Sewero Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 Vurderer å kjøpe Samsung P2370, er det en god skjerm? Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 4. mars 2010 Del Skrevet 4. mars 2010 http://www.bit-tech.net/hardware/monitors/2010/01/07/nec-multisync-ea231wmi/2 drooooool! hadde kjøpt den om jeg ikke hadde hatt en eizo skjerm allerede til 9kxD Lenke til kommentar
vqb Skrevet 5. mars 2010 Del Skrevet 5. mars 2010 da har man "oppgradert" litt. En Wii black edition ble kjøpt. Faktisk så er det Kjærsten/samboer sin, da hu fikk den i bursdagsgave. (var vel kanskje en baktanke med det, og hu har fått en annen gave og) egentlig har jeg jo mest lyst på en ps3, men wii virker mer sosial, om man kan bruke det ordet om en spille konsoll. Neste gang jeg poster noe regner jeg med det er fra pc-boden, må få den ferdig. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 (endret) Her holder jeg på å flytte ned Det pene er at jeg får eget bad, inngang og sist men ikke minst: Direkte inngang til moped mekkerommet KOmmer med flere bilder når jeg har begynt å innrede.Edit: Gitar akkord bildet skal flyttes lenger opp Her har jeg full kontroll på nettverket I "første" rommet ligger det for øyeblikket bare masse mopeddeler som skal selges.Dør inn til "mekkestua"Og her står moppen, som dere kan finne arbeidsloggen til:Godstolen som kompisen min pleier å sitte i, er for øyeblikket litt nerlasset."Første" rommet skal bli et sted hvor jeg har et par servere stående, + oppbevarings rom for data og moped deler. Suppekatten Endret 6. april 2017 av Suppekatten Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Pen den sorte Wii-en. Gled fint inn. Lenke til kommentar
vqb Skrevet 6. mars 2010 Del Skrevet 6. mars 2010 Måtte ha den svarte. Den hvite hadde skilt seg alt for mye ut. Synd det meste av slike konsoller, utenom ps3 er hvite. dvs. alt utenom slike spesial utgaver. hmm ps3'en er vel ikke i pianolakk mer heller. Lenke til kommentar
Suppekatten Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 (endret) Slik, da var det meste på plass Ting som mangler: Montere resten av høytalerne (bla annet de som ligger oppå sofan skal på veggen) Kjøpe feste til å henge gitaren opp på veggen som den står nedenfor. Sette maskinen inni et Silverstone raven 2 kabinett. Rydde og skjule kablene under benken litt bedre. Henge rullegardiner fremmfor "roterommet" under flybildet. Persienner i vinduene. Kjøpe 2x3 spotlighter som skal i taket. Give a comment? Endret 9. mars 2010 av Heigren Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Hva med en stol? Men nå blei jeg jaggu missunnelig Lenke til kommentar
Elanee Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 fint rom:P må bare nevne det ... men er ikke vannkablene til radiatoren litt "vel" lange? ser litt uferdig ut med slik løsning osså, har hatt det midlertidig slik selv før hehe. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 9. mars 2010 Del Skrevet 9. mars 2010 Stilig rom! Er det en forsterker som står ved siden av skjermen? Isåfall, hva er den koblet til? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 "nerde" delen av bula, gadd ikke ta bilder av noe mer. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Det så stusselig ut. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Syntes det var litt for rotete Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Syntes det var litt for rotete Litt? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Tar jeg ikke feil er det på et hotelrom i Thailand, så jeg godkjenner det. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Wailand? Wai is alex is Wailand? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 Med tanke på at det er et hotellrom er det godkjent ja. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 10. mars 2010 Del Skrevet 10. mars 2010 det er et hotellrom i thailand, glemte vist å nevne det xD jai ai i wailand fowi jai skai i bjujupp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå