Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

counter-strike er ikke bra for bordplater ... har sett flere tilfeller som det der haha ,eller tar jeg helt feil nå?

Modern Warfare 2 har nok skylden her ja... Kunne godt vært cs for et par år tilbake though :fun:

Ja huff. Funker dårlig å bruke tynne bordplate til PC-bord.

Er sjeleglad jeg har en tykk eikeplate (eller noe i den duren) som tåler det jeg kan gi den av bank. Knyttneven har ved flere annledninger måtte føle smerten av å møte en solid bordplate som neppe gir etter på en stund. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Korte, unødvendige innlegg som "mine innlegg" er fjernet.

Trykk heller på "Abonnér på dette emnet" øverst på siden, så vises den i mine innlegg om du velger "mine innlegg + favoritter".

Dette innlegget skal ikke kommenteres, reaksjoner tas på PM.

Lenke til kommentar

Hehe, har heldigvis ikke som uvane å ødelegge mus eller tastatur. Kun knyttneve i bordet. Ellers ville det blitt for litt vel dyrt å spille spill.

Greit nok, musen plasseres nok ikke pent og pyntelig på musematten etter en fryktelig dårlig match, men ikke nok hardfør til at den kan bli ødelagt. 

De innebygde vektene (G5 2007ed) kan jo til tider fyke ut da. :p

Lenke til kommentar

Glad senga mi er 20 cm bak meg, fint å ha noe mykt å slå i :p

Var så insane sur en dag at jeg slo så hard i bodplata at jeg virkelig fikk vondt i knyttneven (som igjen gjorde meg ENDA sintere). Snudde meg og slo alt jeg kunne i den myke senga. Men det var ikke så lurt, albuen ble jo nesten slått ut av ledd. :p 

(albuen på yttersiden av senga, i tillegg til rimelig stor høydeforskjell på meg og senga, samt at det var varierende myket på dyna, som en kombinasjon av alt gjorde at jeg slå knockout på meg selv. :p

Lå nærmest på gulvet å freste av smerte og sinne. ^^ Men det var den gangen, er som regel ganske rolig og snill av meg. ^^

Lenke til kommentar

post-118931-1266957653,7416_thumb.jpg

senga som jeg fikk i dag herlig å ligge i ... blir jomfruturen i natt!

post-118931-1266957418,6359_thumb.jpg

Hvilken seng er det der? Og hvor kjøpte du den? Er på utsikt etter ny seng selv, siden jeg skal flytte ut om en måned. :D Og den så veldig deilig ut. ^^

det der er nokk erkones svane zefir :p 24k på møbelringen under kampanje

Lenke til kommentar

En runde eller to etter man har vært på fest/nach, eller lignende kan det da bli til tider. 

Går som regel dårligere, men må si flaksen er på topp når jeg er full. Er bare et eller annet som skjer når en gamer mens man er helt oppgira og hører på musikk. Dog ikke CS, men Call of duty 4/ MW2.  :new_woot:

Dårligere refleker, men mer unaturlige/uventede reaksjoner. :p

Herje rundt med shield er alltid like morsomt da. Løpe etter folk som blir som vettskremte høns.

Men nok om det. Sklir vel litt ut av temaet.  

Lenke til kommentar

når jeg spiller cs i fylla går det bedre av en merkelig grunn... får jo lynreflekser!

jeg har ikke problem med hull i bordplate ... lager de selv på jobb i heltre så borplatene skal nok takle noen harde slag:D

Endret av Elanee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312

Var flink husmor i går og rydda og fikk pakak ut litt av noen pappesker og sån, så er vell påtide at jeg får ut bilde av hybelen :p

post-110022-1267508136,8103_thumb.jpg

Ikke mye å skryte av akkurat, men hybelen er for liten til noen stor pult.

post-110022-1267508292,1506_thumb.jpg

Den der tar jo også opp mye av rommet...

post-110022-1267508190,5059_thumb.jpg

post-110022-1267508239,2532_thumb.jpg

Resten av det. Veldig høyt under taket så føles ikke så trangt som det ser ut. Perspektivene ser litt rare ut på grunn av takhøyden og fordi senga er bygd opp xD

Endret av Slettet+312
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...