Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kos bule du har Ondskap :) Må bare spørre om et par ting :

 

Hva er det blanke gjennomsiktige som henger til venstre for armbåndet på korktavlen ? :p

 

Liker buen på veggen, kan den brukes uten å knekke?

 

Heftig sub under skrivebordet der laptopen står , hvor stor er den ?

 

Er det en tannlegestol som står oppi ene hjørnet der ?

 

Borden og Lumpness, ja det er faktisk ein gamal tannlege stol. Imponerande at dere faktisk såg det :p

 

Den bogen er veldig gamal, eg kjøpte den når eg var i bali/ kualalumpur då eg var 8 år gammal, er no 17. Var så dom at eg lånte den vekk i eit bursdagsselskap for nokre år sidan, og det endte med at bua fekk ein liten knekk/sprekk og at lillesøstra mi fekk ei pil i kneet :lol:

 

Ja, det er bass elementet i ein PE høgtalar om eg ikkje hugsar feil. Kjøpte den av ein kammerat for ein billig penge, og den spillar så det ristar for å sei det slik. Manglar bare ein forsterkar så skal eg koble opp den basssen saman med norkre store høgtalerar til pcen, men det kjem til å ta tid før eg har råd til det :p Det er ein 18" forresten.

 

Hva er det blanke gjennomsiktige som henger til venstre for armbåndet på korktavlen ? Då er det vell sikkert samlinga med stifter som eg kan feste ark med du meiner om eg ikkje gjettar feil.

 

Alliha, ja er veldig fornøg. Einaste som eg syns manglar, og ville satt prikken over i'en hadde vore å ramma dei inn, og satt dei opp så rett som mogleg. Nokre av plakatene er litt skeive :blush:

Lenke til kommentar
Mykere sofa tror jeg du skal lete lenge etter ja :) Men ikke så fruktelig pen å se på at det gjør noe :p

Man kan ikke få i både pose og sekk. :p

 

Da kan du legge pledd over :)

Funker helt til du begynner å vri deg rundt i sofaen. :p Har prøvd med et pledd en stund nå, ender hele tiden med at jeg må rette opp pleddet hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...