ADT Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Du burde seriøst ha vurdert en KVM switch i stedet for å bruke flere mus/tastatur/høytalere... Næh, bruker alt samtidig, trenger ingen switch jeg . Har bare én datapeker nå (MX510), mens jeg bruker begge anleggene hvis jeg skal ha skikkelig "trøkk" Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 Et helt ferskt bilde av kroken min: Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) Nye bilder av rommet mitt: Oversikt 1 Oversikt 2 Oversikt 3 Oversikt seng, keyboard, VHS-hylle og klesknagg/rotedel Bilde tatt fra senga Den nice laptopen og musa jeg bruker til alt fra spilling til surfing (delikat plassert i senga, så gidd å reise seg for å sitte foran PC'en når man våkner) Oversikt 4 Oversikt over det gamle stedet hvor jeg surfa/spillte, viser også noen donald-pockets/donald-permer/stash/osv Oversikt over de fleste DVD'ene mine, noen flasker og anna stash Oversikt over "filserver"-prosjekt. Ca samme som noen bilder over. Oversikt 5 Lego, "anlegg", kakao og mer rot <3 Diverse saker og ting Skap med trådløs USB-dong (eneste stedet med nogenlunde signal bortsett fra senga mi, skaffer internett til musikk-PC) PC'en jeg nerda ved til laptopen kom i hus (liker å ha PC'en på bordet pga. praktisk ang. ta ut og inn usb-kabler/firewire-kabler, samt fordi det ikke er plass på gulvet. Støy hører man ikke når man spiller musikk døgnet rundt.) og som nå brukes til å spille musikk og til å kopiere over bilder/filmer/mp3'er fra mp3spiller/mobil/dv-kamera. Rosa krakk er fancy fotstøtte! Globus, overfyllt korktavle, lerret og mer rot <3 Dassrullen forklares enkelt med forkjølelse. Bøkene man ser her og der forklares med at jeg er en bokorm og elsker å lese. GigaShare.com, because they rock! edit: glemte overskrift og en URL Endret 15. september 2005 av Datasmurf Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 mediaportal rom husker ikke spill surfing Har også 5.1 anlegg. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 (endret) @ Datasmurf: Hvorfor har du teip på musen og kabinettet ? __ EDIT: Kabinett: pga lyset når du sover ? Endret 15. september 2005 av Pels Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 15. september 2005 Rapporter Del Skrevet 15. september 2005 teip på mus, tastatur og kabinett, samt på hyller og andre steder på rommet er fordi jeg rett og slett fant det passende ;P Dessuten er gaffa utmerkende å bruke på musa. I alle fall den tida jeg spillte CS, og satt i 3-4 timer og spilte. Man ble svett, og med gaffa unngår man at det sklir Jeg har aldri vært plaga av lysene på hverken tastatur eller kabinett eller annet, syns det bare er koselig Så gaffaen er der kun for at jeg syntes det var fancy der og da, ok nå, og uansett for lat til å ta det av. Lenke til kommentar
vi er lost Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 (endret) Liten oppdatering etter at jeg pensjonerte den grå boksen med en litt mindre boks. Pulten min Printkortet til en switch som jeg skal flytte noen kontakter på og sette inn i en pc Verktøyet brukt til dette Endret 17. september 2005 av vi er lost Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Min... Lenke til kommentar
StupidNick Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Liten oppdatering etter at jeg pensjonerte den grå boksen med en litt mindre boks. Pulten min Printkortet til en switch som jeg skal flytte noen kontakter på og sette inn i en pc Verktøyet brukt til dette hvor kjøpte du den greia som holder kretskortet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Clasern har det.. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Nerdebulen min @ Radisson SAS Paris Boulogne! Lenke til kommentar
Share the pain Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Min... http://home.c2i.net/t3ddy/IMG_0397.jpg Haha! Pent dorullstunt! Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Hva er alt snakket om dopapir? det er da ingen skam! Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. september 2005 Rapporter Del Skrevet 17. september 2005 Apropos trådens mest populære tema, Toalettpapir, er det ingen som har en slik fremme? Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Nopes går for det meste i Edet maxi og edet kjøkkenpapir her Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Ser jeg til sammen 4 ruller? Isåfall er du ram! Simen1: Et slikt må jeg skaffe meg.. Finnes den med Erna Solberg-trykk mon tro? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 My place: http://home.no.net/mralien/bmw/cimg1078.jpg Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Dopapir er jo kjekt til og tørke opp blod og diverse andre kroppsvæsker med Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Dopapir er jo kjekt til og tørke opp blod og diverse andre kroppsvæsker med Som snørr og slim? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 18. september 2005 Rapporter Del Skrevet 18. september 2005 Takk, tror vi stopper der? Fikk noen tanker på hva det neste kunne være nemlig.. =S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå