Mr.Anki Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Plassen min for tiden: Flytter snart på hybel, så kommer kanskje noen nye bilder etterhvert Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Sweet her er der jeg sitter da, kan få flere bilder senere. bildet er tatt for en stund siden så kabler fløyt litt rundt om Endret 15. august 2010 av Kaketorsdag!<3 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Fint oppsett Kaketorsdag. Kanskje litt lite plass til tastatur. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Hehe ja ser ganske anneledes ut nå da, men bilder er tatt den dagen skjermene kom Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 (endret) Stue. Det aller meste du ser er fra IKEA. Sofaen kjøpte jeg brukt og gardinene er hentet fra tannlegekontoret til Pappa. TVen er en 32" Philips med full HD som jeg fikk billig på QXL for litt over et år siden. Her ser vi rommet mitt. MacBook Pro er for øyeblikket eneste datamaskinen jeg eier. Har en Harman/Kardon Go+ for turer i parken. Legg merke til oppned verdenskartet jeg har på veggen. Hylla som ligger på skrivebordet skal opp på veggen, må bare få tak i noen gipsskruer. Lampen over senge tålte en natt før den begynte å henge med hodet. I vinduet står den eneste grunnen til jeg jeg føler denne bula passer inn i denne tråden, en LEGO Droid Developer kit R2D2. Her er bokutvalget som fikk være med på flyttelasset. Bad, relativt nyvasket DVD/Blu-ray-samlingen min room mate og jeg deler. Detalj på kabelføringen på bakhøytalerne (JBL-surround sett). Skal nok få tak i noen hvite kabelføringer. TV-benken med PS3, Netgear NAS, Philips BDP7300 blu-ray og en Harman/Kardon Reciever. Spisebord, bakhøytalere, døra til rommet mitt og DVD-hylla. Legg merke til Extra-klokken som er hentet fra tannlegekontoret. Sniktitt inn på room maten min sitt rom. Endret 16. august 2010 av Dassen Lenke til kommentar
norgi Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 JA da kom jeg med min lille bua, ikke så lite for at jeg enda bor hjemme kanskje, men inholde er stortsett bekjeden. Orgendlig reciver,Tv og høytaller står på list, men mopedlapp og moped har første priorietet for tida^^ Ja veit ikke spesielt bra det bildene, brukte HTC Desire, er grusomt inne. Der har vi riggen ;-) Der er helle oppsette, skrivebordet er vanskelig å setteopp ting på, men skal for en skikkelig Databord når vi flytte Min nyeste anskaffelse sc2 brandet qck matte mye bedre en den gammle icemate jeg hadde. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Synes flere skal lage filmer! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Flyttet inn i hybel på Hamar i dag, rigget opp med Asus UL30VT + 24" 1080p skjerm, HDMI switch, PS3, DT770 hodetelefoner. Målte hastigheten på nettet her, 98Mbps ned og 53 opp. Litt av en overgang fra 1.8Mbit/300Kbit Yay, velkommen til byen. Herlig å bo nærme TG. Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 @Noise, wow. Hva er oddsen for at vi har samme pult og sekundær skjerm Lenke til kommentar
norgi Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 @Noise, wow. Hva er oddsen for at vi har samme pult og sekundær skjerm Veit ikke arva begge ting fra karen som bodde her før oss. Men håpe jo du også kan kvitte deg den der borde der snart, jeg synes den ihvertfall forferdelig i allfall for data oppsette. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Fått rydda opp litt Endret 26. august 2010 av Snikpellik Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Chill stemning Snikpellik! Mac <3 Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Stue. Det aller meste du ser er fra IKEA. Sofaen kjøpte jeg brukt og gardinene er hentet fra tannlegekontoret til Pappa. TVen er en 32" Philips med full HD som jeg fikk billig på QXL for litt over et år siden. Her ser vi rommet mitt. MacBook Pro er for øyeblikket eneste datamaskinen jeg eier. Har en Harman/Kardon Go+ for turer i parken. Legg merke til oppned verdenskartet jeg har på veggen. Hylla som ligger på skrivebordet skal opp på veggen, må bare få tak i noen gipsskruer. Lampen over senge tålte en natt før den begynte å henge med hodet. I vinduet står den eneste grunnen til jeg jeg føler denne bula passer inn i denne tråden, en LEGO Droid Developer kit R2D2. Her er bokutvalget som fikk være med på flyttelasset. Bad, relativt nyvasket DVD/Blu-ray-samlingen min room mate og jeg deler. Detalj på kabelføringen på bakhøytalerne (JBL-surround sett). Skal nok få tak i noen hvite kabelføringer. TV-benken med PS3, Netgear NAS, Philips BDP7300 blu-ray og en Harman/Kardon Reciever. Spisebord, bakhøytalere, døra til rommet mitt og DVD-hylla. Legg merke til Extra-klokken som er hentet fra tannlegekontoret. Sniktitt inn på room maten min sitt rom. Kult Mye gir dere for bula? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 10 k i mnd. inkl. strøm/internett/varmtvann/kabel. Ligger på Tåsen i Oslo. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Vet ikke hvor sentralt Tåsen er, men hørtes faen meg ikke feil ut mtp. at det er i Oslo-området. Må være et populært partysted. Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Da har den nye mac'en kommet i hus. Litt mye kabelrot her nå, men etter å ha ventet et halvt år på denne maskinen så var det bare å få den opp så fort som mulig. Endret 27. august 2010 av yates56 2 Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Heldiggris! G5-kabinettet er stilig! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Hvordan ha du tenkt til å få plass ved skrivebordet med det monsteret plassert akkurat der? Men ja, G5 er kult! Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Hvordan ha du tenkt til å få plass ved skrivebordet med det monsteret plassert akkurat der? Men ja, G5 er kult! Endte med at jeg måtte flytte den til enden av skrivebordet, ble litt lite plass til stol og bein. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå