Thor - God Of Thunder Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 DÆVEN! Thats the way it should be! Svarte, nå begynnar eg å sikkle...ubeskriveleg awsome faktor! Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Lekkert! Rett og slett Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Woods: Det der, det var råtass! Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Den lille bjørnen din på soverommet så livredd ut. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Da var det min tur å vise frem nerdebula. Orker ikke å legge ut alle bildene, men har egen side som beskriver oppsettet(eller bula om du vil) på følgende link: Min hjemmekino! Edit. Glemte soverommet! :-) Her har jeg da tatt min gamle HP pc skjerm, hengt den opp og koblet en Apple TV enhet via HDMI->DVI og analoge phono kabler.. funker fett. Har også "jailbraket" Apple Tven, slik jeg kan kjøre bla Boxee eller XBMC. .. Skjermen er forøvrig 22", og er nesten litt for stor.. Nice bule! Har sett på linken til resten av bula også ^^, Nice! Lenke til kommentar
Woods Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Jøss, det gikk overraskende fort før noen kommenterte! Takk folkens! Lenke til kommentar
Woods Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Bloodwake: Hehe, ser snill ut den? Fikk den av kjæresten for noen år siden .. før noen kommenterer at jeg har bamser på rommet... Ps. Siste bilde er kanskje litt feil, mtp på iMacen.. den er nå solgt, til fordel for den nye 27" iMacen. Tenkte det var lurt å selge tidlig, slik at overgangen ikke ble så dyr. Men nå har jeg ventet siden oktober.. og dermed dratt frem den gamle Windows maskinen igjen. Er litt gøy å nørde i windows igjen - glemmer liksom det når man bruker OSX. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Står den Mac Proen bare der og støver, eller er det noe koblet til den? Smooth kabelrydding! Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Om den bare står der og støver tar jeg den veldig gjerne i mot. Endret 30. januar 2010 av KongKake Lenke til kommentar
Woods Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Wheelman: Den er tom. Gammelt G5 kabinett jeg hadde tenkt å bygge en såkalt Hacintosh i. Men de planene ble lagt på hylla relativt fort, av to grunner: 1. Vil ikke ødelegge OSX ved tilfelle det blir mye bugs etc.. 2. Stress(og foråsvidt den tredje: økonomi). Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hah, ikke ofte jeg ser andre med Energy Høyttalere. Nice! Har selv CF-70 og er knall fornøyd Kompis har RC, gode saker det og! Hvor kjøpte du dine? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Kjøpte de hos Elkjøp. Hadde egentlig tenkt å gå for Klipsch, men da RC serien spiller nokså likt falt valget på Energy due hyggelig pris. Er meget fornøyd, spesiellt da jeg fikk SVSen til å ta de lave tonene! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Jepp, samme her. Ganske så ukjent merke i norge, men de er mer kjent i usa og på den sida av fjorden. Energy er kanadisk om jeg ikke tar helt feil. Edit: og eies av Klipsch faktisk. Endret 30. januar 2010 av SvennAndre Lenke til kommentar
Woods Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Klipsch er kanadisk - og et søsterselskap av Klipsch, mener jeg. Det er egentlig synd Energy ikke er større i Norge. I USA blir alltid Energy (da RC-50) nevnt som et av de beste alternativene i forhold til pris, da tenker jeg spesielt på Avsforum.com. Trøkker bra, og spiller reint når det trengs. Edit. Beklager OT. Endret 30. januar 2010 av Woods Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Klipsch er nok garantert et søsterfirma av Klipsch, ja ^^ Snakker om høyttalerne du postet, neppe OT Broren min som har Dali 808 elns, ble imponert over mine CF-70. Synd jeg aldri har fått testet hva de virkelig klarer, da naboen klikker i vinkler om jeg har på noe som helst som minner om bass. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Wheelman: Den er tom. Gammelt G5 kabinett jeg hadde tenkt å bygge en såkalt Hacintosh i. Men de planene ble lagt på hylla relativt fort, av to grunner: 1. Vil ikke ødelegge OSX ved tilfelle det blir mye bugs etc.. 2. Stress(og foråsvidt den tredje: økonomi). Du vil ikke donere det til meg da? Lenke til kommentar
Woods Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Hehe! Klarer ikke å selge kabinettet, har på en eller annen måte knyttet et lite bånd med saken. Brukes som møbel i disse dager :-). Tar nok ikke lang tid før jeg blir stemplet som tidenes fanboy, men den kommentaren tenker jeg. Men det er jeg altså ikke :-) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Haha, er jo sweet kabinett da, så jeg skjønner deg angående det. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 31. januar 2010 Del Skrevet 31. januar 2010 Nå som jeg har lite å gjøre, kan vi vel gå litt inn på dette. Problemet med G5en er at den mangler formfaktor for "normal" hardware. Det er god plass i selve kabinettet, men da Apple skreddesyr hele maskinen blir det svært vanskelig å få plass til noe annet enn orginal hardware. I tillegg er "brettet" til tilkoblinger feil i forhold til diverse vanlige HK, noe som gjør kutting og sliping et must. Har forøvrig "løst" dette problemet med å "kjøpe" et Lian LI brett.. men så kommer problemet med støy, hvorav min hardware (Som for tiden står i et Antec kabinett, som er meget lydisolert) bråker og durer ekstremt. G5 kabinettet består jo bare av hull.. Noe som er pent, men duger ikke om du har feil hardware. Har også en Zalman vifte liggende, men den syns jeg også bråker for mye. Så slik er den saken.. Har forøvrig lyst å lage en server ut av kabinettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå