Wutwut Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 ikke si slikt, legg ut nå ! Må fikse litt først. (A)(A) ^^, Men det kommer nok i morgen. Så må jeg få hjelp av dere. ^^, Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Nå legger jeg ut bilder av min lille bule. Skal prøve å få det ryddig og sånt, så trenger tips fra dere ; p Her er bula: Som dere ser, ikke så stor, men helt grei. Bord Nr1: Enkelt IKEA bord, med PCn, Tastatur til Xboxen, Headsett og Notisblokk. Bord Nr2: Xboxen, 19" HDMI TV med innebygd DVD-Spiller, og igjen; Enkelt IKEA bord. Godstolen: "Stressless"-stol med massasje. Spill-Kasse: Liten boks til spill og filmer. Akkurat nå er det ikke så mye der men. Ja, det var noen bilder av bulen min ^^, Vet ikke noe stor TV og heller ikke rom. Men når loftstua blir ferdig fiksa så blir det bra. Men uansett; Noen forslag til hvordan jeg skal gjøre det nå for å få det litt ryddigere? Og kommenter gjerne ^^, Kommenter! - NiiiK Endret 15. desember 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Godstolen:http://i50.tinypic.com/6gm168.jpg "Stressless"-stol med massasje. Me like! Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Godstolen:http://i50.tinypic.com/6gm168.jpg "Stressless"-stol med massasje. Me like! Me 2 Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Godstolen:http://i50.tinypic.com/6gm168.jpg "Stressless"-stol med massasje. Me like! Me 2 Me 3 Hvor får man kjøpt slikt? Pris? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Me 3 Hvor får man kjøpt slikt? Pris? Er ikke helt sikker, men tror det var på Jysk. Var på tilbud så fikk den for 1799,-. Ikke for mye for en god stol det ^^, Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Godstolen:http://i50.tinypic.com/6gm168.jpg "Stressless"-stol med massasje. Me like! Me 2 Me 3 Fantastic 4! Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nice price! Må ta meg en tur innom. Jeg kunne ikke brydd deg til å se etter navn evt. artikkelnummer eller lignende? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nice price! Må ta meg en tur innom. Jeg kunne ikke brydd deg til å se etter navn evt. artikkelnummer eller lignende? Hvis de fortsatt har den da, det er ikke sikkert, du får se. ^^, Sjekka kjapt, men tror alt annet som følgte med stolen, bruksanvisning, o.l, er kastet. Sorry .. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Joda, men det står ikke noe under den elns? Ty anyway, skal dra dit og spørre! Edit1: Denne tro? http://www.jysk.no/130/133/3698141/a/catalog Edit2: Denne er det: http://www.jysk.no/130/133/3611000/a/catalog Endret 15. desember 2009 av SvennAndre Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Joda, men det står ikke noe under den elns? Ty anyway, skal dra dit og spørre! Tviler .. Ja, lykke til EDIT SvennAndre: Tror det er den siste der ja. Endret 15. desember 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hm. Jeg får ikke sett bildene. :/ Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Hm. Jeg får ikke sett bildene. :/ Kjipt, nettleser bruker du? Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Får spørre igjen: Noen som har forslag til hva jeg kan gjøre for at det skal se bedre ut? Nå legger jeg ut bilder av min lille bule. Skal prøve å få det ryddig og sånt, så trenger tips fra dere ; p Her er bula: Som dere ser, ikke så stor, men helt grei. Bord Nr1: Enkelt IKEA bord, med PCn, Tastatur til Xboxen, Headsett og Notisblokk. Bord Nr2: Xboxen, 19" HDMI TV med innebygd DVD-Spiller, og igjen; Enkelt IKEA bord. Godstolen: "Stressless"-stol med massasje. Spill-Kasse: Liten boks til spill og filmer. Akkurat nå er det ikke så mye der men. Ja, det var noen bilder av bulen min ^^, Vet ikke noe stor TV og heller ikke rom. Men når loftstua blir ferdig fiksa så blir det bra. Men uansett; Noen forslag til hvordan jeg skal gjøre det nå for å få det litt ryddigere? Og kommenter gjerne ^^, Kommenter! - NiiiK Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Vel det ser da rimelig greit ut allerede synes jeg. med tanke på den lille plassen du har til rådighet. hva befinner seg bak der stolen står? vegg? seng ? har du plakater på veggene ? fiks deg et pledd Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Nye gardiner hadde jo vært en ide. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Vel det ser da rimelig greit ut allerede synes jeg. med tanke på den lille plassen du har til rådighet. hva befinner seg bak der stolen står? vegg? seng ? har du plakater på veggene ? fiks deg et pledd Det som er bak er bare en seng, hylle med bøker og masse rot ^^, Nettopp derfor jeg ikke tok med den delen, kan hende jeg skal bare ha det sånn som jeg har det ja : p Og ja jeg har ikke så mye plass .. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Burde vel heller fokusera litt på signaturen? maks 4 linjer Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Burde vel heller fokusera litt på signaturen? maks 4 linjer Jobber med saken xF Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fix'd. Ble vel 5 linjer eller noe sånt, men tviler at èn linje har noe å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå