Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den veggen der du har tv-en, klokka osv så fryktelig stygg ut når den ikke hadde noe på seg.

Men med en gang du fikk opp litt stæsj på den, så det utrolig bra ut. :wee:

i know :) Den går inn på soverommet og. Den ble bare nydelig med senga foran og med spotlighten oppe :love:

Lenke til kommentar

Da har jeg ommøblert litt, tatt noen bilder og lagt fremtidsplaner for rommet. I løpet av sommeren vil jeg ha kjøpt bredere seng, større TV, kjøpe anlegg med 5.1 surround og kanskje male murveggene.

Bilder og planer i spoiler.

Går man inn på rommet og ser seg til venstre står skrivebordet samt noen av hyllene. Og pcn som ikke er i bruk for øyeblikket.

4uwd1u.jpg

153uwso.jpg

Andre siden av hylla og sofaen, jeg har planlagt at disse skal bytte plass.

qzkkuo.jpg

Mer hyller og diverse VHS

125hlk5.jpg

Endelig fått tatt ned skateboardet som har hengt på veggen en stund nå, har ikke orket å ta det ned. :p

2wrknyt.jpg

1zgeyxy.jpg

Vegg under vinduet, her skal jeg altså få opp en flatskjerm. Høyde fra vinduet til varmeovnen er 80 cm, så jeg lurer på hvor høy tv jeg kan ha. Jeg har tatt utgangspunkt i at den ikke kan være høyere en 60 cm. Noen som vet anbefalinger om hvor langt ting må være unna varmeovner? Regner ikke med å ha en TV større en 40 tommer, som ikke blir mye lengre en 60-65 cm uten fot(?) TVen kan også stikke litt opp fra vinduet om nødvendig.

33oslky.jpg

b7mdqd.jpg

Hjørnet til høyre for vinduet, her har jeg tenkt å ha en høytaller, samt forsterker, mediesenter, playstation osv. Har også tenkt til å bygge inn et lite kjøleskap hvis jeg får plass.

xmsqpd.jpg

Senga som må byttes ut, den er litt for liten :p

dndq95.jpg

Ja, det var rommet mitt i dag. Poster nok bilder etter sommerferien om hvordan det har blitt. Tips ang. varmeovnen og TV ønskes :)

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Bula mi (Stua), ignorer alt rotet i det ene hjørnet, er flyttelasset til X-en som har stått der i 4 mnd nå.. :roll:

Kosekroken med kåkens eneste bilde, slapp katt!

Slapp katt våknet opp av bråket, ikke så veldig fornøyd med sin far:

Tven, lyd og spill: (Dali concept 10 høyttalere er på vei:D)

Kattens bule, ramponert og jævlig:

Bula mi i stua, ramponert og jævlig:

Pyntegjenstand 1 av 1 (Not):

Lenke til kommentar

Han er med på de 2 øverste bildene :p Ligger på pleddet i sofaen som jeg bare kunne glemme å rydde opp. Han eier hele kåken fra tid til annen, han hørte blitzen så da var det krig. Lys er morsomt. 2 år gammel og kastrert men like leken som en katt på 3-4 mnd... :tease:

Lenke til kommentar

Fra tid til annen så har jeg lyst til å kaste han i veggen ja :whistle: Men på den andre siden så ligger han alltid på fanget mitt å koser, følger med meg overalt for å hjelpe til. Dusjer med meg (Ikke spør). Også er han super duper kjælen - de 2 timene med ramp han finner på hver dag. Sniker seg alltid under dyna når jeg skal sove. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...