neb Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 Notere møbelringen! Takk Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) Den space saveren har jeg hatt i 2 år *leif* Endret 21. september 2005 av lolminator^ Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 En rundtur i min bule. Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 er det ljudia sitt selvbygger kit de høyttalerne der? svæære saker var det hvertfall. hva er greia med de to små høyttalerne ved tv'n? Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 (endret) er det ljudia sitt selvbygger kit de høyttalerne der? svæære saker var det hvertfall. hva er greia med de to små høyttalerne ved tv'n? Det er nok det ja. De små høytalerne skal sammen bli center bak. Venter på centerhøytaleren og bruker en av de som det nå. ClawHammer: Phent ! Endret 21. september 2005 av m3tro89 Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 Bilde som viser svært lite av bula Lenke til kommentar
haarod Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Likte det AMmaz Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Det er nok det ja. De små høytalerne skal sammen bli center bak. Venter på centerhøytaleren og bruker en av de som det nå. hm, er ikke den eltax forsterkeren bare 5.1 da? hvordan driver den monstrene dine da? Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Det er nok det ja. De små høytalerne skal sammen bli center bak. Venter på centerhøytaleren og bruker en av de som det nå. hm, er ikke den eltax forsterkeren bare 5.1 da? hvordan driver den monstrene dine da? Må vel ha en form for effektblokk/monoblokker. Kan aldri tenke meg at den lille forsterkeren kan drive noe sånn. Du kan jo fint koble to små høytalere på en kanal. Men altså, center og fronter bør være samme merke pga. forskjellige lydsignatur. _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ klipp, klipp Kanskje dukker denne opp i bula mi snart http://www.samsung.com/no/products/tv/lcdtv/le26r41b.asp Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Det er nok det ja. De små høytalerne skal sammen bli center bak. Venter på centerhøytaleren og bruker en av de som det nå. hm, er ikke den eltax forsterkeren bare 5.1 da? hvordan driver den monstrene dine da? At forsterkeren har 5.1ch surround har vel ikke noe å si på om den klarer å drive høytalerne ? Effekten på forsterkeren "skal" være 6x150W.. Det er forresten denne forsterkeren , hvis du ikke viste det. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Du kan ikke kjøre center bak med 5.1 5.1 er jo 2x front, 1x center fremme, 2 x bak og 1x sub. Skal du ha center bak må du kjøre 7.1 (2x front, 1x center fremme, 2x side, 2x center bak og 1 x sub. Uansett er det forskjell på Eltax-watt og Electrocompaniet-watt. 6x150 w for 2000 er likssom litt fro godt til å være sant. Men fete høyttalere Endret 22. september 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Kvammis Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Du kan ikke kjøre center bak med 5.1 5.1 er jo 2x front, 1x center fremme, 2 x bak og 1x sub. Skal du ha center bak må du kjøre 7.1 (2x front, 1x center fremme, 2x side, 2x center bak og 1 x sub. Men fete høyttalere Aaah.. Sånn ja.. Stusset på det jeg også. men den har faktisk utgang og funksjon på Center bak Uansett er det forskjell på Eltax-watt og Electrocompaniet-watt. 6x150 w for 2000 er likssom litt fro godt til å være sant. Det er jeg fullt klar over. Derfor jeg sa "skal".. F.eks hvis jeg lager en forsterker kan jeg si at den er på 50 000 Andreas watt. som da f.eks tilsvarer 100 Electrocompaniet-watt. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 Har noe sånn på min forsterker også, har aldri testet det. Kjører kun 2.1 her i gården. Prioriterer LCD-Tv fremfor hjemmekino foreløpig, men en gang når jeg blir milliardær skal jeg kjøpe hjemmekino. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) At forsterkeren har 5.1ch surround har vel ikke noe å si på om den klarer å drive høytalerne ? Effekten på forsterkeren "skal" være 6x150W.. Det er forresten denne forsterkeren , hvis du ikke viste det. nei vet at det ikke har noe å si om den klarer drive det, var to separate spørsmål. så det var den forsterkeren ja så derfor jeg spurte, de eltax forsterkerene jeg har testa har ikke vært noe særlig strømsterke så jeg bare lurte egentlig. hvordan blir det da med center bak på 5.1 blir det samme signalet som går til centeren fremme i centeren bak? isåfall blir det jo litt pussig hvis stemmene skal komme bakfra liksom.. ... EvoZ: ville ventet med å kjøpe lcd tv til teknologien har fått godgjort seg litt og prisene faller. kjøp heller hjemmekino nå, da er du sikker på at du får noe som holder. Endret 22. september 2005 av someday. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 22. september 2005 Rapporter Del Skrevet 22. september 2005 (endret) Kan sikkert summere signalet på bakkanalene sammen og kjøre dem i en center bak, bør gå an på en eller annen måte, men vet ikke om det blir noe bra LCD'en blir ikke før utpå nyåret/våren. Må spare opp litt gryn først Endret 22. september 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 (endret) Her er min nerdebule :w00t. Litt rotete, men whatever EDIT: glemte bilde Endret 27. september 2005 av danielsn Lenke til kommentar
phax Skrevet 27. september 2005 Rapporter Del Skrevet 27. september 2005 har du sensuret skjermene dine eller? ser ut til at du kunne trenge et par lcd skjermer, eller et større skrivebord. Lenke til kommentar
PowerOfNow Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 Det er nok det ja. De små høytalerne skal sammen bli center bak. Venter på centerhøytaleren og bruker en av de som det nå. hm, er ikke den eltax forsterkeren bare 5.1 da? hvordan driver den monstrene dine da? At forsterkeren har 5.1ch surround har vel ikke noe å si på om den klarer å drive høytalerne ? Effekten på forsterkeren "skal" være 6x150W.. Det er forresten denne forsterkeren , hvis du ikke viste det. Det sies at den forsterkeren leverer 6x150 watt. Det er altså 900 watt til sammen. Hvordan kan det da ha seg at strømforsyningen på denne forsterkeren kun leverer 320watt? Er dette en klasse AB forsterker, kan du regne med at 40% av den effekten går til varme.. 320-40% = 192 WATT 192/6 = 32Watt. (ved "6" kanaler) 192/5 = 38 watt (ved 5 kanaler) Din forsterker gir da ca 32 watt ut i hver kanal. ekke rart den er billig. syntes det er dumt folk blir "lurt" på denne måten Lenke til kommentar
danielsn Skrevet 28. september 2005 Rapporter Del Skrevet 28. september 2005 har du sensuret skjermene dine eller? ser ut til at du kunne trenge et par lcd skjermer, eller et større skrivebord. Nei, har ikke sensurert de. Bilde ble bare sånn Og ja... Ønsker meg lcd-skjermer, men problemet er penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå