Sveern Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Pent Revolution, hvordan får du tatt så gode bilder? Forsterker er det du har forresten? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Ja, bildene var helt ekstremt gode Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Har nettopp kjøpt meg en EOS 550D, den skal vel få æren for det, og et ministativ på de 3 siste bildene, disse er vel egentlig de første jeg fikk til skikkelig, med komposisjon osv. Forsterkeren er en Onkyo SR607. Endret 10. august 2010 av Revolution Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Revolution: Hva kosta de høyttalerne ? Veldig rent og pent oppsett der. NIRaM: Blir sikkert bra. Du får ivertfall bestemme helt selv, og kan tenke meg det blir godt å få ha litt kontroll selv. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 DM 685 - 4596,- per par De låter forresten fantastisk, men jeg merker jeg trenger en sub for den virkelige gode bassen Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Hva skal du med så dyre høyttalere til pcen? Har du litt for mye penger? Endret 10. august 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva skal du med så dyre høyttalere til pcen? Har du litt for mye penger? Jeg tipper vedkommende bor hjemme og tilbringer det meste av tiden sin foran pcen, derav dyrere høyttalere. Ingen grunn til å være stor i kjeften av den grunn. Tror du skal roe deg noen hakk! Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Haha! Absolutt ikke, jeg ventet et helt år på skattepengene for å akkurat få råd til dem. Og grunnen er veldig enkel, jeg liker god lyd, jeg hater plastikk "lolgitech" skvip, og alle "alt i ett" crap pakker. Og jeg kan bygge videre på systemet i mange år fremover Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva skal du med så dyre høyttalere til pcen? Har du litt for mye penger? Hehe, jeg har B&W Nautilus 805 til PCen min akkurat nå. Hvis man er mer opptatt av musikk enn noe annet til PCen, så er en god stereoforsterker og et par hifi-høyttalere et bedre valg enn noe dataanlegg, mener nå jeg. Det er bare synd man ikke får maks ut av slike høyttalere ved å ha dem på en pult/hylle. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Hva skal du med så dyre høyttalere til pcen? Har du litt for mye penger? Hvor skulle han ellers ha dem? Jeg har høytalere til flere ganger den prisen, men det er til gjengjeld de eneste høytalerne jeg har, og de er koblet til pcen. De er også koblet til tven og playstation. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 (endret) Flyttet inn i hybel på Hamar i dag, rigget opp med Asus UL30VT + 24" 1080p skjerm, HDMI switch, PS3, DT770 hodetelefoner. Målte hastigheten på nettet her, 98Mbps ned og 53 opp. Litt av en overgang fra 1.8Mbit/300Kbit Endret 11. august 2010 av Slettet+89234341 Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Gikk en runde i huset med mobilen idag, beklager kvaliteten, men filmer er alltid godt motatt vet jeg så. skal lage en ny når jeg har fått flyttet ordentlig inn. http://www.youtube.com/watch?v=tgqEeYuOwMY 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Jeg ler faen ikke laken på senga engang hææælvete:) Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nå er det laken på senga, fikk hjelp 1 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Nå er det laken på senga, fikk hjelp Flink du er Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 beste er at tvc'en i skapet står på et strykebrett 4 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 (endret) Etter å ha hatt samboer og bodd i leilighet i 2 år, har jeg nå flyttet inn på hybel igjen 18 kvadrat med eget bad, deler kjøkken med 3 andre. Skrivebordet Rødvin og kjøkkenglass, siden jeg alltid glemmer å kjøpe nye. Utstyret på bildet til høyre er Pioneer DJM-700, Native Instruments Traktor Kontrol X1, NI Audio 8 DJ lydkort og Denon HP-1000 headset. Låner mikseren og lydkortet av en kompis, har et par Pioneer CDJ-800 liggende her også, men de fikk ikke plass på skrivebordet så derfor bruker jeg bare kontrolleren sammen med Traktor Scratch Pro som kjøres fra den stasjonære. For de som ikke vet hva det er, så er Traktor et DJ program. Venstre: Fotskammel (anbefaler ALLE å skaffe seg en slik!), subber og kassa. Høyre: TV-bord, PS3 og anlegg. Venstre: Rot. Tørketrommelen ville ikke tørke klærne mine ordentlig så hang de rundtomkring til tørk. Høyre: Badet. Sorry for at noen av bildene er litt blurry. HTC Legend + dårlig belysning = blur. Endret 12. august 2010 av Feh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå