Yaricks Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Større bilder av Nor_Beret: (klikk for større) Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fått meg ny tv-benk, det er IKEA Bestå (120x38cm). ~ Mortis 2 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Yamaha Samsung og Penny, det kan bare ikke gå galt. 1 Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Utrolig enkelt og stilrent Mortis! Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fått meg ny tv-benk, det er IKEA Bestå (120x38cm). ~ Mortis Pent oppsett! Male veggen hvit, så er det perfekt Fint at du fikk med deilige Penny også ^^ Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sweet ! Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Pent oppsett! Male veggen hvit, så er det perfekt Hvitt blir for sterilt, liker furuveggen slik den er der veldig godt. Takk for alle kommentarene btw! ~ Mortis Lenke til kommentar
Niram Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Pent oppsett! Male veggen hvit, så er det perfekt Hvitt blir for sterilt, liker furuveggen slik den er der veldig godt. Takk for alle kommentarene btw! ~ Mortis Jada, det var bare min personlige mening. Hver sin smak! Uansett, flott bule Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fikk tatt ett par bilder av komponentene mine også: ~ Mortis Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Pent Mortis Men blomsterpotte på høytalern da? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hos meg er å sette ting på høyttalerne "no no". Spesielt blomsterpotter som ofte har en ru overflate skraper lett opp høyttalerne. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 jeg har så så høyttalere at jeg setter de oppå ting isteden >.< Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Til deres informasjon er det møbelklotter under blomsterpotta, jeg hadde aldri satt blomsterpotta rett på. ~ Mortis Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Til deres informasjon er det møbelklotter under blomsterpotta, jeg hadde aldri satt blomsterpotta rett på. ~ Mortis Ville ikke satt noe oppe der uansett. 3 Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Mr. A: du har aldri hatt kvinnelig samboer Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det er bare nerder og ungkarer som synes at høytalere er pynt i seg selv, jenter synes de er stygge 90% av gangene Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvor kjøper man kabel leder? For tven sine ledninger? Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hvor kjøper man kabel leder? For tven sine ledninger? Jeg kjøper alltid kabelkanaler hos Bauhaus. Oppå høytaleren er det eneste stedet jeg kan ha en plante, syntes det er hyggelig med en grønn plante. ~ Mortis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå