Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+oiasdf79

Hva skal du med så dyre høyttalere til pcen? Har du litt for mye penger?

Jeg tipper vedkommende bor hjemme og tilbringer det meste av tiden sin foran pcen, derav dyrere høyttalere. Ingen grunn til å være stor i kjeften av den grunn. Tror du skal roe deg noen hakk!

Lenke til kommentar

Hva skal du med så dyre høyttalere til pcen? Har du litt for mye penger?

 

Hehe, jeg har B&W Nautilus 805 til PCen min akkurat nå. Hvis man er mer opptatt av musikk enn noe annet til PCen, så er en god stereoforsterker og et par hifi-høyttalere et bedre valg enn noe dataanlegg, mener nå jeg. Det er bare synd man ikke får maks ut av slike høyttalere ved å ha dem på en pult/hylle.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

Flyttet inn i hybel på Hamar i dag, rigget opp med Asus UL30VT + 24" 1080p skjerm, HDMI switch, PS3, DT770 hodetelefoner. Målte hastigheten på nettet her, 98Mbps ned og 53 opp. :w00t:

Litt av en overgang fra 1.8Mbit/300Kbit

 

hybel1.jpg

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar

Etter å ha hatt samboer og bodd i leilighet i 2 år, har jeg nå flyttet inn på hybel igjen :p 18 kvadrat med eget bad, deler kjøkken med 3 andre.

 

 

 

Skrivebordet :) Rødvin og kjøkkenglass, siden jeg alltid glemmer å kjøpe nye. Utstyret på bildet til høyre er Pioneer DJM-700, Native Instruments Traktor Kontrol X1, NI Audio 8 DJ lydkort og Denon HP-1000 headset. Låner mikseren og lydkortet av en kompis, har et par Pioneer CDJ-800 liggende her også, men de fikk ikke plass på skrivebordet så derfor bruker jeg bare kontrolleren sammen med Traktor Scratch Pro som kjøres fra den stasjonære. For de som ikke vet hva det er, så er Traktor et DJ program.

 

 

 

Venstre: Fotskammel (anbefaler ALLE å skaffe seg en slik!), subber og kassa. Høyre: TV-bord, PS3 og anlegg.

 

 

 

Venstre: Rot. Tørketrommelen ville ikke tørke klærne mine ordentlig så hang de rundtomkring til tørk. Høyre: Badet.

 

Sorry for at noen av bildene er litt blurry. HTC Legend + dårlig belysning = blur.

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...