Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hallo alle sammen :)

 

Endelig er jeg tilbake i gamlelandet for aa feire jul paa skikkelig vis!

Saa da horer det jo bare med at jeg legger ut noen bilder av "barndomsrommet", som det staar naa ivertfall :D

 

Infected sitt midlertidige hovedkvarter. Er vant med 2x 19" Samsung's og 17" 'eren paa lappisen, men hjemme maa jeg ta til takke med laptopen og ett 32" Philips LCD tv :p Monterte akkurat veggfestet i dag.. Bare kos :)

imga0626-1.jpg

 

Laptopen og den nye ultra portable (HP Mini 311), meget god maskin, selv om jeg savner min trofaste IBM X31 som tok kvelden naar jeg var i Thailand for et par uker siden :( Jaja, mamma kom til unnsetning med julegave paa forskudd :)

imga0632.jpg

 

Kjekt aa vaere hjemme igjen gitt, mimre over en barndom vel brukt :)..

Fra venstre, topp: Duke Nukem 3D, Worms 1, Rise of the Triad (ROTT), Delta Force, Doom, Carmageddon II :D

Fra venstre, bunn: Red Alert 3, UT3, COD4, Half Life 2, Half Life Generations, UT2k4, UT2k3+UT2, GTA SA :D

I midten: Min knockoff shisha pipe, min lille sigarettpipe.., min originale Nargilem vannpipe (!!) og selvfolgelig min 12 aar gamle Chivas Regal som skal spares til nyttarsaften :)

imga0642.jpg

 

 

God Jul alle sammen!

 

[ Infected ]

Lenke til kommentar
Liker det jeg ser [infected]! Hvor er animefiguren du har som desktop fra?

 

Takk takk :)

 

Anime jenten er fra 4chan og /w/ noen aar tilbake, har hatt samme bakgrunn i 3 aar naa :)

Bakgrunnen heter "darkgirl", mer enn det vet jeg ikke.. kan dumpe den om det skulle vaere onsker om det..

 

MvH

[infected]

 

Edit:

 

Her er download link :)

infectedtech.info/darkgirl

Endret av [Infected]
Lenke til kommentar
Chill bule, [infected] :D

 

Chivas Regal :new_woot:

 

Chivas Regal og Wild Turkey er jo bare :love:, ikke ofte jeg har raad til saa edle draaper :)

 

Digg veggfeste du har der hvor er det kjøpt? kunne tenkt meg et sånn selv når jeg kjøper tv :cool:

 

Festet heter OmniMount S6 'Medium Cantilever Flat Panel Mount', og var kjopt paa Lefdal. Anbefales, enkelt aa montere, stor bevegelsesfrihet, kan tiltes og snus (90 grader), hele 70 cm lang arm.. og er en veldig solid konstruksjon, selv med festet helt utslaatt sitter tv'en som stopt :)

 

MvH

[infected]

Endret av [Infected]
Lenke til kommentar
Liker det jeg ser [infected]! Hvor er animefiguren du har som desktop fra?

Anime jenten er fra 4chan og /w/ noen aar tilbake, har hatt samme bakgrunn i 3 aar naa :)

Bakgrunnen heter "darkgirl", mer enn det vet jeg ikke.. kan dumpe den om det skulle vaere onsker om det..

Tragisk! Dere er begge ubetydelige parasitter i forhold til mitt overlegne power-level. Nåvel, denne kulturen har et stygt rykte om elitisme, så jeg får prøve å spare dere verbalt. For det første: du ber om fordommer om du kaller en erogefigur for en "animejente". For det andre: Hun heter Saya, fra Saya no Uta. Go figure. For det tredje: Det er ingenting som "kommer fra" /w/. /w/ er et dumpested hvor du dumper bakgrunnsbilder, ikke et sted for kreativitet og nyskapning, som 2ch.

 

For ikke å fremstå som en hyklersk drittsekk, så bidrar jeg til trådens formål:

 

 

IMG_1463.jpg

oversikt

 

IMG_1455.jpg

venstre

 

IMG_1452.jpg

midten

 

IMG_1428.jpg

høyre

 

 

 

Det er fortsatt en del arbeid som gjenstår. Har en monitor som skal opp, skal i tillegg kjøpe en ny i tillegg. Tapet skal fjernes eller sparkles over. Må ha mer bordplass, så må løse det på en eller annen måte. Kunstlys, dårlig bildekvalitet, etc.

Endret av Motoko
Lenke til kommentar

You think? I mine øyne er det trangt, men jeg tenkte jeg skulle få høyttalerne opp på veggen, slik at jeg i tillegg til ekstraplassen får litt mer avstand og bedre lyttevinkel. Planen var å kjøre dual screen på den andre maskinen med 22" wide pluss 19" vanlig, kun noen få punkter i høydeforskjell. Disse havner på en ny pult (bak?), og en ny 24" havner i midten. Jeg liker dual screen til praktisk bruk, til å holde rede på ditten og datten, men orker ikke å ha det rett forran meg, så jeg holder meg til én skjerm under vanlig bruk.

 

@Sewero:

Har faktisk en slik kabelbeholder fra Ikea bak pulten, men har ikke somlet meg til å gjøre ferdig jobben ennå. I.e. mye finpuss som gjenstår. Oppdaterer kanskje senere.

Lenke til kommentar

Da har den gamle kjellerstuen min gått i arv til lillebror, og jeg er presset inn på et lite kott i forhold. Tenkte jeg kunne legge ut bilder av hvordan jeg har fått det her nå, etter jeg fikk inn TVen osv igår. Bildene er tatt med en baktanke om å unngå kabelrotet ;)

 

Får beklage støvet på linsen til mitt horrible Samsung kamera.

 

 

post-47737-1261159651_thumb.jpg

TVen, anlegget, XBOXen og en ombygd kommode som fungerer som TVbord.

 

post-47737-1261159664_thumb.jpg

Nerdekroken med PCen. Bærbaren flekket jeg bare opp for 'showoff'. Vanligvis pakket ned : )

 

post-47737-1261159674_thumb.jpg

Et bilde til av doningen.

 

post-47737-1261159685_thumb.jpg

Liverpoolbilde jeg har hatt med meg siden 05 <3 Har ikke fått opp flagget enda uheldigvis!

 

post-47737-1261159697_thumb.jpg

Min kjære kompis som har blitt ribbet og ombygd et hav av ganger. Senest i sommer!

 

post-47737-1261159707_thumb.jpg

Utsikten til TVen fra sengen.

 

post-47737-1261159716_thumb.jpg

Sengen selv. Min beste venn :*

 

post-47737-1261159726_thumb.jpg

Hyllen bakom. Den øvrste kaller jeg bare "rotehyllen", siden jeg ikke har fått gjort noe annet enn å ligge over rot sålangt. I den under har jeg etpar skrytebilder fra Liverpoolturene mine, DVDer og XBOXspill. Samt et sverd som jeg lagde for 10 år siden.

 

post-47737-1261159736_thumb.jpg

Litt nærmere inn på filmene osv. Mitt minimale utvalg der det meste er gaver eller røverkjøp.

 

post-47737-1261159745_thumb.jpg

Tilslutt en closeup på skrytebildet fra Anfield 8. April 2008. Sykeste jeg har opplevd der jeg stod midt på The Kop ;)

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...