Dragen Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 36 000 000,- i ukelønn? Satan! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Lyst på lyd fra PCn min til forsterkern min, men lite lyst til å legge opp en mil lang kabel til over dører og alt mulig rart. Så kom jeg på slike FM-sendere som folk har i bil for å høre musikk fra mp3 spillere, noen som har erfaring med å bruke slik sånn jeg har tenkt det, og hvor jeg kan få tak i det? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 dem reduserer lydkvaliteten, men det finnes apparater for å sende lyd trådløst fra f.eks PC Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 http://store.apple.com/no/product/MB321Z/A/AirPort-Express-AirTunes?mco=MTQxMDc0MTQ Fungerer FETT med programmet AirTunes! Eventuellt, så har du http://www.sonos.com/Default.aspx?rdr=true&LangType=1033 som har viiirkelig god kvalitet! Veldig dyrt, men veldig bra! Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Har grei musikkdeling via xboxen, men tenkte mer generell lyd fra PCn Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Logitech har noe greier. Bose også tror jeg. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Boose har også veldig bra lydkvalitet, har en ipod-høytaler i heimen, knall lyd! Endret 4. mai 2010 av Natrich Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 (endret) Logitech har noe greier. Bose også tror jeg. Har en fra Logitech hjemme og den funker bra.. Trådlåst til forsterker med fjernkontroll så du kan styre musikken fra stua selv om dataen står i ett annet rom. Det er display på fjernkontrollen. Jeg har en eldre modell av denne: http://www.logitech.com/no-no/speakers_audio/wireless_music_systems/devices/3817 Endret 4. mai 2010 av eimo99 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Da har jeg montert sofa. 2+3 deler med hjørne Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Skal sjekke litt, er ikke så nøye med lydkvaliteten egentlig, mest for vanlige lyder, og kanskje litt Spotify, som sagt X360 og BD spiller når jeg skal ha kvalitet Fått siste plakaten min og flytta litt rundt på de nå. Godt fornøyd for å si det mildt Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Skal sjekke litt, er ikke så nøye med lydkvaliteten egentlig, mest for vanlige lyder, og kanskje litt Spotify, som sagt X360 og BD spiller når jeg skal ha kvalitet Fått siste plakaten min og flytta litt rundt på de nå. Godt fornøyd for å si det mildt Lekkert! Kor kjøper du rammer til plakatene? evt. kor mykje kostar det? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 4. mai 2010 Del Skrevet 4. mai 2010 Ikea, rundt 200 kr pr ramme, også måtte jeg lakke de svarte så fikk spraylakk til halv pris av en jeg kjenner som jobber på Byggmaker Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 5. mai 2010 Del Skrevet 5. mai 2010 Har ommøblert littegrann her Kommandosenter Hva slags program er det du har som emulerer TV? eller er det TV tuner? Bruker et eller annet program som fulgte med MSI TV-kortet. Det funker ikke i Win7, så kjører det på en virtuell maskin med XP. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 6. mai 2010 Del Skrevet 6. mai 2010 Noen som husker en bule som var designet skikkelig oldschool? Noe ala old style tavern? Trevegger, tak og gulv, og tykke bjelker i taket. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Jeg husker den. Mener å også huske at navnet hadde mange r'er i nicket... Lenke til kommentar
Porto Skrevet 7. mai 2010 Del Skrevet 7. mai 2010 Tror faktisk jeg husker den også, hvis han hadde prosjektor og xbox360? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå