren nederst på ubuntu skrivebordet ditt. Hvor får jeg tak i den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå