larseman Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Bulen min... Workstation og to av laptopene mine framme for annledningen. Filserveren min som surrer i hjørnet. Endret 3. januar 2010 av larseman Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Pent, rett og slett pent. Orden i ledningene bak der også! Lenke til kommentar
larseman Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 kabelskjulere kommer opp på baksiden av pulten etterhvert. Håper at det kan bidra til at ledningene holder seg enda mer unna. Sitter også å vurderer om jeg skal gå til innkjøp av to 24" til dualscreen. Gadrdinene skal forøvrig også byttes ut med noen mer smakfulle etterhvert, evt persienne også... Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dualscreen er gull! Sitter med den tanken selv, men venter til jeg har fått fikset rommet mitt. Persiene er smart, tar liten plass og stenger lys ute. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Pent, rett og slett pent. +1 Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Once you go dual-screen, you never go back... Tror jeg hadde fått klaustrofobi uten. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Jeg hadde dualscreen en gang i tiden, men den ene gikk i stykker Endret 3. januar 2010 av Natrich Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Dualscreen er utrolig deilig, har nesten utelukkende brukt det hjemme de siste årene. Har triplescreen på jobb, det er enda deiligere.. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Once you go dual-screen, you never go back... Tror jeg hadde fått klaustrofobi uten. haha, heeeilt enig. Er avhengighets skapande rett og slett. larseman@ Kva heiter det skrivebordet? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 (endret) Tror det er dette. Er hvertfall det jeg har (tror jeg), bare med svart bordplate og røde ben. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S79831622 Endret 3. januar 2010 av Benny Lenke til kommentar
larseman Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Tror det er dette. Er hvertfall det jeg har (tror jeg), bare med svart bordplate og røde ben. http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/S79831622 Stemmer det:) Angående dualscreen så sitter jeg litt på gjerdet. Alt for mange 16:9 skjermer som lokker meg, mens jeg egentlig er lysten på 2 x 16:10. Denne tror jeg er den som er mest aktuell for øyeblikket. Men på en annen side har jeg ambisjoner om å spille litt xbox på en av de, så da ville vel 1080 vært optimalt. Er forøvrig ingen ukjent for dual screen fra før. Satt i flere år med 2 x 19", men måtte ofre de pga plassmangel tidliger . Hva tenker dere om dette? Endret 4. januar 2010 av larseman Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 (endret) Once you go dual-screen, you never go back... Tror jeg hadde fått klaustrofobi uten. Samme som; Once you go 30-inch, you never go back... Endret 4. januar 2010 av WheelMan Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Uhm . Det der kan takles på mange måter Wheelman Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Skulle vel egentlig til å se i det :!: Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 btw, jeg skal kjøpe Høytallere, forsterker og cd-spiller i dag Kommer bilder i kveld vil jeg tro Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Uhm . Det der kan takles på mange måter Wheelman Det tilfellet tror jeg ikke du får gjort så mye i det hele tatt.. Sittet på smulting resten av livet kanskje.. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Uhm . Det der kan takles på mange måter Wheelman Jeg måtte le 30 tommer er stort! Nesten ork å bruke Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Uhm . Det der kan takles på mange måter Wheelman Det tilfellet tror jeg ikke du får gjort så mye i det hele tatt.. Sittet på smulting resten av livet kanskje.. Smultringen din kan du få holde for deg selv :!: Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Uhm . Det der kan takles på mange måter Wheelman Kjinner mei! 30 tommer er stort! Nesten ork å bruke Når oppløsningen står til størrelsen (2560x1600 og over) er det helt fint, og langt bedre. 30"+ ved 1280x720 og 1920x1080 er stort, og noe jeg generelt har mye imot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå