Natrich Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ikke 15"? Negative, 13" passer bedre for meg, og det er ikke sååå stor forskjell på dem. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ikke 15"? Negative, 13" passer bedre for meg, og det er ikke sååå stor forskjell på dem. Litt OT, men vurderer sjølv ein Apple MacBook Pro som skule pc, og er det å anbefale? Er det noko bra skriveprogram som følger med? Så eg kan levere rett på fronter f.eks. og er det lett å koble seg på internett? Er det og slik at det er opptil 7 timer batteritid, og er den verdt 13 000 ? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 (endret) Skal du bare bruke den som skolepc, burde du nok gå for noe annet. Edit: For ditt formål, altså. Endret 5. februar 2010 av Zeromac Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 kvifor det? Er det nokon spesiell grunn? Skal små game wow òg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Hvorfor skal du bruke 13000 på en pc du bare skal surfe litt på internett og gjøre skoleoppgaver på? Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 fordi eg ikkje skal ha ein pc som er treig, eg skal ha ein pc som varer i 2-3 år utan at det tek 36 minutt å komme inn på internett. Den ser bra ut, den er lett å ta med seg, bra batteritid og det ser ut som den har veldig bra specs. Som sagt, kjem til å game litt wow på den når eg er heime hoss mor og ikkje gidder å drasse med den stasjonære. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Ondskap: Du kan få egen Office til Mac evt OpenOffice. Apple har også sin egen versjon av office, iWork om jeg ikke husker feil Lenke til kommentar
Atald Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg foretrekker å bruke iWork på Mac fremfor Office, og jeg vil absolutt si at det er godt valg, Ondskap. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 En mini update, skal ordne litt mer i morgen. Har ikke tid i dag, fikk bare satt opp skjermene (Beklager bildr upload, photobucket virker ikke :/) Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Oh the wires!! It hurts! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Oh the wires!! It hurts! I know, skal tas i morgen. Ville bare få opp skjermene i dag Etter planen, kommer du ikke til å se noen ting når jeg er ferdig! =) Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Nå har jeg fått meg Mac! Dere får bilde av skjønnheten seinere ikveld, mat på bordet nå Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Var ikke med dirt 2 med XFX 5870 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Oh the wires!! It hurts! I know, skal tas i morgen. Ville bare få opp skjermene i dag Etter planen, kommer du ikke til å se noen ting når jeg er ferdig! =) Ser mye bedre ut en det råloftet du har hatt siste tiden ja bIsk0p. Skjønner ikke hva du skulle der oppe måtte en ekte norsk vinter til før du emigrerte ned i varmere lokaler . Fikk du ikke mye kløe av all den isolasjonen der oppe ? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Litt forsinket bilde fra meg nå, det er ikke av beste kvalitet men det funker, håper jeg. Kommer mer imorgen, er hos en kamerat nå så blir dårlig med ordentlige bilder Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Liker det jeg ser! Få docken på høyresiden nå, så blir det finfint! Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Begynner å komme igang med "bula" mi nå, mangler bare en 24" og litt oppkobling så er jeg klar Kan komme med bilder tatt med noe annet enn mobil når jeg er ferdig oppkoblet. Burde hadd noe med sikkelig vidvinkel siden rommet er på 3-4 m^2 Lenke til kommentar
Arneeyy Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Begynner å komme igang med "bula" mi nå, mangler bare en 24" og litt oppkobling så er jeg klar Kan komme med bilder tatt med noe annet enn mobil når jeg er ferdig oppkoblet. Burde hadd noe med sikkelig vidvinkel siden rommet er på 3-4 m^2 Hvor kjøpte du det bordet der? Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Det vet jeg ikke. Det er noe jeg har fått. Det er ett aluminiumsbord med glassplater som ikke er gjennomsiktig. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Oh the wires!! It hurts! I know, skal tas i morgen. Ville bare få opp skjermene i dag Etter planen, kommer du ikke til å se noen ting når jeg er ferdig! =) Ser mye bedre ut en det råloftet du har hatt siste tiden ja bIsk0p. Skjønner ikke hva du skulle der oppe måtte en ekte norsk vinter til før du emigrerte ned i varmere lokaler . Fikk du ikke mye kløe av all den isolasjonen der oppe ? Heh, en liten forbedring ble det ja. Men jeg ga litt f*** når jeg satt der oppe. Trengte ikke å så noe særlig fint ut i og med at det bare var jeg som satt og så det. Det var pga loftet ble så påvirket av været jeg kom meg ned. Det var 30+ i sommer og ned mot -10 grader nå.. Og nei, slet ikke med kløe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå