phax Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Om du leser teksten under bildet ser du at det ikke er den det er snakk om i teksten da. FAEN SÅ OBSERVANT DERE SKAL VÆRE DA! jaja uansett. kanskje jeg skulle rydde litt opp her å få tatt noen oppdaterte bilder av bula... Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Sorry da! Leste det bare tidligere i dag, og siden de var usikre stusset jeg over bildet. Og da leste jeg det. Legger ved et bilde, har ikke akkurat noe å skryte av når det gjelder "bule", men får meg snart (jul) en god stol, og skal snart ordne bedre høytalere. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 pfffh.. pusling skjerm! her har dere ekte saker! Hadde blir rimelig sliten i nakken av å sitte så nærme skjermen Lenke til kommentar
aklla Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 her er det dere alle har ventet på... eller?? uansett ett bilde av litt av nerdebula mi... er pizzaen svidd? Ser ut som first price pizza.. smaker litt for salt. det er en big one, spiser ikke first-price, de er ikke gode... ja, den er svidd, satte den i ovnen før jeg fikk skjermen og glemte den Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Sorry da! Leste det bare tidligere i dag, og siden de var usikre stusset jeg over bildet. Og da leste jeg det. Legger ved et bilde, har ikke akkurat noe å skryte av når det gjelder "bule", men får meg snart (jul) en god stol, og skal snart ordne bedre høytalere. Oh, nice farge på veggen. Spy grønt ftw :!: By the way, gamer du? Med tanke på musematta Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Har ikke noe sted å laste opp så lagde et stort bilde med crap kvalitet. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Hvorfor exit skiltet over fjeset til ene gubben, og peker på han andre på den Ungdommens råskap plakaten Ongabonga? Hvis folk vil ha bilder lagt ut, eller andre ting, bare PM meg. Lenke til kommentar
phax Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 glad i skilt Ongabonga? også sats skilt å greier. Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Sorry da! Leste det bare tidligere i dag, og siden de var usikre stusset jeg over bildet. Og da leste jeg det. Legger ved et bilde, har ikke akkurat noe å skryte av når det gjelder "bule", men får meg snart (jul) en god stol, og skal snart ordne bedre høytalere. Oh, nice farge på veggen. Spy grønt ftw :!: By the way, gamer du? Med tanke på musematta Det er ikke spygrønt, det er sjokkgrønt! Og aldri, aldri mobb grønt så jeg ser det! Grønt er skjønt uansett, er det ikke skjønt er det ikke grønt! Spiller ikke så mye, men spiller da CS og WC3 på LAN!=) Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Spiller ikke så mye, men spiller da CS og WC3 på LAN!=) Jenter som spiller CS og WC3 er sjelden vare Lenke til kommentar
Vt-iversen Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Spiller ikke så mye, men spiller da CS og WC3 på LAN!=) Jenter som spiller CS og WC3 er sjelden vare Ja... det er ikke mange av dere! Lenke til kommentar
Tonio Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Spiller ikke så mye, men spiller da CS og WC3 på LAN!=) Jenter som spiller CS og WC3 er sjelden vare Mange som nevner dette, men når to av venninnene mine kommer med dataene sine er det jo det vi spiller! Så jeg synes ikke det er noe sjeldent. Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 Spiller ikke så mye, men spiller da CS og WC3 på LAN!=) Jenter som spiller CS og WC3 er sjelden vare Mange som nevner dette, men når to av venninnene mine kommer med dataene sine er det jo det vi spiller! Så jeg synes ikke det er noe sjeldent. Hmm, kanskje sant det... Spiller ikke selv, så jeg vet ikke Kanskje jeg skal være så flink å dra meg i skinnet til å installere starcraft i dag (nei, da blir jeg bare hekta... Ikke bra ) Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 29. september 2005 Rapporter Del Skrevet 29. september 2005 (endret) glad i skilt Ongabonga? også sats skilt å greier. Skilt sier du? Har døra full også, men den syns ikke :!: Hvorfor exit skiltet over fjeset til ene gubben, og peker på han andre på den Ungdommens råskap plakaten Ongabonga? Hemmelige inn/utganger Endret 29. september 2005 av Ongabonga Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Simen: Har vi likt kabinett? (link) Fått lakka det om? Ble det bra? Mitt har fått plass i kledskapet... bytta for ikke så lenge siden. Sånn ser kroken min ut... 3 skjerms løsning på en måte. 19" å se på. 7" med tv på (Nextbase DVD spiller med tv in). Og om det er noe å se på der snur jeg meg rundt, og der står en vanlig tv (28"). Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 Simen: Har vi likt kabinett? (link) Fått lakka det om? Ble det bra? Mitt har fått plass i kledskapet... bytta for ikke så lenge siden. http://home.no.net/jbd/kabinett.jpg Ja, det er likt kabinett. Godt observert Det er lakkert og ser greit ut, men kameraet er inne på reparasjon så jeg får ikke tatt noen bilder av det ennå. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Fått lakka det om? Ble det bra? Mitt har fått plass i kledskapet... bytta for ikke så lenge siden. http://home.no.net/jbd/kabinett.jpg Sånn ser kroken min ut... 3 skjerms løsning på en måte. 19" å se på. 7" med tv på (Nextbase DVD spiller med tv in). Og om det er noe å se på der snur jeg meg rundt, og der står en vanlig tv (28"). http://home.no.net/jbd/nerdekrok.jpg Du må ALLTID huske å skru på korken til Cola'en! Irriterer meg når kullsyren blir borte! Endret 30. september 2005 av NorthGarden Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 pfffh.. pusling skjerm! her har dere ekte saker! Åh! Fy helvete! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 pfffh.. pusling skjerm! her har dere ekte saker! Åh! Fy helvete! Manipulert bilde da. Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 30. september 2005 Rapporter Del Skrevet 30. september 2005 (endret) Oj... Så det nå... Trodde det var noe han fant på internett. Endret 30. september 2005 av -Tori- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå