Mikkel™ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 jeg tror jeg skal følge mcgyver prinsippet. Jeg har alt jeg trenger her. Gaffateip, strikkepinner, garn, ett kjøleskap og multesyltetøy. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 jeg tror jeg skal følge mcgyver prinsippet. Jeg har alt jeg trenger her. Gaffateip, strikkepinner, garn, ett kjøleskap og multesyltetøy. Du trenger en brannslokker og en flaske propan også for og ta den helt ut med mcgyver prinsippet Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 I morgen kommer dette opp på veggen min Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har akkurat det samme bilde, bare i plakat. Like stor og, ca. Men for lat, den henger ikke oppe på veggen enda. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Har akkurat det samme bilde, bare i plakat. Like stor og, ca. Men for lat, den henger ikke oppe på veggen enda. Join me, put it up! Puslespillet er 96x34 cm Lenke til kommentar
Fløyelsbøtte Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg ser for meg at det var vanskelig å sette sammen de riktige lyseblå bitene Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 I morgen kommer dette opp på veggen min Do want! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg ser for meg at det var vanskelig å sette sammen de riktige lyseblå bitene Indeed. Motivet tok rundt en dag, det blå, tja, tre dager-ish Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 *snip* Okei, var du seriøs nå? I så fall, er du ekstremt hardcore. For real. Respekt. Både ja og nei. Sannheter kan muteres ekstremt fra person til person. Hva som gir antydninger til mild satir for den ene kan framstå som svært vulgært for den andre. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Oppdatering fra min lille bule ^^, Old bule (V1): Nå legger jeg ut bilder av min lille bule. Skal prøve å få det ryddig og sånt, så trenger tips fra dere ; p Her er bula: Som dere ser, ikke så stor, men helt grei. Bord Nr1: Enkelt IKEA bord, med PCn, Tastatur til Xboxen, Headsett og Notisblokk. Bord Nr2: Xboxen, 19" HDMI TV med innebygd DVD-Spiller, og igjen; Enkelt IKEA bord. Godstolen: "Stressless"-stol med massasje. Spill-Kasse: Liten boks til spill og filmer. Akkurat nå er det ikke så mye der men. Ja, det var noen bilder av bulen min ^^, Vet ikke noe stor TV og heller ikke rom. Men når loftstua blir ferdig fiksa så blir det bra. Men uansett; Noen forslag til hvordan jeg skal gjøre det nå for å få det litt ryddigere? Og kommenter gjerne ^^, Kommenter! - NiiiK Nye bula (V2): Overall: Her ser dere det meste av bula. Komfort: Sofa og godstolen ^^, TV og Xbox: Som dere ser er det bak en hylle med bøker, skal vel fjernes etterhvert eller legge noe over der så det ikke vises. Sånn her ser det ut der jeg satt før: Hva er nytt? - TVen, PHILIPS 42" Full-HD. (Hadde en 19" HD-Ready med DVD-Spiller før) LINK til bilde. - Sofaen, ny grønn sofa. (Eller ny og ny, har værtfall tatt den inn på rommet.) LINK til bilde. Tror kanskje jeg også etterhvert skal sette opp et par plakater og sånt. (Bare å komme med forslag) - NiiiK Endret 30. desember 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ingen komentere bula? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tja. Likte ikke tv-bordet. Og kabelrotet i bakgrunnen Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Bennythen00b presents: The home of a wannabe computer nerd! (oppdatert versjon) Selve "hjertet" i bulen min. Her sitter jeg 70-80% av dagen. Under bordet står """riggen""", med tredoble hermetegn. Det sitter noe så pinglete som en P4 2Ghz og et 9200SE i den, på et helt alminnelig Dell HK. Nåvel, den fungerer fint til å drive den andre skjermen min. Annen synsvinkel. Hyllen min, som fortsatt er full av gammel og utdatert crap-hardware. Og sist men ikke minst, """hjemmekinoanlegget""", som også trenger tredoble hermetegn for å bli riktig. Består av chippet og bannet sexbox, gammel 800x600 prosjektor og en 3 år gammel stereoforsterker (ikke på bildet) med 3 poppede kondensatorer med gørr langt utover kretskortene. Som sist gang, så tviler jeg på at noen av dere er særlig imponert, men det var uansett bulen min slik den er nå. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Tja. Likte ikke tv-bordet. Og kabelrotet i bakgrunnen For bli som det er, men kablene kan jeg jo kanskje rydde litt i .. : p Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Naaaaaah . Ble satt på liste sammen med de andre som har lyst til å leie større leilighet . Må vel bre leve i håp om at jeg får leiligheten da. Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Snakk med den lokale mafiaen, de får til alt! Er det nærmest tilfeldig hvem som får leiligheten? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Njaaa, tror ikke det. Huseiern har jo sagt det flere ganger at jeg er en god leieboer så kan jo telle inne det . Sa og at jeg kunne gå høyere på leieprisen om hu ville det. Men kan jo være jeg ryker ut pga. at hu vet jeg er lærling . Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Hmm, kjipt da. Skal krysse fingrene mine for deg! Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 2. januar 2010 Del Skrevet 2. januar 2010 Ja! Håper bare på en hyggelig telefon nå... Er jo ukjent hvor lang tid jeg evt. må vente før jeg får svar og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå