Fredrik Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Skal du bare bruke den som skolepc, burde du nok gå for noe annet.Edit: For ditt formål, altså. Er nettopp derfor han burde gå for Mac, spør du meg. Det er en genial maskin å bruke til studier. Bra skjerm, lang batteritid, lav vekt, enkel og brukervennlig i bruk. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Er nettopp derfor han burde gå for Mac, spør du meg. Det er en genial maskin å bruke til studier. Bra skjerm, lang batteritid, lav vekt, enkel og brukervennlig i bruk. +1! Min 13" har opptil 8.40 timer batteritid ved laveste lysstyrke og bare Word oppe Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 hvem har bare word oppe på skolen da ? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Min 15" med 170 sykluser på batteriet har ca en halvtime nå. Også dør den når det går under 45%. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 hvem har bare word oppe på skolen da ? De som velger å gå på skole for å lære og ta notater Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Alex: Folk som gjør noe? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Alex: Folk som gjør noe? Når ble å vinne Champions League på FM med Tottenham sett på som å ikke gjøre noe? Endret 8. februar 2010 av Sveern 1 Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 hvem har bare word oppe på skolen da ? De som går på skolen for å lære noe, ta notater og ikke surre rundt med alt mulig annet. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 det vil si rundt 1% av norske vgs elever ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Litt OT her nå, men når vi snakker om batterier, hvordan tar man best var på det? Lade helt opp, tømme helt? Hva funker best? Edit: Alex: Ser på norsken din at du er en av de 99% Endret 8. februar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Her har du noen tips http://www.hardware.no/artikler/miniguide_...pasiteten/45653 Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Takk Sveern! Bruker et par av de tipsene som stod der fra før av, greit å fylle ut hullene Lenke til kommentar
Atald Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Min 15" med 170 sykluser på batteriet har ca en halvtime nå. Også dør den når det går under 45%. Kalibrer batteriet ditt. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 (endret) Gjort for lengst. Det har blitt så ille at den ikke informerer om reservestrøm, bare dør momentant. EDIT: Batteriet rapporterer; Health: 48% Endret 8. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Når vi er inne på batterier, batteriet i Dell'n min er helt dødt, holder maks 20-30 minutt uten ekstra strøm. Ser på Dell sine sider at du kan bestille batterier der, men de er jo svindyre, noen som har erfaring med 3. parts batterier? Lenke til kommentar
marius883 Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Når vi er inne på batterier, batteriet i Dell'n min er helt dødt, holder maks 20-30 minutt uten ekstra strøm. Ser på Dell sine sider at du kan bestille batterier der, men de er jo svindyre, noen som har erfaring med 3. parts batterier? Nå tenkte jeg ikke å dra dette enda mer OT da men, jeg kjøpte batteri til min dell latitude på ebay til 250kr inkl frakt, er ikke originalt seff, men det holder fint litt over 4 timer Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen med et forslag til en hvit tvbenk med plass til reciever, PS3 slim og Get box HD. Samt en senter høytaler i midten? Tven skal henge på veggen.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg foreslår å lage selv Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Jeg foreslår å lage selv Kanskje det, hvor får jeg platene fra? Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Fra din lokale trevareforhandler ol. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå