Wutwut Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Har ikke vært så veldig mye aktivitet her lenger nei, ser jeg ... Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ingen som har kontorstol og anbefale? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Ingen som har kontorstol og anbefale? kjøp en stol av typen "stressless ish" og fem "skap hjul" og skru det sammen *edit* alla min: Endret 30. januar 2010 av alexbalibander 1 Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Behagelig er det nok, men langt i fra ergonomisk riktig. ~ Mortis Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 enig med mortis der. Jeg trenger noe mer kontorstol-aktig.. Blir trolig litt jobbing på maskinen, så trenger noe som gir litt støtte og slikt Jeg synes at denne så ganske behagelig ut. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) enig med mortis der. Jeg trenger noe mer kontorstol-aktig.. Blir trolig litt jobbing på maskinen, så trenger noe som gir litt støtte og slikt Jeg synes at denne så ganske behagelig ut. dæven, den såg utruleg god ut! Trur eg må vurdere å kjøpe meg ny kontorstol sjølv Endret 30. januar 2010 av Ondskap Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 enig med mortis der. Jeg trenger noe mer kontorstol-aktig.. Blir trolig litt jobbing på maskinen, så trenger noe som gir litt støtte og slikt Jeg synes at denne så ganske behagelig ut. Kan du ikke bare gjøre sånn som det var noen som gjorde på nyhetene her en dag? Jobbe på PCn mens de går på tredemølle. xF Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Tenkte jeg skulle slenge inn et bilde av rommet. Som alltid er det noe rotete, men for anledningen har jeg faktisk ryddet bort en god del Mvh Håkon Lenke til kommentar
pxK Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ingen som har kontorstol og anbefale? Prøv denne om du noen gang er i jysk. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ingen som har kontorstol og anbefale? Prøv denne om du noen gang er i jysk. De er ikke anbefalt av kiropraktorer, da de har null støtte i slitasjedeler av ryggen din. Min kiropraktor har gått så langt som å gi alle pasientene sine totalforbud mot de stolene. Jysk har derimot en annen stol, i kunstskinn, til en tusenlapp. Har den selv og anbefaler den. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Ingen som har kontorstol og anbefale? Prøv denne om du noen gang er i jysk. De er ikke anbefalt av kiropraktorer, da de har null støtte i slitasjedeler av ryggen din. Min kiropraktor har gått så langt som å gi alle pasientene sine totalforbud mot de stolene. Jysk har derimot en annen stol, i kunstskinn, til en tusenlapp. Har den selv og anbefaler den. Stolen er ganske så behagelig å sitte i tho. Skinn stoler er jeg ikke helt glad. Blir lett svett i rompa. Noen andre forslag til kontorstol uten skin sete? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Tenkte jeg skulle slenge inn et bilde av rommet. Som alltid er det noe rotete, men for anledningen har jeg faktisk ryddet bort en god del Mvh Håkon Fint det der, men hva skal du med sofa uten TV?! Lenke til kommentar
Balli Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 han sitter der sikkert med kikkert og ser ut vinduet :3 Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hehe, det er nok med tanke på det at jeg har en stygg tendens til å dra andre mennesker inn på rommet mitt. De blir fort litt gretne hvis de må stå hele tiden, og jeg blir på samme måte litt gretten når de ruller seg i sengen min. Lenke til kommentar
Sisyphus Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Koster sånn 800 kr på IKEA. Den er veldig god. Endret 30. januar 2010 av Bloodwake Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Hehe, det er nok med tanke på det at jeg har en stygg tendens til å dra andre mennesker inn på rommet mitt. De blir fort litt gretne hvis de må stå hele tiden, og jeg blir på samme måte litt gretten når de ruller seg i sengen min. Er ikke hele grunnen til å dra med andre "mennesker" inn på rommet at man skal rulle seg i senga? Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Tja, jeg liker å kunne variere litt. Når vakre kvinner er på besøk prøver jeg selvsagt å lansere sengen som et fantastisk sted å oppholde seg, men av en eller annen grunn sliter jeg med å gjøre det samme når pappa kommer innom. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Koster sånn 800 kr på IKEA. Den er veldig god. Der er jo faktisk stolen min Lenke til kommentar
Woods Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 (endret) Da var det min tur å vise frem nerdebula. Orker ikke å legge ut alle bildene, men har egen side som beskriver oppsettet(eller bula om du vil) på følgende link: Min hjemmekino! Edit. Glemte soverommet! :-) Her har jeg da tatt min gamle HP pc skjerm, hengt den opp og koblet en Apple TV enhet via HDMI->DVI og analoge phono kabler.. funker fett. Har også "jailbraket" Apple Tven, slik jeg kan kjøre bla Boxee eller XBMC. .. Skjermen er forøvrig 22", og er nesten litt for stor.. Endret 30. januar 2010 av Woods 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå