Mikkel™ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Det blir mongoflott når jeg får flytta skikkelig inn osv . Har ikke med bilder av absolutt alt da. Soverommet er ganske digert og samt at jeg har 2 små boder ute i gangen som brukes til lagring. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Den veggen der du har tv-en, klokka osv så fryktelig stygg ut når den ikke hadde noe på seg. Men med en gang du fikk opp litt stæsj på den, så det utrolig bra ut. Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hva da? Rommet ditt. Sykt flott! Takk Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Den veggen der du har tv-en, klokka osv så fryktelig stygg ut når den ikke hadde noe på seg. Men med en gang du fikk opp litt stæsj på den, så det utrolig bra ut. i know Den går inn på soverommet og. Den ble bare nydelig med senga foran og med spotlighten oppe Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Utrolig flott plass du har fått deg Mikkel! Eier eller leier du? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) leier d er møkkekoselig her. kan slenge opp ett kveldsbilde av stua. Edit: Endret 1. mai 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
Atald Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Så veldig bra ut. Litt hyttefølelse med den veggen. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 mange strøkne nerdebuler her ja har akkurat ordna i rottereret sjølv, mangler bare 5 handmåla bilde frå Gambia, som trenger å opp på veggane, og har fjerna alle plakatane. Dei plakatane eg fortsatt vil ha, tenker eg å ramme inn, så det ser mykje bedre ut Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Skal kjøpe inn noen bilder og henge på veggene jeg og ... Er så alt for nakent her. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Da har jeg ommøblert litt, tatt noen bilder og lagt fremtidsplaner for rommet. I løpet av sommeren vil jeg ha kjøpt bredere seng, større TV, kjøpe anlegg med 5.1 surround og kanskje male murveggene. Bilder og planer i spoiler. Går man inn på rommet og ser seg til venstre står skrivebordet samt noen av hyllene. Og pcn som ikke er i bruk for øyeblikket. Andre siden av hylla og sofaen, jeg har planlagt at disse skal bytte plass. Mer hyller og diverse VHS Endelig fått tatt ned skateboardet som har hengt på veggen en stund nå, har ikke orket å ta det ned. Vegg under vinduet, her skal jeg altså få opp en flatskjerm. Høyde fra vinduet til varmeovnen er 80 cm, så jeg lurer på hvor høy tv jeg kan ha. Jeg har tatt utgangspunkt i at den ikke kan være høyere en 60 cm. Noen som vet anbefalinger om hvor langt ting må være unna varmeovner? Regner ikke med å ha en TV større en 40 tommer, som ikke blir mye lengre en 60-65 cm uten fot(?) TVen kan også stikke litt opp fra vinduet om nødvendig. Hjørnet til høyre for vinduet, her har jeg tenkt å ha en høytaller, samt forsterker, mediesenter, playstation osv. Har også tenkt til å bygge inn et lite kjøleskap hvis jeg får plass. Senga som må byttes ut, den er litt for liten Ja, det var rommet mitt i dag. Poster nok bilder etter sommerferien om hvordan det har blitt. Tips ang. varmeovnen og TV ønskes Endret 2. mai 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Det skal jeg og, som skrevet Furua? Endret 2. mai 2010 av Nopros Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Ryddet i dag, så legger ut et par nye. Endret 2. mai 2010 av -Zeitgeist- Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Bula mi (Stua), ignorer alt rotet i det ene hjørnet, er flyttelasset til X-en som har stått der i 4 mnd nå.. Kosekroken med kåkens eneste bilde, slapp katt! Slapp katt våknet opp av bråket, ikke så veldig fornøyd med sin far: Tven, lyd og spill: (Dali concept 10 høyttalere er på vei:D) Kattens bule, ramponert og jævlig: Bula mi i stua, ramponert og jævlig: Pyntegjenstand 1 av 1 (Not): Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hvor er katta di ? Alt jeg så på det ene bildet var en liten satan i sofaen Endret 2. mai 2010 av Mikkel™ Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Han er med på de 2 øverste bildene Ligger på pleddet i sofaen som jeg bare kunne glemme å rydde opp. Han eier hele kåken fra tid til annen, han hørte blitzen så da var det krig. Lys er morsomt. 2 år gammel og kastrert men like leken som en katt på 3-4 mnd... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Det er egentlig slitsomt. Gi meg en halvlubben kosekatt . Lenke til kommentar
ignoreme Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Fra tid til annen så har jeg lyst til å kaste han i veggen ja Men på den andre siden så ligger han alltid på fanget mitt å koser, følger med meg overalt for å hjelpe til. Dusjer med meg (Ikke spør). Også er han super duper kjælen - de 2 timene med ramp han finner på hver dag. Sniker seg alltid under dyna når jeg skal sove. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. mai 2010 Del Skrevet 2. mai 2010 Katta mi og var slik. Kunne ikke forlate stua for å gå på dass uten å høre den konstante mjauinga fra han. Så jeg omplasserte han til en barnefamilie . Han fikk det vel bedre der tenker jeg. Masse unger som daller og koser med han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå