SemikolonP Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Har ommøblert littegrann her Kommandosenter En laptop til msn, nettby og facebook etc + en til facebookspill Stasjonær til gaming, musikk, youtube, tv +++ Sykkelstereoen (som jeg en veldig sjelden gang bruker ) står på lading. Tipper dog batteriet sier takk for seg etter 2-3 utladinger (blitz var ikke til å unngå) Sofa (som faktisk er ganske komfortabel å sitte i) Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Dere får se åssen den nye bula mi blir om ei uke Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 @;p: Nesten like fint som mitt "kommandosenter" Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 (endret) lol "kommandosenter" Den var ny ^^ Endret 25. april 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 På PC stativet har jeg også kortleser, samt usb for telefonen og motaker for xbox kontrollen. Her er serveren mer info om den her: http://sorforumet.com/viewtopic.php?f=29&t=305 Stol plassen, til de gangene jeg liker å sitte i en stol, skjermen er koblet til PC-en, så om jeg vil bruke denne plassen er det bare å starte skjemen og flytte tastatur og mus PC-en med enkel "docing" Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg er ikke helt fan av dukene dine, men ellers fett. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Lekkert! Bortsett fra de grusome dukene! Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Samme tenkte jeg Om du vil gjøre det litt kulere ved TVn, kan du male platene svarte, og lakke leca-klossene svarte (med sprayboks fra biltema). Blir bra resultat! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Om du vil gjøre det litt kulere ved TVn, kan du male platene svarte, og lakke leca-klossene svarte (med sprayboks fra biltema). Blir bra resultat! Men da står det ikke i stil med høytalerene Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Sant, men tror fortsatt det vil se bedre ut Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 lakke bare lecaen hadde jo sikkert ikke vert så dumt. Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 En kompis har gjort nettopp det. Skal spørre om han kan sende meg et bilde så du kan se hvordan det ble Lenke til kommentar
KKake Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Fett, sett bort i fra dukene ja. Har lyst til å bygge meg et lekabord selv jeg. Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Vel da er det min tur. Har hatt mange ideer men fasongen på rommet stopper store grenser for planene ser dette slik det har blitt foreløbig. Kjører desktop med en 22" og 15". Den er koblet til via synergy med laptopen til høyre som er koblet til tven til høyre. Styre 4 skjermer, med en pc. lovely. Har også et helvete med ledningene som jeg skal fikse en dag. Har også planer om å plassere høyttalerne bedre. Merket etter at jeg tok bildene at det er utrolig støvete. Er som oftest mørkt i rommet så er ikke så lett se Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Merker at folk har mange skjermer, gitt. Har bare min lille 17" laptop, jeg. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 Jeg sitter også bare på en skjerm ala 24" Lenke til kommentar
Balli Skrevet 25. april 2010 Del Skrevet 25. april 2010 jeg bruker også bare en skjerm for tiden, er kanskje en litt stor skjerm men fortsatt bare en Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Once you go dual, you never go back :)Sliter seriøst med lite plass på skjermen visst jeg ikke har 2 skjemer. Er en slags klaustrofobisk følelse Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. april 2010 Del Skrevet 26. april 2010 Akkuratt nå kjører jeg 2x22" + en 46" (skrus av og på etter behov), når jeg finner meg en hun mini-DP til han DP overgang (noen forslag til hvor jeg finner slikt?), så blir det 3x22" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå