InsertNumLock Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Da ble jeg gjeldsslave i går. Gikk inn i et nytt Block Wathne prosjekt. Leiligheten er ferdig om 400 dager +-. Har markert min kommende nerdebule i rødt. 3 meter under taket, med vindu rett ut i nydelig utsikt. *Gleder meg* Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Heftig rigg! Hva er bruksområdene på de forskjellige skjermene? Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Er div. programmer som blir kjørt. Gidder ikke å gå inn på akkurat hva som blir kjørt, men kjører f.eks serveren på den ene skjermen. Skal evt. få kjøpt nytt skjermkort, slik at jeg kan spille på alle 3 skjermene. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 (endret) WinExplorer, MIRC, browser, mediaspiller (oppe) og en terminal. Hvis jeg ser riktig. Den nederste er vel en fjernkontroll fra Logitech? Ooops, første (laptoppen) er visst en Mac. Gadd ikke åpne bildet før etter jeg skrev innlegget. Og den nederste var en ipad... Huff, må lære meg å åpne bildene før jeg kommenterer. Endret 28. august 2010 av Dragen Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Nesten alt riktig - Er ikke noen Logitech fjernkontroll, er en iPad. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Lignet litt på denne i det lille bildet. Lenke til kommentar
r0lfi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Ja kan kanskje ligne litt... Men har faktisk en sånn en i stua.. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 NNscript gjør da mIRC meget nyttigere! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Skrivepulten med litt rot på. synet jeg har fra senga, høyttalerne er litt malplasserte, men er den beste måten å ha de på driter egentlig hvordan det ser ut Forsterkeren som står plassert på nattbordet. Endret 5. september 2010 av Petter Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ser okei ut. Fin liten Webcam holder sak du har laga der Og Captain Morgen er på plass ser jeg. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Ja webcam holderen er konge, mistet bunnen til det for noen mnd siden så har brukt Urge flaska litt mye kabelrot osv, men orker ikke stresse så veldig med det. Morgan var jeg så heldig at jeg fikk igår av en venn av meg så Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 sånn ser det ut på hybelen i danmark atm. litt ledningsurr akkurat nå men. Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hva skjer med vegg"pynten"? Lenke til kommentar
Penance Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Petter; tv'n står på et strykebrett?! Hahahah! --- Skal se om jeg ikke får tatt noen bilder av min og samboerens nerdebule i morgen. Har ommøblert i halve natt, men det ser jo ikke ut.. Vanskelig å plassere så mye på så liten plass. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hva skjer med vegg"pynten"? ah. jeg følte for å male på veggen en eller annen gang i fjor. og jeg hakke giddi å borra i veggen så jeg tok bare en skrue som satt der til å henge opp den som er til høyre. Edit: jeg har ikke giddi å gjort ferdig maleriet heller Endret 6. september 2010 av Shikaru Lenke til kommentar
Petter Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Petter; tv'n står på et strykebrett?! Hahahah! Ja den gjør det, passer veldig fint for det er så smalt at det går fint inn i skapet og høyden blir perfekt Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg får vel skryte litt uhemmet jeg også ;-) Nettop ferdig med kontoret i nye kåken. Mest fornøyd med det faktum at jeg kun har 3 synlige ledninger; 2x høyttalerledninger samt strømledningen på gulvet. iMac 27" i7 quadcore 2,93ghz, 16GB , 2TB Harman/Kardon soundsticks ii I skapet ved sidden av er server (MBP), 2tb-disk, time-machine (2tb), fiberinntak, strømuttak (2 frontvendte og 10 skjulte), batterieliminatorer, usb-switch samt subwoofer. :-) HAPPY DAYS! Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ser bra ut, men hadde vært fint med litt større bilder Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg må vel kanskje fixe noen bilder av min bule også! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå