Luringfax Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Liker det jeg ser [infected]! Hvor er animefiguren du har som desktop fra? Anime jenten er fra 4chan og /w/ noen aar tilbake, har hatt samme bakgrunn i 3 aar naa Bakgrunnen heter "darkgirl", mer enn det vet jeg ikke.. kan dumpe den om det skulle vaere onsker om det.. Tragisk! Dere er begge ubetydelige parasitter i forhold til mitt overlegne power-level. Nåvel, denne kulturen har et stygt rykte om elitisme, så jeg får prøve å spare dere verbalt. For det første: du ber om fordommer om du kaller en erogefigur for en "animejente". For det andre: Hun heter Saya, fra Saya no Uta. Go figure. For det tredje: Det er ingenting som "kommer fra" /w/. /w/ er et dumpested hvor du dumper bakgrunnsbilder, ikke et sted for kreativitet og nyskapning, som 2ch. Okei, var du seriøs nå? I så fall, er du ekstremt hardcore. For real. Respekt. Endret 27. desember 2009 av Sjuskebabb Lenke til kommentar
tsghost Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Nerder er et folk for seg selv... Wheelie: Artig med nisser på skjermen! Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Velkommen etter med oppdagelsen Lenke til kommentar
b00n Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 (endret) Kjapt bilde på "kontoret" mitt Spilling og litt serier på kvellen osv itte dama har lagt seg skjer her. ganske stappa på pulten egentlig men koslig synes jeg Litt mer lys: Stua kan ses på link i signatur, "Hjemmekino'en" Der er det total relaxsation i go stolen med ps3 og film og serier Endret 27. desember 2009 av b00n Lenke til kommentar
KKake Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Liker BMW-plakaten. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Jeg liker alt bortsett fra plakaten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Smaken er som kjent som baken; delt og full av drit. Lenke til kommentar
St0neCld Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) o hai! Denne jula har jeg og familien tenkt på hva vi skal gjøre med vår rotete kjellerstue. Jeg mener selv at vi skal ommøblere den til et 'pure' gamingrom/filmrom/tvrom, og det virket som om de sa enig at det måtte bli noe sånt. Vi kommer til å flytte pianoet til et annet rom, samt at vi skal ertatte den 50+ år gamle sofaen med en sovesofa! Vi kommer også til å kjøpe ny TV. Bordet som står der i skrivende stund kunne vært 'handy' å ha i fremtiden mtp lan osv. Spørsmålet er da: hvor bør sovesofa/bord/TV-bord stå i rommet? God jul, folkens! Endret 28. desember 2009 av St0neCld Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Blir vel kanskje ny bule på meg og nå . Skal snakke med huseier om jeg kan få flytte ut av den 37KV leiligheten jeg har nå og flytte inn i en 60KV leilighet som snart er ferdig. Hørtes i allefall ut som om huseier likte tanken min på å hoppe over til en større leilighet så da er det bare å håpe på det beste etter nyttår . Lenke til kommentar
Balli Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 vi krysser fingrene for deg mikkel Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Splitter ny leilighet, 2009 standard og med hems ^^ Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Splitter ny leilighet, 2009 standard og med hems ^^ Ser det for meg Har du et prospekt av leiligheten et sted? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Splitter ny leilighet, 2009 standard og med hems ^^ Ser det for meg Har du et prospekt av leiligheten et sted? Har nok ikke det Men om jeg får den blir det ny video etter at jeg har vært på ikea en tur Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 (endret) Hems er konge. Rommet mitt hjemme i Norge er en hems, som hadde aapne vegger, men ca for 2 aar siden, pusset vi den opp saann at veggene ble lukket. Jeg la vel ut bilder her for en stund siden, kan prove aa finne de igjen vis noen er interested Edit: Fant den! Link Endret 28. desember 2009 av Zeromac Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Stort soverom etc. Planen er å ha kontor på hemsen Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Blir ikkje det litt feil om sommaren når det blir fryktelegt varmt der? Men må uansett gratulera, mikkel Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Nå, får vente litt til. Er ikke sikkert jeg får leiligheten enda. Får høre det nesteuke. Om det blir flyttings har faktisk smurfen sagt seg villig til å bære tungt :O Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Zeromac, det der var bærre lækkert! Mikkel, hems og kontor er awesome, vi har det her i heimen Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 28. desember 2009 Del Skrevet 28. desember 2009 Kontor med utsikt over stua . do want tidsmaskin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå