tsghost Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvor kjøpte du det bordet der? Jysk. Vet ikke om de selger det lenger. Hadde likt for ikke så lenge siden, men kastet det i forrige uke en gang Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Her er det litt flere bilder av skjønnheten! Endret 6. februar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ah, de tastene med lys i er nesten aleine verdt merprisen for en MacBook Pro i forhold til en "vanlig" laptop. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 PC > Mac Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 PC > Mac Du forventer at alle mac brukere skal kjøpe pc på grunn av det svake argumentet? Ikke at jeg liker mac, men trenger ikke være barnslig fordet. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Ah, de tastene med lys i er nesten aleine verdt merprisen for en MacBook Pro i forhold til en "vanlig" laptop. Bestefaren min har ein HP laptop, akkurat same lys på den.. Lenke til kommentar
Jakke Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 *Mine Truseinnlegg* Sitter på jobb, så dere får ikke noe fra meg enda Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 PC > Mac Du forventer at alle mac brukere skal kjøpe pc på grunn av det svake argumentet? Ikke at jeg liker mac, men trenger ikke være barnslig fordet. Tror Captn mente at det innlegget var ment som at han har lyst på Mac. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 krokodilla spiser pc'n mens han tar mac'n ? Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Sexeh Mac. Frister med MacBook selv. Får se til neste år når jeg blir lærling og faktisk får noen tusenlapper i måneden. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) Nye bula mi edit : pakket bilden inn i spoiler Endret 6. februar 2010 av Evil-Duck Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nye bula mi Den var fin! Flotte farger, og fine sammensetninger Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nye bula mi edit : pakket bilden inn i spoiler Veldig fint hvor kjøpte du de dvd-skapene? Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 (endret) "Bula" mi atm. Slik ser det ut i døropningen. Slik ser det ut fra sofaen. Slik ser sofaen og området rundt den ut. Og til slutt det som holder meg i live, og bak PCen kan dere såvidt skimte døren inn på badet. For de som ikke skjønner det jobber jeg på en fiskebåt. Endret 8. februar 2010 av datating La bilder i spoiler. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Nye bula mi edit : pakket bilden inn i spoiler Veldig fint hvor kjøpte du de dvd-skapene? de ble kjøpt hos min lokale fagmøbler butikk for et par år siden:) Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 7. februar 2010 Del Skrevet 7. februar 2010 (endret) Nye bula mi edit : pakket bilden inn i spoiler Nice! Vi har like høyttalere forresten Endret 7. februar 2010 av Extractum Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Her er det litt flere bilder av skjønnheten! Fint! Er du fornøgd med den sålangt og er det ein 13"? Mykje kosta den, var det den dyraste eller? Kjøpte du frå Apple eller ein anne butikk? Blei mange spørsmål no men, har veldig lyst på ein sjølv Lenke til kommentar
frds Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Mange kule buler her, skal prøve å få tatt noen bilder iløpet av uka Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Ondskap: Jepp, jeg er veldig fornøyd! Den kostet 9990, går du på skole får du 5% rabatt. Jeg kjøpte den hos min lokale Eplehuset-butikk, knall god service osv. Så langt vil jeg si at det var et meget godt kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå