Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Liker det jeg ser [infected]! Hvor er animefiguren du har som desktop fra?

Anime jenten er fra 4chan og /w/ noen aar tilbake, har hatt samme bakgrunn i 3 aar naa :)

Bakgrunnen heter "darkgirl", mer enn det vet jeg ikke.. kan dumpe den om det skulle vaere onsker om det..

Tragisk! Dere er begge ubetydelige parasitter i forhold til mitt overlegne power-level. Nåvel, denne kulturen har et stygt rykte om elitisme, så jeg får prøve å spare dere verbalt. For det første: du ber om fordommer om du kaller en erogefigur for en "animejente". For det andre: Hun heter Saya, fra Saya no Uta. Go figure. For det tredje: Det er ingenting som "kommer fra" /w/. /w/ er et dumpested hvor du dumper bakgrunnsbilder, ikke et sted for kreativitet og nyskapning, som 2ch.

 

Okei, var du seriøs nå? :dontgetit:

I så fall, er du ekstremt hardcore. For real. Respekt.

Endret av Sjuskebabb
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjapt bilde på "kontoret" mitt :p Spilling og litt serier på kvellen osv itte dama har lagt seg skjer her.

post-58006-1261953167_thumb.jpg

 

ganske stappa på pulten egentlig :p men koslig synes jeg :p

 

Litt mer lys:

post-58006-1261954083_thumb.jpg

 

Stua kan ses på link i signatur, "Hjemmekino'en" :) Der er det total relaxsation i go stolen med ps3 og film og serier :)

Endret av b00n
Lenke til kommentar

o hai! Denne jula har jeg og familien tenkt på hva vi skal gjøre med vår rotete kjellerstue. Jeg mener selv at vi skal ommøblere den til et 'pure' gamingrom/filmrom/tvrom, og det virket som om de sa enig at det måtte bli noe sånt.

 

post-154124-1262009794_thumb.jpg

post-154124-1262009803_thumb.jpg

post-154124-1262009813_thumb.jpg

post-154124-1262009821_thumb.jpg

post-154124-1262009830_thumb.jpg

 

Vi kommer til å flytte pianoet til et annet rom, samt at vi skal ertatte den 50+ år gamle sofaen med en sovesofa! Vi kommer også til å kjøpe ny TV. Bordet som står der i skrivende stund kunne vært 'handy' å ha i fremtiden mtp lan osv. Spørsmålet er da: hvor bør sovesofa/bord/TV-bord stå i rommet?

 

God jul, folkens! :cool:

Endret av St0neCld
Lenke til kommentar

Blir vel kanskje ny bule på meg og nå :love:. Skal snakke med huseier om jeg kan få flytte ut av den 37KV leiligheten jeg har nå og flytte inn i en 60KV leilighet som snart er ferdig. Hørtes i allefall ut som om huseier likte tanken min på å hoppe over til en større leilighet så da er det bare å håpe på det beste etter nyttår :D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...