Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg husker den også, tror jeg. Hadde den ikke mange flotte figurer og gjenstander stående omkring? Men meget gjennomført var den. Kan vedkommende melde seg? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Strømpa er bare til jeg drar ræva på clasern og kjøper kanal Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Hehe. Den duger provisorisk . Blir vel kanal når jeg kommer hjem fra seminar på Onsdag Lenke til kommentar
vqb Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Mikkel: hva med å lage en kanal som står i stil med veggen? Har endelig fått vekk alle synlige kabler ved tv'en i stua her er hvordan jeg løst det hele: også fått tettet i hylla over skjermene og satt opp hylle før: etter: Det som gjenstår nå er å få satt på noe lister rundt der skjermene er. Eller finne en lur løsning til å ha en form for dører forran skjermene. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tror akkurat det kan bli vansklig . Ett alternativ er å bytte ut den sølvfarga strømpa med en svart en for å "blende" inn litt mer da. Forslag tas imot Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Fine løsninger, vqb. Så bra ut. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. mai 2010 Del Skrevet 10. mai 2010 Tror akkurat det kan bli vansklig . Ett alternativ er å bytte ut den sølvfarga strømpa med en svart en for å "blende" inn litt mer da. Forslag tas imot Kan jo prøve å snekre sammen et par planker og se hvordan det blir seende ut Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Jeg hang tv-en idag Såg nettopp oversikt over nye bustaden nå, og eg må bare sei: awesome! det såg kjempekoselegt ut! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Takk Alliha . Kjører safe med kabelkanaler så skal handle det inn når jeg kommer hjem idag. Lenke til kommentar
dePt Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg hang tv-en idag Det var da ikke noe brutalt? Jeg ville gått for en sort strømpe mot de veggene dine, kontra en firkantet kanal Evt. dersom du er villig til å bruke tid på å legge de opp rett. (og at du har bare sorte kabler) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Må nok skjule de. Jeg har omgwtfshitbbq stripsa kabeln som går fra PS2-en til tv-en Lenke til kommentar
vqb Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 fått fikset litt inne i boden bak skjermene. før: etter: Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 So awesome! Skulle ønska eg hadde tålmodighet til noko slik. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Kjøpte kanal og rydda opp i nettverkskroken idag. nå ser det ikke ut som en dass der lengre! Kjører fast med strømpa på tv-en. Det ser så søtt ut Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 17. mai 2010 Del Skrevet 17. mai 2010 Hehe. Det er gråvær ute hele tiden . Kommer skrivebord og stol inni bildet på fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå