Pubé Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hmm hentet opp et litt mer passende nerdebord idag.. :] Gamle hjørnebordet lar jeg stå der inntil videre, kjekt å ha noe å spise på, samt litt *"byggeplass for pc'er" og skolearbeid. Senga :3 150cm bredden Digger denne løsningen her; på kvelden er det temmelig kjølig ute, noe som passer perfekt når jeg sitter å spiller til langt på natt! Maskinen drar inn kald luft i front Jeg vil ha rommet ditt! :!: Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hehe, liker det ganske godt selv Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Har gjort noen "mindre" endringer på bula mi får slenge opp noen bilder i morra Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Og snaart er min bule innflyttiningsklar! Ferdigbygget i går, mangler bare strøm nå Stue og kjøkken fra inngang: Kjøkken: Bad. Dusjen er i en krok til venstre: Soverom nr 1 Stue fra kjøkken: Litt stue, litt inngang Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Dritnice! Blir bra med litt møbler! Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Kul farge på kjøkkeninnredningen. ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Kanskje jeg skulle lasta opp bildene av bula etter at jeg fikk litt mer møbler som jeg lovte. Jeg sitter på hemsen nå. ITS WIN! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Awesome buler folkens Skal snart flytte eg også, og skal ha alt av PC i ein krok som er 1.20 cm brei. 10 sekund i paint for å illustrere: Kva bord bør eg ha? Kan eg snikre ihop eit? Kva materiale bør eg i så fall bruke? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Så fort jeg er ferdig med å rydde her inne, kommer det bilder Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Skal få nytt rom snart, like størrelse, bare med skråtak. Blir nok mitt i løpet av sommeren. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Digger denne løsningen her; på kvelden er det temmelig kjølig ute, noe som passer perfekt når jeg sitter å spiller til langt på natt! Maskinen drar inn kald luft i front Har samme hos meg, men mitt drar inn luft i bakkant, og jeg har et loftvindu i skråtaket der Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Du kommer til å angre på den skråveggen på stua, Hansy. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Takk for kommmentarene folkens! Blir nok bedre med litt møbler Dragen, mye mulig, er nok ikke jeg som tegnet opp leiligheten, så får dessverre ikke gjort noe med det. Er av praktiske årsaker pga. nabohuset. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Jeg har et lite problem som jeg alltid har lurt på hvordan andre løser. Klær i bruk... Når du har brukt et antrekk en dag, så kaster du det sikkert ikke på vask med en gang? Det kan jo brukes om igjen (tenker da på t-shirts, bukser, gensere osv.). Så da lurer jeg på; hvor gjør dere av disse klærne som kan brukes om igjen? Hos meg blir det til at de samles opp på badet, på en stol på rommet, og slenger litt rundt omkring. Håpløst Så, hvordan gjør dere det? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 Det jeg skal bruke igjen henger jeg på knagger, går igjennom det hver uke og slenger det på vask som trengs å vaskes. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mai 2010 Del Skrevet 29. mai 2010 T-skjorter slenges i vask, bukse/genser henslenges over vaskemaskina til jeg evt. gidder å vaske det/ta det på meg/ rydde det bort Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå