Balli Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 siden det var så mange fler skjerm opsett mått jeg rydde litt og dra fram den gamle 24" skjermen, hadde helt glemt hvor deilig dual screen egentlig er skrivebords bilde: Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Leka meg litt med HDR med mitt Pentax K20D. Fikk med PCen, taket til naboen, pluss innholdet på skjermene. Litt moro, da ingen av bildene hadde alle tre Dette er også HDR. Altså High Dynamic Range. Litt lys fra ett, litt fra et annet Fargene er ikke helt topp tho, men dette er ikke "Post ditt bilde her"-tråd, så... For de som er aktiv i Intel-OC-tråden, så ser de ett AMD hovedkort, og bare ett skjermkort. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 siden det var så mange fler skjerm opsett mått jeg rydde litt og dra fram den gamle 24" skjermen, hadde helt glemt hvor deilig dual screen egentlig er skrivebords bilde: Nooob! Du har jo seff HWmonitor og VT på høyre side av gaming skjermen, ikke motsatt! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 nei der har jeg en designert maskin til respawn surfing og msn :b Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 Nettopp flytta til rekkehus. Bor i kjellerstua Veggene er ikke helt ferdige, og TV-bord og større TV skal kjøpes inn snart Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 nei der har jeg en designert maskin til respawn surfing og msn :b Totalt feil! Skal du ha en ekstra maskin, skal denne selvfølelig være på venstre side.. Mye lettere å bruke da! You fail! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. april 2010 Del Skrevet 28. april 2010 (endret) ikke slik som benken min er laget ^^ Endret 28. april 2010 av alexbalibander Lenke til kommentar
Jack_Daniels Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 En stund siden jeg har postet her nå. Bildene ble knipset med mobilen så ikke noen fin kvalitet her Desk Stasjonær Laptop og Xbox Tastatur og muser Kabinett Mitt lille verksted. Kasser med alt jeg trenger av reservedeler og kabler til pcen. Senga Tv Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 30. april 2010 Del Skrevet 30. april 2010 Hei. Dette er da noen kjappe av mitt sted: en etg opp Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Leka meg litt med HDR med mitt Pentax K20D. Fikk med PCen, taket til naboen, pluss innholdet på skjermene. Litt moro, da ingen av bildene hadde alle tre Dette er også HDR. Altså High Dynamic Range. Litt lys fra ett, litt fra et annet Fargene er ikke helt topp tho, men dette er ikke "Post ditt bilde her"-tråd, så... For de som er aktiv i Intel-OC-tråden, så ser de ett AMD hovedkort, og bare ett skjermkort. Nice, har likt måleinstrument som deg Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Håla. For tiden er nerdebula mi lokalisert på jobb (elsk) : Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 (endret) Leka meg litt med HDR med mitt Pentax K20D. Fikk med PCen, taket til naboen, pluss innholdet på skjermene. Litt moro, da ingen av bildene hadde alle tre Dette er også HDR. Altså High Dynamic Range. Litt lys fra ett, litt fra et annet Fargene er ikke helt topp tho, men dette er ikke "Post ditt bilde her"-tråd, så... For de som er aktiv i Intel-OC-tråden, så ser de ett AMD hovedkort, og bare ett skjermkort. Nice, har likt måleinstrument som deg Hvem har ikke det? :] Endret 1. mai 2010 av Möllers Tran Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Hva da? Rommet ditt. Sykt flott! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 1. mai 2010 Del Skrevet 1. mai 2010 Mikkel in da new hause! Pga at jeg er sliten som faen, alt er overalt og at de satans kvinnfolka skal ha en hel jævla dag på å tydliggjøre at de er likestilt så er det slik som nå: Tv-en skal opp på veggen. Lyden skal byttes ut. Skrivebord osv. skal opp oppe på hemsen ( er ganske stort der). Den stygge ikea hylla som henger på veggen skal vekk og byttes ut. Sofaen får snart hjørnedelen sin. Bilder: 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå