dysfunctional Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg ønsker ikke en ny topic. Ser ikke helt vitsen? Hva er galt med denne? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nå er ikke offtopic grunnen til å starte en ny versjon, de fleste bilder fra 2008-9 er ikke relevante/presentative for mangen i 2010. Seff kan de ha en historisk verdi for noen. I allefall vil ikke de postene/tråden forsvinne, lett finne igjen om man ønsker det. Men dere får bestemme selv, samme for oss. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nei, tråden forblir folkens. Det er min stemme hvertfall. Keep them nerdebulebilder coming! 7 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Behold tråden og skjul innleggene som omhandler opprettelse av ny tråd eller ei. 1 Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Hepp! Det vil komme en egen tråd med poll i løpet av dagen. Så, over til ontopic da.. ps. sletter en del poster som gjelder trådens videre eksistens. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Jarmo, du får liksom ikke helt bestemt deg i dag... Det er jo helt klart at flertallet her vil beholde tråden i sin nåværende form, hvorfor diskutere det videre? 3 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 (endret) Jarmo, du får liksom ikke helt bestemt deg i dag... Det er jo helt klart at flertallet her vil beholde tråden i sin nåværende form, hvorfor diskutere det videre? Fordi da får man mer klarhet over saken, men nok om denne diskusjonen her. Show me some rooms! Endret 30. mai 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Da var det vel på tide å legge ut et par updates på det nye rommet. Det går tregt, men det går i det minste framover. Forresten, ikke bry dere om rotet, det er sånn det blir Dette er et bilde jeg skulle lagt ut for lenge siden, men var litt lat da Som sagt, ikke bry dere om rotet Det ser lite ut på bildene, men det er fordi jeg sto på feil plasser. Det er hvertfall rundt 13 kvm. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Da starter jeg opprydning på rommet! Blir jeg ferdig iløpet av dagen kan dere vente dere bilder Lenke til kommentar
vqb Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 har kjøpt ny sofa og fått rydda litt i "hylla" mi 2 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Den sofaen er deilig! Søstra mi har den samme tror jeg. Er ferdig med å rydde nå. Bilder kommer etterhvert Lenke til kommentar
vqb Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Den er helt knall! Navnet på herligheten er Orlando og fåes kjøpt hos Bohus. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Ok, i dag har jeg ryddet, samt omøbler litt på rommet, også satt vekk en del ting opp på loftet som jeg ikke trenger: Den største endringen jeg har gjort ellers er å føytte PC pulten opp til andre siden, dette gjør at jeg kan kjøpe meg en større sofa, greit å kunne ha besøk at mer en to stykker samtidig av og til. Sofaer finner jeg billig på finn.no etterhvert Ellers ser det slikt ut: Serveren står i samme hjørnet, men med et lite bord over: Har satt en netting over vinduet slik at jeg kan lufte litt uten å få innsekter inn på rommet: 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 En slik nettingløsning må jeg også skaffe meg, hvor skaffet du netting? Vanlig byggevarekjede? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 En slik nettingløsning må jeg også skaffe meg, hvor skaffet du netting? Vanlig byggevarekjede? Jeg vet ikke hvor den ble skaffet, men den er dedikert til bruksområdet med bårelås ruindt, men det holder ikke, noe tape må til få å få det skikkelig tett. Få bort horrible duken. Du er ikke den første som sier det Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Og garantert ikke den siste, den er ekstremt forferdelig. Men ellers så det bra ut. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 Da kommer et par bilder av min ny-ryddede bule Dette ser man når man går inn døra: Diverse nærbilder av den veggen : TV, stereo og PS3: PC'en står på gulvet ved siden av bordet: Dette skjuler seg på veggen mellom hylla og vinduet ( ) Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. mai 2010 Del Skrevet 30. mai 2010 En slik nettingløsning må jeg også skaffe meg, hvor skaffet du netting? Vanlig byggevarekjede? Jeg vet ikke hvor den ble skaffet, men den er dedikert til bruksområdet med bårelås ruindt, men det holder ikke, noe tape må til få å få det skikkelig tett. Få bort horrible duken. Du er ikke den første som sier det Du skal bruke strykejern på borrelåsen etter at du har festa nettingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå