Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
her er det dere alle har ventet på...

 

eller??

 

uansett ett bilde av litt av nerdebula mi...

er pizzaen svidd?

Ser ut som first price pizza.. smaker litt for salt.

det er en big one, spiser ikke first-price, de er ikke gode...

 

ja, den er svidd, satte den i ovnen før jeg fikk skjermen og glemte den :blush:

Lenke til kommentar
Sorry da! :wee: Leste det bare tidligere i dag, og siden de var usikre stusset jeg over bildet. Og da leste jeg det.

 

Legger ved et bilde, har ikke akkurat noe å skryte av når det gjelder "bule", men får meg snart (jul) en god stol, og skal snart ordne bedre høytalere. ;)

Oh, nice farge på veggen. Spy grønt ftw :!:

 

By the way, gamer du? Med tanke på musematta

Lenke til kommentar
Sorry da! :wee: Leste det bare tidligere i dag, og siden de var usikre stusset jeg over bildet. Og da leste jeg det.

 

Legger ved et bilde, har ikke akkurat noe å skryte av når det gjelder "bule", men får meg snart (jul) en god stol, og skal snart ordne bedre høytalere. ;)

Oh, nice farge på veggen. Spy grønt ftw :!:

 

By the way, gamer du? Med tanke på musematta

Det er ikke spygrønt, det er sjokkgrønt! :love:

Og aldri, aldri mobb grønt så jeg ser det! Grønt er skjønt uansett, er det ikke skjønt er det ikke grønt!

 

Spiller ikke så mye, men spiller da CS og WC3 på LAN!=)

Lenke til kommentar
Spiller ikke så mye, men spiller da CS og WC3 på LAN!=)

Jenter som spiller CS og WC3 er sjelden vare :ohmy:

Mange som nevner dette, men når to av venninnene mine kommer med dataene sine er det jo det vi spiller! Så jeg synes ikke det er noe sjeldent. :hmm:

Hmm, kanskje sant det...

Spiller ikke selv, så jeg vet ikke :whistle:

Kanskje jeg skal være så flink å dra meg i skinnet til å installere starcraft i dag (nei, da blir jeg bare hekta... Ikke bra :cry: )

Lenke til kommentar

Simen: Har vi likt kabinett? (link)

 

Fått lakka det om? Ble det bra? Mitt har fått plass i kledskapet... bytta for ikke så lenge siden.

 

kabinett.jpg

 

Sånn ser kroken min ut... 3 skjerms løsning på en måte. 19" å se på. 7" med tv på (Nextbase DVD spiller med tv in). Og om det er noe å se på der snur jeg meg rundt, og der står en vanlig tv (28").

 

nerdekrok.jpg

Lenke til kommentar
Fått lakka det om? Ble det bra? Mitt har fått plass i kledskapet... bytta for ikke så lenge siden.

 

http://home.no.net/jbd/kabinett.jpg

 

Sånn ser kroken min ut... 3 skjerms løsning på en måte. 19" å se på. 7" med tv på (Nextbase DVD spiller med tv in). Og om det er noe å se på der snur jeg meg rundt, og der står en vanlig tv (28").

 

http://home.no.net/jbd/nerdekrok.jpg

Du må ALLTID huske å skru på korken til Cola'en! Irriterer meg når kullsyren blir borte! :thumbdown:

Endret av NorthGarden
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...