kloningen Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Hmmmmm gjorde om litt på rommet igår Har så mye tremøbler og merkelig lys på rommet så hvitbalansen i bildene blir litt rare.. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Kjøpt anlegg til den nye bula mi i dag: http://www.surround.no/product/471305/Yamaha-RX-V465-%2B-Dynavoice-5.1-pakke-svart.html Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Ny leilighet fra 1.9, gleder meg Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Ny bule Ka dokk syns? Jada jada, vet det er både kabler og støv synlig Endret 30. juli 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Senyor de la guerra: Svarer ikke folk som hører på Usher med OMG Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 (endret) Senyor de la guerra: Svarer ikke folk som hører på Usher med OMG Faen da, du så den. Var en glipp, lurte på å poste et annet bilde, men det var uklart. Edit: Sensurert bort. Endret 30. juli 2010 av Senyor de la guerra Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. juli 2010 Del Skrevet 30. juli 2010 Spørs om jeg klarer å glemme noe slikt, men skal prøve.. Overkill anlegg, virket veldig trangt pga du har flyt opp veggene fra tak til gulv. Ellers helt greit Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Itte så ryddig atte Lenke til kommentar
Creaxz Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Itte så ryddig atte En ordentlig nerdebule skal ikke være altfor ryddig ;D Vurderer å skaffe meg en TV, men vet ikke helt om 32" blir for stort da jeg sitter ganske nærme. Hvordan funker det for deg? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Itte så ryddig atte En ordentlig nerdebule skal ikke være altfor ryddig ;D Vurderer å skaffe meg en TV, men vet ikke helt om 32" blir for stort da jeg sitter ganske nærme. Hvordan funker det for deg? Jeg har brukt 32" som PC skjerm siden jeg fikk den til og i dag, da jeg byttet over til to 19" pga. oppløsning og litt skifte Man skulle kanskje tro at det ville være litt "nærme", men det er faktisk ikke det Så hadde jeg vært deg hadde jeg kjørt på med 32" som pc skjerm Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Nerdebula mi atm: og bak stolen ser det slik ut Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Støvsuger hadde vært noe eh? ;D Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Nerdebula mi atm: Pulten din minner meg om min gammle. Jeg og har et fobi mot å pirke å skjære på PC pultene mine. Forrige min var det så mye hakk å hull i at jeg måtte bare kjøpe ny tilslutt. ^^ Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 4. august 2010 Del Skrevet 4. august 2010 Jepp vi lider av det samme. Sitter og pirker og kutter i den med alt. Tran det har blitt jævlig i det siste fordi jeg har rota med noe gammelt og nedstøvet. Støvsuge snart, får klare meg med swiffer duster litt til Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Fått meg nytt pc-bord og to nye skjermer. Its nice Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Forskjellige høyder på de? :S Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Heh, nei, gulvet som ikke er helt rett, så da blir de sånn. Men skal justere bordet slik at de blir vannrett alle 3. Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 (endret) Gøy med panorama =D Close-up av godsakene! (Alle bilder er klikkbare) Endret 10. august 2010 av Revolution Lenke til kommentar
Niram Skrevet 10. august 2010 Del Skrevet 10. august 2010 Flytter hjemmefra nå på søndag, så da kommer det snart oppd. nerdebilder fra min hybel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå