FrankBjarne Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Awesome buler folkens Skal snart flytte eg også, og skal ha alt av PC i ein krok som er 1.20 cm brei. 10 sekund i paint for å illustrere: Kva bord bør eg ha? Kan eg snikre ihop eit? Kva materiale bør eg i så fall bruke? Jeg ville brukt isopor i dette tilfellet. Gir en fresh finish og det tåler mye. Fra spøk til revovler. Alt fra hardtre til spon vil vel funke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 hmm, tror jeg får rydde rommet mitt før jeg poster her... Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hvordan får jeg brukt: Hjelp for å legge ved filer Prøv vår avanserte opplaster som støtter opplasting av flere filer samtidig. Den sender me bare til kontroll panelet! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Scroll litt ned. Finn "Posteinnstillinger" og hak av "Aktivèr Flash-Opplaster?" Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 SÅNN! Sånn det var før, og nesten sånn det vanlighvis er Seng i skapet *ingen kommentar* Rotte Jeg har en forklaring på noen av de tingene der Noen DEILIGE møbler Ikke stolen da... Wii Fotskammel under pulten En 19" og en 25" Sofaen = 16 000,- Lenke til kommentar
Feh Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Dødsfett det med senga Og den sofaen! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Seriøst, sover du i et skap ? det var jo ganske tøft det, da kan du jo bare lukke igjen så er det helt mørkt og stille. Endret 29. mai 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 (endret) Den sofaen så digg ut! Tips: Bruk laken og pute/dyne trekk. Endret 29. mai 2010 av Mr.Anki Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Seriøst, sover du i et skap ? det var jo ganske tøft det, da kan du jo bare lukke igjen så er det helt mørkt og stille. Da kan man jo si at han kommer ut av skapet hver dag. hø hø hø Nei den var stygg Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Senge løsninga ER digg Vifta blåser rett inn når det er varmt, som som gjør under på selv de varmeste netter. Flytter også 25" inn i skaped sammen med Wii'en noen få kvelder Skal snart kjøpe et 5.1 annlegg da :!: Seriøst, sover du i et skap ? det var jo ganske tøft det, da kan du jo bare lukke igjen så er det helt mørkt og stille. Da kan man jo si at han kommer ut av skapet hver dag. hø hø hø Nei den var stygg Når mora roper at han skal stå opp: KOM UT AV SKAPET! NÅ!! Fleiper med at jeg kommer ut av skaper hver dag Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 har du 25" i skapet ? Nå ble jeg litt skremt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hahaha, nerdehumoren her inne Likte sofaen. Wants! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Nå må folk skjerpe seg her. Tråden er rapportert og håper folk klarer å holde seg til emnet fremover. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Stenges for opprydding... Edit: det verste Ot er vekke nå. Så, over til ontopic, tiden går, forumet består.. ^^ Hva med nerdebule V.3? De aller fleste har vel fått mye nytt og interiør har forandret seg en del. Gi meg en hint/tilbakemelding så kan noen av dere starte en ny versjon hvis ønskelig. Mvh Jarmo 6 Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg gjorde som Jarmo foreslo og oprettet Nerdebula di v.3! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hva er vitsen med å lage nye tråder hele tiden, hvis det værste er fjernet så er det vel bare å fortsette i denne tråden Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Den nye tråden er stengt inntil videre, ta diskusjon om opprettelsen av en ny tråd her og nå. Dere får ca. 48 timer på dere for bli enige om saken Som sagt, tidene og interiør forandrer seg, denne tråden vil bare bli i "arkivert" for ettertiden. Mvh Jarmo Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Hva med å sette in en vote øverst i tråden for det, for bedre oversikt ? Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg ser ingen grunn til å starte en ny tråd. Offtopic kommer til å skjer uansett, og bildene som blir lagt ut er sjeldent offtopic. Da er det lite grunn til å starte ny tråd. Antall sider er ingen grunn til å starte en ny tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå