KKake Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 bimme: Pen bule da. Du er glad i Monster ser jeg. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Har regnet på hva det koster, men det er hemmelig Lenke til kommentar
hellokitty Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 For at det skal kvalifiseres som nerdebule må man ha en stasjonær PC ja. ;P Ser mere ut som en "arbeids / skole benk" enn en nerdebule med bærbar PC. L0o0o0ol. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så det vil si at jeg har en über nerdebule mtp. mine 6 stasjonære da? Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så det vil si at jeg har en über nerdebule mtp. mine 6 stasjonære da? Det betyr bare at om du har dame så er jeg en sexgud Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Så det vil si at jeg har en über nerdebule mtp. mine 6 stasjonære da? Hva med en update fra nerdebula di Sewero ? Kan ikke se 6 stasjonære på de bildene du har lagt ut fra før . Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Monster er godt<3 Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Jeg er mann, nå står flere av de stasjonære inne i skap Neste uke har jeg bare 4 igjen Skal selge to av de nå. Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Nydelig bule, ToYBoi Lyst på, men jeg bor ca midt i byen, så det er for tiden uaktuelt Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Tviler sterkt på at han ønsker å vite hva det koster, det hadde iallefall ikke jeg ønsket. Tror det ville blitt noe ala. når Pondus i en stripe regner ut hvor mye han har tapt på tipping. Kalkulatoren får smake hammeren Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Min oppgraderte nerdebule Endret 22. november 2009 av Ondskap Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Latterlig størrelse på de bildene. Du har ikke 1 GB med lagring på forumet for ingenting, last opp der - da resizes de av seg selv. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Slik, då blei det litt bedre Endret 22. november 2009 av Ondskap Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Se der ja, pent! Julestemning ftw Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 manglar bare litt sno ute oòg no, så blir det bra Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Monster er godt<3 Blabla bla.. Ekte mannfolk drikker RedBull ! Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Smalt det i fra han som ikke er myndig engang Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Er det en tannlege stol jeg ser på øverste bilde Ondskap? Der bamsen sitter med en militær hjelm? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Kos bule du har Ondskap Må bare spørre om et par ting : Hva er det blanke gjennomsiktige som henger til venstre for armbåndet på korktavlen ? Liker buen på veggen, kan den brukes uten å knekke? Heftig sub under skrivebordet der laptopen står , hvor stor er den ? Er det en tannlegestol som står oppi ene hjørnet der ? Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 22. november 2009 Del Skrevet 22. november 2009 Her er en liten oppdatering fra min hybel/nerdeplass/amatør-hjemmekino. I den første spoileren ligger bildene fra det gamle oppsettet og den andre spoileren ligger bildene fra den nye oppsettet. Oversiktbilde av nerdeplassen. Bilde mot TVen, med bakgrunnslyset på. Lyset bak TVen leveres av en vanlig lampe. Grunnen til at det står det er fordi bakgrunnslyset gir et mer behagelig syn på TVen i mørket. Her er godsakene som gir lyd og bilde. Kablene du ser bak er bare 1/3 av det som går bak der. Har ikke fått noe orden på kablene enda, men det er et pågående prosjekt. Her har vi noen av godsakene som gir hybelen sin karakter. Captain Morgan for lørdagskvelden, Peavey for fest og Mission-høyttalerene for daglig nytelse. Håper hybelen falt i smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå