dysfunctional Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Forferdelig rom. Sorry meg, men jeg hadde aldri overlevd der... Lenke til kommentar
TMB Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Forferdelig rom. Sorry meg, men jeg hadde aldri overlevd der... +1 Jeg friker ut om det ikke er ryddig på rommet til enhver tid Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg er ikke ryddefreak, men liker å ha det litt ryddig. Ligger det noen klær i sofaen eller står et glass eller to på pulten, er det okei liksom, men det rommet der tar kaka... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Forferdelig rom. Sorry meg, men jeg hadde aldri overlevd der... +1 Jeg friker ut om det ikke er ryddig på rommet til enhver tid Rydda for et par dager siden på mitt rom, men før det måtte jeg klatre over sofaen for å komme til senga Selv da måtte det tarzanskills inn i bildet xD Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg er sånn halvt ryddefrik. Er det rotet liker jeg det ikke, men gidder ikke gjøre noe med det. Vist dere skjønner Så skal ikke legge ut noen bilder av rommet mitt akk nå. Driver med litt av hvert her så er j***** rotete... Lenke til kommentar
Porto Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Liker egentlig å rydde jeg blir så stolt over meg selv når jeg ser resultatet og det er 100 ganger bedre å være på rommet når det er så ryddig og fint. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tror egentlig jeg burde støvsuge skikkelig bra en runde nå. Sikkert 2 månder++ siden sist med skikkelig overgang Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Liker egentlig å rydde jeg blir så stolt over meg selv når jeg ser resultatet og det er 100 ganger bedre å være på rommet når det er så ryddig og fint. Er kos å rydde når man først får lyst til det Når man får den "Rydd rommet ellers får du ikke pengene dine"-talen er det ikke fullt så koselig lengre Lenke til kommentar
Porto Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Haha, nei De gangene man får et ''rydde-kick'', da er det kos å rydde, ja Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Jeg må rydde og vaske rommet ofte nå, fant ut at jeg har støv allergi Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 faen, alt for langt vekke -.- Vet at noen av de gammle spillemaskinene som stod i butikker i krsand står nede på et lager rett nedenfor huset mitt, må prøve å få navnet til eieren Du får si ifra\sende PM om du finner ut av noe. Lyst på en selv Var visst norsk tipping elns som eide dem :\ Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Er det utgangsdøra som er til venstre for TV'n? Vel litt rotete, spesielt der Det er døren til boden Inngangsdøra er til høyre for tv'n. Og til alle andre så er det noe inn i helvete rotete ja Har ikke så mye valg akkurat dette er en liten hybel og boden er ikke store greiene og jeg har bare ett klesskap og en komode og det er for det meste fylt av pc-deler Skal flytte så fort jeg får tak i ny jobb Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Aahh, det er til boden ja. Jeg har hatt det nesten like rotete, bare nesten. Men nå må hybelen min ryddes 2 ganger i uka da, siden jeg bor på folkehøgskole. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Aahh, det er til boden ja. Jeg har hatt det nesten like rotete, bare nesten. Men nå må hybelen min ryddes 2 ganger i uka da, siden jeg bor på folkehøgskole. Det har faktisk sett enda mer jævlig ut Akkurat fått ny pc og esker som alle delene lå i var strødd over hele hybelen sammen med resten og etter to uker gikk det opp for meg hvor rotete det var. Lå en haug med papp tallerkener som hadde samlet seg over to uker på bordet og noen med tilbehør Ble stor opprydding da ja Tror kansje det blir rydde dag i dag ja *homsepatruljen har vært innom (nesten i alle fall) * Dårlig oversiktbilde Sofaen har fått en overhaling av støvsugeren og blitt ryddet Klærne er blitt flyttet til en mer gunstig plass og man kan faktisk se en stol Colaen blir til jeg blir pengelens Litt div opprydding på pc bordet ikke noe stort Og jeg beklager atter en gang for kvaliteten på bildene ræva kamera på min slitne k810i Endret 4. april 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
Sneeky Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Mye, mye bedre. Men kommer ikke utenom at stilen er litt stuck fra forgje år tusen. Men så kommer man til eyecandy med 3 skjermer og glemmer det fort Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Mye, mye bedre. Men kommer ikke utenom at stilen er litt stuck fra forgje år tusen. Men så kommer man til eyecandy med 3 skjermer og glemmer det fort Det er nok møbler fra 70-80 tallet ja Men det fulgte med hybelen så jeg slapp og kjøpe selv. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Der ble det jo mye, mye bedre! Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Der ble det jo mye, mye bedre! Takker Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ser at det har dukka opp en ekstra stol Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ser at det har dukka opp en ekstra stol Er bare veldig god til og gjemme ting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå