ignoreme Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Han mjauer meget sjeldent, liker at han er med meg overalt jeg. Ser jeg på tv ligger han i fanget mitt og følger med på tven, sover jeg så sover han under dynna med meg. Lager jeg mat maser han til han får kattegodt. Egentlig helt topp og en mye bedre samboer enn alt annet jeg kan tenke meg for tiden Han tar ikke oppvasken, der savner jeg ett kvinnfolk å dele kåken med... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 HAH! Jeg har innebygd oppvaskmaskin Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Skal på Ikea og handle stasj i løpet av månen Da blir det snasent tenker jeg. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Kan jeg spørre hvor mye du betaler i måneden? Synes alt virker så dyrt for tiden… Når jeg titter på Finn.no osv. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 6000 uten strøm men med kabel tv og Internett. Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg betaler 5000 eksl. strøm og internett/TV (45m2). Heldigvis har jeg fjernvarme i alle rom, så oppvarming i huse koster nesten ingenting + at det er alltid godt og varmt. Han "sjefen" for borettslaget vil ikke gå over til kabelTV med internett så vi må bruke ADSL. Jeg flyttet inn for litt over en måned siden og enda ikke fått internett. Fy faen så gørr det er. I morra kommer forhåpentligvis anlegget, så da får jeg kose meg med å se filmer frem til internetten kommer. xD Men fy fankern så deilig det er å bo for seg selv. ^^ Skal poste bilder av bula når anlegget og TVen er på plass. Feriepengene skal brukes på en 55" LED TV fra samsung. ^^ Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Hos meg er det så greit at når jeg våkner så er det ca 17 grader uten noe varme på. Når jeg kommer hjem fra jobb så er det somregel rundt 20-22 grader der uten noe varme på. I gangen er det alltid varmt fordi døra til rommet med varmtvannstanken står oppe på gløtt . Tror ikke jeg kommer til p bruke så mye cash på strøm. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Gosj dere må bo litt utfor sentrum! Jeg betaler selv 6500,- eks strøm og internett (1000-1500,- i tillegg) for en 48kvm som jeg leier av min søster. Bor 7 min gange fra stavanger sentrum. Var på visning på et anneks på storhaug, 10+ min fra byen, 40kvm hvor andre etg var stråtak på begge sidene. 8000,- inkl internett/tv. Jeg leiter etter ny plass å bo da leiligheten jeg bor i er solgt, og det ser ut til at jeg må gå kraftig ned i størrelse (+ jeg mister serverrom/loftet) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Bor 1 KM fra sentrum. Gangavstand til alt Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Jeg må snart ut med 10500,- + strøm for 80 kvadrat, veranda, og garasje. Og det er i Tromsø.. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 (endret) Jeg må snart ut med 10500,- + strøm for 80 kvadrat, veranda, og garasje. Og det er i Tromsø.. 80kvm er rimelig stort, jeg var på visning for en 70 (eller 75kvm) på lørdag, den skulle de ha 9000,- for. Det var med to soverom og en liten terrasse Vaulen, 5 min med buss/bil fra sentrum. EDIT: ble litt dyrt her gitt.. Endret 3. mai 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Denne her er på nesten 75 . 10.5K er jo så mye at du kunne finansiert nesten 3 huslån på det. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Problemer er ofte at man enten ikke har fast jobb/høy nok lønn slik at lånet ikke blir stort nok til å finansiere et slik bo eller at man ikke vet hvor lenge man blir boende.. (ønsker friheten) Lenke til kommentar
Tord93 Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 80kvm er rimelig stort, jeg var på visning for en 70 (eller 75kvm) på lørdag, den skulle de ha 9000k for. Det var med to soverom og en liten terrasse Vaulen, 5 min med buss/bil fra sentrum. For de penga der kan du jo kjøpe deg et digert hus da Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 80kvm er rimelig stort, jeg var på visning for en 70 (eller 75kvm) på lørdag, den skulle de ha 9000k for. Det var med to soverom og en liten terrasse Vaulen, 5 min med buss/bil fra sentrum. For de penga der kan du jo kjøpe deg et digert hus da Næh.. Synes det er helt greit. Det er ca 1/4 av ukelønna mi! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Pappagutt eller ? Internett og ironi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå