Sewero Skrevet 1. juni 2010 Del Skrevet 1. juni 2010 Da er 2x Philips 23" Full HD på plass Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Se hva jeg har kjøpt! Endret 4. juni 2010 av Nopros 2 Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 4. juni 2010 Del Skrevet 4. juni 2010 Hahaha. Likar det sista bildet. ^^ Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Hva er dette rotet da? Futurama? Bad Company 2? To prosjektører gir ganske stort bilde ja Resultatet ble bedre enn forventet og det gikk faktisk an og spille fps-spill med eyefinity på to skjermer siden det ikke er noen ramme Endret 6. juni 2010 av Cryztek 2 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Holy shit! Kva slags projektorar er det? Pris? Skjermkort? Og kva format blir det der? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Mange strøkne buler ute å går ser eg Må snart oppdatere etter at eg har fått hengt opp 5 - 6 bilder frå Gambia 1 Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Altfor heftig! men hvordan funker super-bredformat med FPS? ekstra mye på sidene eller kutter den oppe og nede? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Har så smått startet å flytte inn i min nybygde leilighet. Grunnen til at jeg ikke har flyttet helt inn enda er fordi Troms Kraft enda ikke har vært å "installert" strømmen. Så de elektriske duppedittene er enda ikke kommet opp, så midlertidig så holder jeg til i naboleiligheten, som jeg bor i nå Oversikt fra kjøkken til stue Fra gang til stue Stue mot gang. I hjørnet skal 47"ern stå Fra stue mot kjøkken Kjøkken, mangler enda integrert mikrobølgeovn, ventilasjonssystem, samt kokeplater. Bad Bad fra dusjen Soverom Som sagt, mangler litt ting enda, stuebord, godstol, tv-bord, tv, stereoanlegg, matter, litt pynteting, og gardiner. Men blir nok en grei studenthybel når alt er ferdig 1 Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Thanks! Blir nok en del bedre etterhvert Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Liker kåken;) Romslig, sofaen er på plass, da mangler bare TV+høyttalere+eventuelle bokser under TVen Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er nok ikke hybel det der. Fin leilighet, bortsett fra skråveggen. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 (endret) Holy shit! Kva slags projektorar er det? Pris? Skjermkort? Og kva format blir det der? Ask-m2 prosjektorer mener jeg Fikk tak i dem gratis Skjermkortet er ett radeon hd5770 til rundt 1200kr? formatet jeg brukte for og se film ble vel 2.21.1(kino?) Altfor heftig! men hvordan funker super-bredformat med FPS? ekstra mye på sidene eller kutter den oppe og nede? Det blir ekstra på sidene ikke noe "strekk" (kommer vel egentlig an på om spillet støtter så høye oppløsninger) Hadde i tillegg 5.1 oppsett på lyd så det ble ganske heftig og spille Endret 6. juni 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 6. juni 2010 Del Skrevet 6. juni 2010 Er nok ikke hybel det der. Fin leilighet, bortsett fra skråveggen. Hehe, ordet "hybel" er ment for morsomhetsskyld Skråveggen får jeg ikke gjort noe med,så får gjøre det beste ut av den. Takk Liker kåken;) Romslig, sofaen er på plass, da mangler bare TV+høyttalere+eventuelle bokser under TVen Noe sånt,ja. Takk! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Stileg bula, Hansy! Likte veldigt godt stilen på kjøkkenet. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvor mye for den leiligheten i mnd? Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Endelig fått MacBook Proen i hus! Skal få postet noen bedre bilder i morgen i litt bedre lys, men dette får holde for nå. Bildet er tatt kl 23.57, fortsatt rimelig stilig lys ute. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Hvor mye for den leiligheten i mnd? Femsifret pluss strøm Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 Bestille Z-5500 samt litt ymse småsaker den 12. Få opp standaren litt Skal også få nytt tv-bord snart også må "furuhelvette" (senga) byttes ut. Regner med å ha fått gjort dette i løpet av sommerferien. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 9. juni 2010 Del Skrevet 9. juni 2010 (endret) Denne gang i litt mer sollys! For notater på hva det forskjellige er, sjekk Flickr: Endret 9. juni 2010 av Yaricks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå