Balli Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 jeg kommer bare til å bruke to da tv'n skal flyttes til rommet ved siden av mitt Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Fin skjerm alexbalibander! Så dog ikke ut som en 30" på det bilder der. Hvor stor er skjermen over? Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 den er over er en 42" fullHD tatung lcd tv Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. januar 2010 Del Skrevet 20. januar 2010 Da var dualscreen på plass. Endte opp med to 24" Benq'er siden det var det eneste lommeboken tålte denne gang... Utruleg lekkert. Som ein før meg sa, det var prikken over i'en på rommet ditt Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 (endret) Teaserpic fra meg Edit: Added spoiler Endret 21. januar 2010 av Hengende Lem Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Teaserpic fra meg Edit: Added spoiler Og når kommer resten? Kanskje kjøpe meg en XTZ W12.16 til helga og gjøre anlegget mitt ferdig. Ta noen skikkelige bilder igjen hvis deet blir kjøp Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Resten kommer når jeg gidder å rydde vekk kabler og alt annet rot her Må kjøpe et par hyller til, så jeg får plass til alle filmene mine og. Ligger strødd rundt her nå Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har samme problemet med filmer. Må stable DVDr i høyden, har snart fyllt ut BD/X360 hylla, vet ikke hva jeg skal gjøre med det... Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Noen som har link til den herlige tatt-ut-fra-en-katalog-bula? Det er litt tidkrevende å søke den opp selv. Den er rød og i et uthus/bod. Dere vet hvilken det er. 1 Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 @larseman Pene skjermer, men du hadde ikke hatt vondt av å kable litt? Kan jeg anbefale buntebånd og spiralbånd? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har link til den herlige tatt-ut-fra-en-katalog-bula? Det er litt tidkrevende å søke den opp selv. Den er rød og i et uthus/bod. Dere vet hvilken det er. Ajja, den derre hjemmekinoen i uthuset? Husker ikke hvor den er . Men kan ikke vær altfor lenge siden den var her, så bare bla litt bakover. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Ja : ) Men det gjør jobben, tar litt tid men til gjengjeld ser det møe penere ut, dessuten lettere å støvsuge ol. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Noen som har forslag til en relativt billig og god kontor stol? Ser ut til at det blir noen oppgraderinger rundt "kommandosenteret" mitt (bla få det bort fra loftet med minus grader...) Må derfor gjøre det litt penere, dette innebærer nye skjermer (to like), nytt tastatur, kabel rydding, salg av G25, litt lyd demping (bytting av kjøler og vifter) Det meste av handlelisten er fastsatt, mangler bare ny stol. Jeg merker at jeg blir sliten i skuldrene etter å ha sittet litt, vil armlene hjelpe? Tror uansett at jeg må heise bordet litt.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Er vel kanskje ikke så veldig mye nerdebule over det her men Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 xibriz: Sweet oppsett det der, men jeg tror den passer seg bedre her. Dette er en tråd for bilde av nerderommet ikke serveren Lenke til kommentar
xibriz Skrevet 28. januar 2010 Del Skrevet 28. januar 2010 Beklager, min feil Jeg lar den stå, så skal jeg komme med bilder av resten i neste uke. Skal flytte til helgen så alt som ikke er nødvendig for å overleve er pakket i esker Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 Poster mitt endelig oppset, på mandag Har ventet siden høstferien, til å endelig få fikse bula :) Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 29. januar 2010 Del Skrevet 29. januar 2010 fredrik: fin og rein bule Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå