Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
enig med mortis der. Jeg trenger noe mer kontorstol-aktig.. Blir trolig litt jobbing på maskinen, så trenger noe som gir litt støtte og slikt :)

Jeg synes at denne så ganske behagelig ut.

Kan du ikke bare gjøre sånn som det var noen som gjorde på nyhetene her en dag? Jobbe på PCn mens de går på tredemølle. xF

Lenke til kommentar
Ingen som har kontorstol og anbefale?

Prøv denne om du noen gang er i jysk.

De er ikke anbefalt av kiropraktorer, da de har null støtte i slitasjedeler av ryggen din. Min kiropraktor har gått så langt som å gi alle pasientene sine totalforbud mot de stolene.

Jysk har derimot en annen stol, i kunstskinn, til en tusenlapp. Har den selv og anbefaler den.

Lenke til kommentar
Ingen som har kontorstol og anbefale?

Prøv denne om du noen gang er i jysk.

De er ikke anbefalt av kiropraktorer, da de har null støtte i slitasjedeler av ryggen din. Min kiropraktor har gått så langt som å gi alle pasientene sine totalforbud mot de stolene.

Jysk har derimot en annen stol, i kunstskinn, til en tusenlapp. Har den selv og anbefaler den.

Stolen er ganske så behagelig å sitte i tho. Skinn stoler er jeg ikke helt glad. Blir lett svett i rompa. :p

Noen andre forslag til kontorstol uten skin sete?

Lenke til kommentar
Hehe, det er nok med tanke på det at jeg har en stygg tendens til å dra andre mennesker inn på rommet mitt. De blir fort litt gretne hvis de må stå hele tiden, og jeg blir på samme måte litt gretten når de ruller seg i sengen min.

Er ikke hele grunnen til å dra med andre "mennesker" inn på rommet at man skal rulle seg i senga?

Lenke til kommentar

Da var det min tur å vise frem nerdebula.

ac62c4c5c41052811ebc97dcce4bc23a.JPG

6f4dc36acc079e07bc964bf6699ca347.JPG

a66f5b7741e82cce2e77c831152021bf.JPG

1244b9242ef67d5261f8548fa47d9819.JPG

7301a03992c5aec13a63961a7f7b0f62.JPG

Orker ikke å legge ut alle bildene, men har egen side som beskriver oppsettet(eller bula om du vil) på følgende link: Min hjemmekino!

Edit.

Glemte soverommet! :-)

post-65948-1264888364_thumb.jpg

post-65948-1264888370_thumb.jpg

Her har jeg da tatt min gamle HP pc skjerm, hengt den opp og koblet en Apple TV enhet via HDMI->DVI og analoge phono kabler.. funker fett. Har også "jailbraket" Apple Tven, slik jeg kan kjøre bla Boxee eller XBMC. :) .. Skjermen er forøvrig 22", og er nesten litt for stor.. :dontgetit:

Endret av Woods
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...