FrankBjarne Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 I tilfelle nettet er nede : Dassrullen er også på plass ser jeg. Haha, epic :!: Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Ser ikke helt hva som er greia med å le a dorull. Greit, kanskje fyren fapper, men hvem gjør ikke det? Lenke til kommentar
CannaBanna Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 CannaBanna hvor er stativet til skjermene? Jeg har hengt opp de to sideskjermene med slike fester: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343606 Den i midten er hengt opp med en slik: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343577 Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Jeg har hengt opp de to sideskjermene med slike fester: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343606 Den i midten er hengt opp med en slik: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343577 Kreves det "spesial" skjermer for sånt feste? Eller fungerer det på så si alle? Er egentlig ikke noe feste bak på mine skjermer. Måtte reise meg fra stolen når jeg skrev dette.. Ser visst ut som det er 4 hull til veggfeste på min skjerm alikavel Da går jeg nok til innkjøp av veggfeste selv! Lenke til kommentar
Porto Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kreves det "spesial" skjermer for sånt feste? Eller fungerer det på så si alle? Er egentlig ikke noe feste bak på mine skjermer. Måtte reise meg fra stolen når jeg skrev dette.. Ser visst ut som det er 4 hull til veggfeste på min skjerm alikavel Da går jeg nok til innkjøp av veggfeste selv! Ser utrolig mye bedre ut, imo Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Oh nice, tenkte jeg ikke på i det hele tatt! Smart løsning som så virkelig bra ut Var bare dette med skjermer uten kanter da... hmmm Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Oh nice, tenkte jeg ikke på i det hele tatt! Smart løsning som så virkelig bra ut Var bare dette med skjermer uten kanter da... hmmm Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Ser utrolig mye bedre ut, imo Hehe ja håper det. Kommer med bilde senere idag på hvordan det ser ut Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Tja, da har jeg fått satt opp litt av det. (Klikk for større) Skal legge til bedre oppsett til ledningene så fort jeg får lengre DVI-kabler :!: Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Tja, da har jeg fått satt opp litt av det. (Klikk for større) Skal legge til bedre oppsett til ledningene så fort jeg får lengre DVI-kabler :!: Same mus som meg Korleis er den novint falcon greia å bruke? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Som lovt før i tråden, skikkelige bilder av leiligheten. Alt er på plass, og mangler kun varmepumpe som vises på ene veggen. Tv-rack og sitteplasser: QLN signature MK2 og QLN sub 82 LG 47", Harman Kardon 3490, Acer L-5100, X-box 360, Western ekstern harddisk og Hegel HD10 dac. Gang fra stue: Stue fra gang Spisebord Kjøkken: En ensom krok, inngang til soverom 1, soverom 2, og bad. Et lite oversiktsbilde Endret 26. juni 2010 av datating Lagt store bilder i spoiler. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Fin leilighet du har der du, får lyst til å flytte ut når jeg ser sånt Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Fin leilighet du har der du, får lyst til å flytte ut når jeg ser sånt Bare å flytte, er ikke noe problem det Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 Fin leilighet du har der du, får lyst til å flytte ut når jeg ser sånt Bare å flytte, er ikke noe problem det Hehe hadde det bare vært så enkelt. Vell egentlig er det jo det, men det koster mye.. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 (endret) Vurderer å remodellere bula mi for å gjøre plass til en litt større tv enn hva jeg har nå, for så å kjøpe en 42" (har 32" nå) og en PS3. Se vedlegget. Sånn som det er til venstre er det nå, sånn som det er til høyre er det jeg vurderer. Hva tror dere? Da har jeg ommøblert til denne løsninga, samt vært å handlet TV. Må bare få ordnet et skikkelig TV bord og noe andre småsaker nå, så kommer bildene Edit: Fy faen, hansy... Bare dårlig gjort mot resten av oss å legge ut slike bilder Endret 26. juni 2010 av zennox Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Edit: Fy faen, hansy... Bare dårlig gjort mot resten av oss å legge ut slike bilder its hard to be a Nissemann vettu Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Da er BD spiller og surround anlegg i hus Lenke til kommentar
Alinoe Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Har cleaned up stuen en del! Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 Tven sto veldig lavt. Sitter du lavt eller er det bare bildet som får det til å virke slik? Eller ser det helt fabelaktig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå