ignoreme Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Litt maling på veggen hadde virkelig gjort seg Mikkel Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Litt maling på veggen hadde virkelig gjort seg Mikkel Nå er det strengt tatt "litt maling" på veggen :!: Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Haha, den satt flimzes:P *Omformulerer meg: Hva med litt mer maling på veggen Mikkel:)? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Chillebula: Fått nye Alan Wake og Skate 3 uka som var. Vanskelig å velge hva jeg vil spille først! Utstyrsliste: 32" Philips LCD på veggen 2 x 100W i 8Ohm egenprodusert forsterker Dali Concept 1 hyllehøyttalere (duger som bare det til jeg får bedre råd!!) Macbook 13" unibody med Dell 20" LCD Xbox 360 HDMI 60GB Nintendo 64 med Super Mario 64 og Airboarders 64 <3 Masse rot og alt jeg trenger. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Haha, den satt flimzes:P *Omformulerer meg: Hva med litt mer maling på veggen Mikkel:)? Kan ikke. Leier kåken og tror ikke huseier ville blitt noe særlig glad av "litt mer maling" på veggen. Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hadde jeg vært huseier hadde jeg blitt meget glad om noen malte ferdig veggen min! Om du selv ønsker det så ta å hør med han om du ikke kan male veggen, mange utleiere står gjerne for materialet du trenger også En vinn vinn situasjon for begge deler om du ønsker en penere vegg og han gjerne vil ha billig oppussing! Har selv gode erfaringer med slike løsninger, her jeg bor nå pusset jeg opp deler av kjøkkenet mot 2 mnd husleie, han betale selvfølgelig for kjøkkenet mens jeg gjorde jobben, topp Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Meh strss. Er veggen for andreetasje så da må jeg ha stige og shit . Veggen plager ikke meg Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Dere klagde på utsikta fra hemsen. OHMYGAWD! Sjekk hva jeg gjorde Trenger ikke maling for å bli awesome Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Der ble det jo straks mye bedre Noen som vet hvor man får tak i kabelkanaler ? skal ha det bak skjermen for å putte ledningene som går fra tastaturet og skjermen i Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Clasern har det. Bare gå på siden dere og søk på kabelkanal. Tror jeg betalte 60 kroner for 2 meter kanal. Lenke til kommentar
thadon Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Kabelkanaler får man både på Biltema og Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Takk for svar, skal ta meg en tur på biltema å kikke en dag. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 *bump* Får ta bilde her neste gang det er ryddig Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Jeg har vel ikke postet noen bilder av hula mi siden jeg flyttet tror jeg, så det må vi gjøre noe med. Ett kaos av bilder, jeg vet det, men jeg er fyllesjuk og orker ikke gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 Har vært på Ikea og handla litt idag . Kan slenge opp bilder i mårra . Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. mai 2010 Del Skrevet 21. mai 2010 (endret) I dag kom det noen fine plakater fra Allposters i posten. Skal kjøpe rammer på Skeidar i løpet av neste uke tror jeg. Lurer litt på hvordan jeg skal henge de opp ettersom det er en murvegg. Jeg tenkte litt på å legge en list langs taket og så feste spikere i den. Hva tror dere? Endret 21. mai 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hvor mange kvadrat er det? 3? 6? Hvis bare skrivebordet ditt er "bula" di, da. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 4 m² stor bule, ja. Er du smurf? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 (endret) Hmm hentet opp et litt mer passende nerdebord idag.. :] Gamle hjørnebordet lar jeg stå der inntil videre, kjekt å ha noe å spise på, samt litt *"byggeplass for pc'er" og skolearbeid. Senga :3 150cm bredden Digger denne løsningen her; på kvelden er det temmelig kjølig ute, noe som passer perfekt når jeg sitter å spiller til langt på natt! Maskinen drar inn kald luft i front Endret 22. mai 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå