Mikkel™ Skrevet 13. april 2010 Del Skrevet 13. april 2010 Blir leilighet med mer lagringsplass, hems og mer lys! Innflytning 1. Mai . Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Litt uryddet bord, men har endelig fått opp "skjermen" Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Litt uryddet bord, men har endelig fått opp "skjermen" Virket litt rart med skjermene så langt fra hverandre men er vel en vanesak Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Liten re-post av rommet mitt, siden jeg kom over noen bilder. Det man ser fra døra med en gang man kommer inn. Sofaen min som jeg egentlig aldri bruker. Hehe. Hylla med all slags ting og tang inni. Senga sett fra pulten. Bilde fra senga. Litt bedre bilde av pulten. Ooog siste bilde av pulten. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er fornøyd med rommet - men vinduene er rimelig ille på sommeren. Blir dritvarmt her inne, siden sola står rett på. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jævlig pent Zeromac, men skjønner ikke at du orker å sitte så nærme en så stor skjerm Fått plakater og hengt de på veggen nå Blir nok en repost av hele rommet mitt imårra eller noe tenker jeg Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Pent! Digger vinduet. Samma har. Hadde blotta meg for alle som gikk forbi. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Helt NY leilighet på meg rundt Junitider, så se fram til nye oppdaterte bilder! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Helt NY leilighet på meg rundt Junitider, så se fram til nye oppdaterte bilder! Jeg flytter inn i ny leilighet den 1. mai blir stas! Skal iløpet av mai handle noe møbler tror jeg. Og gardiner, men det får mutra fikse. Tekstil is not my felt. Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Helt NY leilighet på meg rundt Junitider, så se fram til nye oppdaterte bilder! Jeg flytter inn i ny leilighet den 1. mai blir stas! Skal iløpet av mai handle noe møbler tror jeg. Og gardiner, men det får mutra fikse. Tekstil is not my felt. Ahh, herlig! Helt ny, eller? Stor? Bare 2 uker igjen, så! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 nesten 70 KV. Stort soverom, passe stort bad, stor kombinert stue og kjøkken, 2 boder og gang. Oh! pluss hems da som skal brukes som kontor Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Pent! Digger vinduet. Samme her! Itz awesome! Lenke til kommentar
lilko Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Zeromac: Jeg må bare spørre, går du opp den trappa til senga hver dag? Lenke til kommentar
vqb Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er fornøyd med rommet - men vinduene er rimelig ille på sommeren. Blir dritvarmt her inne, siden sola står rett på. Om det er varmt er en løsning å bytte glass i vinduene. Solglass med laminat. hmm regner med at de nederste glassene er av typen laminat. mtp sikkerhet. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Gjett hva jeg har kjøpt Bilder komme i mårra, nå har jeg sitte forran den i alt for mange timer i dag Endret 15. april 2010 av NothinDoin™ Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Gjett hva jeg har kjøpt Bilder komme i mårra, nå har jeg sitte forran den i alt for mange timer i dag jeg gjetter en fullHD samsung flatskjerm tv, mest sansynlig rundt 40-50" Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=787750&view=findpost&p=15516550 *host host* Lenke til kommentar
Balli Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 aldri sett den tråden før, gjettet kun ut av bildet hans Lenke til kommentar
KKake Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Pent! Digger vinduet. Samma har. Hadde blotta meg for alle som gikk forbi. Tror kanskje jeg ikke hadde gjort det da. Vinduet er jo egentlig upratisk når man f. eks skal ha sex, men det kan nok fikses med noen gardiner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå