Alliha Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Tenkte jeg skulle slenge inn et bilde av rommet. Som alltid er det noe rotete, men for anledningen har jeg faktisk ryddet bort en god del Mvh Håkon Hoy! same høgtallarane som mine! Da var det min tur å vise frem nerdebula. Wow, smooth! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Lite aktivitet her for tiden. Requesting more eyecandy! Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Woods fikk folk til å revurdere hele bula si Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Kommer snart bilder fra meg, bare vente på at delene kommer i hus.. Satser på fredag.. EDIT: Kan se ut som det drar ut til mandag, iallefall når man sjekker sporing :| EDIT2: Mulig fredag/lørdag er dagen allikevel.. håper det Endret 4. februar 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 kva har du bestillt? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) kva har du bestillt? Si det du... Det kommer iallefall 3 pakker =) Her er iallefall gamle "bula" mi. Dette var på loftet uten isolasjon, har vært mellom -10 til 0 grader de siste 2 mnd :/ Endret 4. februar 2010 av bIsk0p Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Anbefaler å styre lengst mulig unna bildr.no. Umulig å se bildene dine siden de er altfor store. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 kva har du bestillt? Si det du... Det kommer iallefall 3 pakker =) Her er iallefall gamle "bula" mi. Dette var på loftet uten isolasjon, har vært mellom -10 til 0 grader de siste 2 mnd :/ hahahahah, du trenger med andre ord ikkje vannkjøling? hadde faen ikkje klart å oppholde meg i eit romm med kun 0 grader over lengere tid Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 nei, kjøling av pc'en var det minste problemet mitt! Etter jeg starta med soveposen, så gikk det greit. Litt kaldt på hendene hvis jeg ikke daua på en stund.. =) Lenke til kommentar
Mokado Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan vel legge ut det lille jeg har å vise fram. Dette er da plassen jeg sitter å koser meg med blant annet Call of Duty: Modern Warfare 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Synes du skal flytte stolen litt nærmere tv-en. Synes den står litt langt unna. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Du har vel sikkert nok lyd der du sitter. Må bare update nerdegjørnet med min nyeste ervervelse. 1 Lenke til kommentar
Atald Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Jeg har samme musematte som deg, det er da noe. Og en MBP. Ser ut som det er 27" du har? Den står rimelig høyt på lista over ting jeg skal kjøpe bare jeg får ryddet så jeg faktisk har plass til det. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) Til dere to siste: For guds skyld, flytt enten skjermen eller dere selv nærere hverandre. Endret 4. februar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
b00n Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Kan vel legge ut det lille jeg har å vise fram. Dette er da plassen jeg sitter å koser meg med blant annet Call of Duty: Modern Warfare 2 Her er det max utnyttelse av den lille plassen han har Nice! haha Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg får snart et nytt tilskudd til bula mi! Skal kjøpe en MacBook Pro 13" etterpå Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 5. februar 2010 Del Skrevet 5. februar 2010 Jeg får også ett nytt tilskudd til bula idag, ett 5870 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå