Sveern Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 I morgen kommer dette opp på veggen min Å herregud, tok tid å pusle det blå rundt eller? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jepp, det tok tiiiiiiiid. Motivet, personene tok ca en dag. Det blå brukte jeg vel tre dager på Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Sååå mange gamer buuler, på tide jeg får modda litt på rommet mitt her så dere kan se prikken over I'en på det siste som mangler her . Ser mange lar det flyte utover, hva sier morra deres ti det?! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Igrunn så bryr ikke mamma seg om rommet mitt, ikke pappa heller Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Om jeg ikke har alt på stell så går mamma berserk og truer med at jeg kan flytte ut om det ikke er ryddet straks. Egentlig ganske glad for det, greit og venne seg til og være et ryddig menneske enn og bare slenge dritten rundt i huset xD Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kan love deg at det er fint å bli vant til å rydde. Etter at jeg flyttet ut føler jeg ikke at jeg gjør annet enn å rydde to dager uten rydding, og leiligheta ser helt grusom ut. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg klarer bare ikke å ah det rotete på rommet ;p Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hehe kan tenke meg det ja ...Hybellivet... pff xD Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Kan love deg at det er fint å bli vant til å rydde. Etter at jeg flyttet ut føler jeg ikke at jeg gjør annet enn å rydde to dager uten rydding, og leiligheta ser helt grusom ut. haha må sei meg veldig enig i detta, og spesielt oppvasken byggje seg opp fort Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hva med støv? Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Støv er slikt ein tar raskt med støvsugar når det samlar seg svære klumpar rundt i kring. Eller får damebesøk Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Haha *Når mamma kommer på besøk* Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 (endret) Får ein mamma på besøk gidd ein ikkje rydda, for ho gjer det så raskt medan du er på skulen take notes, son, this life is hard Endret 2. januar 2010 av Alliha Lenke til kommentar
vqb Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 liten oppdatering av min nerdekrok: Festene til skjermene: skjermene på plass: Også rotet som oppsto bak vegen : Mer kommer snart. Utrolig deilig å slippe alt av kabler... er en kabel, antenne kablen, men den skal flyttes. Kabler bak veggen skal legges skikkelig. pc'er skal monteres i et skap og alt annet skal hente på veggen; modem switcher etc. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Veldig stiligt, og praktisk med alt av kabler bak oppsettet Lenke til kommentar
zennox Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Ordne noe skikkelig listverk kanskje? Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 Og et bedre bord? Tenkte jeg også, ser nesten ut som et alter. Dog man trenger ikke et svært skrive bord, men noe annet. Vet ikke hvordan man skal si det, men det du har nå vqb ser feil ut. Lenke til kommentar
vqb Skrevet 3. januar 2010 Del Skrevet 3. januar 2010 bordet er bare midlertidig. Holder på å liste litt her og der. Planen er å få dekket til "hullet" når ting ikke brukes annet enn på tv'en se om jeg får til en skuffe løsning på tastatur og mus. Ikke helt kommet fram til en god løsning der enda. i den hylla over skjermene skal dvd spiller etc stå. nå står en dvd spiller og den gode gamle xboxen der. Skal prøve å holde stua fri for bokser og kabler. Funderer ille på hvordan det skal løses om jeg skal ha meg noe "rundt-omkring-anlegg" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå