Natrich Skrevet 11. juni 2010 Del Skrevet 11. juni 2010 Hehe , lurte den inn i bildet for å se om det kom til å bli noen rekasjoner på den men er nok ikke noe heftigere enn en C02 luft rifle. kolben er i plast og resten er metall Godt, helt ærlig så var jeg redd det var en salong av plast 1 Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Min sparsommelig innredete bule Lenke til kommentar
Edorph Skrevet 12. juni 2010 Del Skrevet 12. juni 2010 Takk :-) Bodd her ett år snart, ennå ikke ordna spisebord, hehe. Ja, en Dell 3007WFP, Cypheron. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 @Edorph, pent og stilrent! Kvant det kosta? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Takk og hæ? Tror det var et forsøk på å si: Quanto costa eller no, altså, hva koster/kosta det? Lenke til kommentar
Samegerilja Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Elegant bule, likte utsikten du har fra rommet. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Takk og hæ? Tror det var et forsøk på å si: Quanto costa eller no, altså, hva koster/kosta det? Hvor mange kyster? tviler Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 13. juni 2010 Del Skrevet 13. juni 2010 Liten update av skrivepulten Lenke til kommentar
GSP<3 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Fin utsikt! Hva er den … greia over skrivebordet? Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Hehe, det er en mini mini mini kite. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Og DA var ting sånn passelig på plass, mangler gardiner, matte under kjøkkenbordet, varmepumpe, og tilkoblet vaskemaskin. Så kommer noen midlertidige bilder. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. juni 2010 Del Skrevet 14. juni 2010 Takk og hæ? Tror det var et forsøk på å si: Quanto costa eller no, altså, hva koster/kosta det? hehe, det var et dårlig forsøk på å si hva koster det ja. :} Lenke til kommentar
MrL Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Og DA var ting sånn passelig på plass, mangler gardiner, matte under kjøkkenbordet, varmepumpe, og tilkoblet vaskemaskin. Så kommer noen midlertidige bilder. Sinnsykt nice, mangler bare en svær flatskjem i midten av stua der så er jeg fornøyd Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Og DA var ting sånn passelig på plass, mangler gardiner, matte under kjøkkenbordet, varmepumpe, og tilkoblet vaskemaskin. Så kommer noen midlertidige bilder. Sinnsykt nice, mangler bare en svær flatskjem i midten av stua der så er jeg fornøyd Har en flatskjerm, om den er svær får noen andre bedømme. Er snakk om en LG 47". Regner med noen flere bilder kommet etterhvert Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Eksamenskroken... Minner mye om pulten min for et par dager siden, ble ferdig med eksamen i går, deilig Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Jeg driver å byr på min første leilighet i dag/morra, så om jeg skulle ende opp å vinne budrunden så blir det nok en del nye bilder fra min side snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå