Apathy Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Haha Bestillt noen plakater, og skal på Ikea og kjøpe noen rammer imorgen Detta blir bra AveMORphine, hvilken H/K forsterker har du? Det er en AVR355. Blir brukt som preamp/prosessor ut til DIY monoblokker til front og en DIY stereo effekt bak. Utstyret er: HK. AVR355 2x IcePower 1000ASP til front 2x Hypex 400HG med Switchmode power til bak Audiophysic Virgo V foran Sonus Faber Wall bak Klipsch KSW12 Sub Benq MP620 projektor rett på peisveggen Videokilde er PVR og PC Nordost, Monster, Supra og diy-sølv kabler PC: LP Quad basert maskin Matrix Mini-i Balansert dac/pre/head-amp Beyerdynamic DT770-80 Vikenfiber Altibox PVR Eizo 30" (brukes også som "tv" når jeg ikke kjører på projektor) Sone 2 på AVR driver ett par Patos basic 100 elns ved skjermen når jeg ikke bruker beyerene (nyheter ol på tv). Anyways, det kommer mer bilder etterhvert. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 28. mars 2010 Del Skrevet 28. mars 2010 Forberedelser til TG 2010: Den kjekke karen på bildene er forumbruker Petter: https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=211550 Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Har du mark i rævva Petter ? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Fant et 2-3 år gammel bilde på photobucketen min nå; Var fra like etter at vi flyttet inn her, nå idag er det slik; (vel ikke IDAG, men et par mnd siden.. ) Ikke så mye rom-bilder, men viser litt "arbeidsstasjon evolusjon" Kommer med en fuckbunch med bilder av både rom og kabinett såsnart jeg får ny cpu kjøler og Fermi kort.. Så slår jeg to eller flere fluer i en smekk istedenfor å ta nye bilder bare et par uker etter forrige gang :] Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Må si det har utviklet seg til det positive. Slenger ut en bule-evolusjon jeg også: Fra dette (2007): Og i mellomtiden: Til dette (2009/2010): Byttet hus og slik. Et par måned gamle bilder, men har ikke skjedd store forandringen siden da. Men de siste tre årene har derimot forandringen vært stor, fra stasjonær til stasjonær til laptop til stasjonær igjen. Endret 29. mars 2010 av KongKake Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 Stilrent! Er det type ikea-plukket ut deler selv bord? Planlegger å bygge meg svart bord med vika amon platene, 2meter bort, og 1,50 bort andre veien (hjørnebord hvor jeg sitter på 2m siden, og har lite "arbeidsbenk" ved siden av meg. sketsj; (bortsett fra at det ikke skal være plater mellom benene) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 29. mars 2010 Del Skrevet 29. mars 2010 (endret) Takker! Stilrent er stikkordet jeg prøver å følge. Bordet er faktisk en kjøkkenbenkplate satt oppå Ikea Vika ben. Men skal ha meg et nytt skrivebord etterhvert da, og da går jeg for Vika Amon -plate + skap og ben i henholdsvis sort og hvitt. Etter at jeg så tegningen din ble jeg litt fristet til å ha et hjørnebord også, men siden rommet mitt er lite er det vrient å få møblert det noe mer effektivt enn nå. Endret 29. mars 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Bestilt meg en skjerm til, så nå blir det dualscreen hos meg! ~ Mortis Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Har da gått til innkjøp av et nytt leketøy til kjellerstua. Håper på å få inn litt cash når gutta kommer på besøk Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 Hen fikk du kjøpt den? Lenke til kommentar
yates56 Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 (endret) Kjøpte den på finn.no Den var lagt ut for 2000 kroner, men vi fikk den for 1000. Er fortsatt 1 igjen av den typen jeg kjøpte. Link Hvis noen er interessert Endret 1. april 2010 av yates56 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 1. april 2010 Del Skrevet 1. april 2010 faen, alt for langt vekke -.- Vet at noen av de gammle spillemaskinene som stod i butikker i krsand står nede på et lager rett nedenfor huset mitt, må prøve å få navnet til eieren Lenke til kommentar
Merko Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 faen, alt for langt vekke -.- Vet at noen av de gammle spillemaskinene som stod i butikker i krsand står nede på et lager rett nedenfor huset mitt, må prøve å få navnet til eieren Du får si ifra\sende PM om du finner ut av noe. Lyst på en selv Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Lite buler i det siste får vel legge opp en spontanoppdatering :!: Her tilbringes sikkert mer enn 60% av tiden Her ser man det som er bak meg når jeg sitter på pc'n Cola? Fant et par til Tre skjermer er meget deilig Riggen Kabelsalat Tv og slikt Lurer på hva som er på tv'n Glemte nesten pyramiden der Til slutt vill jeg bare beklage kvaliteten Har bare min trofaste k810i til kamera da jeg skjeldent tar bilder Endret 3. april 2010 av Cryztek Lenke til kommentar
Porto Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Alt for rotete mener nå jeg men 3 skjermer er jo alltid nice! grei bule. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Alt for rotete mener nå jeg men 3 skjermer er jo alltid nice! grei bule. Yes det er alt for rotete Blir litt sånn da jeg bare har rommet som lagringsplass og boden er full Dårlig med klesskap er det også Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er det utgangsdøra som er til venstre for TV'n? Vel litt rotete, spesielt der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå