Wutwut Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ekke fake nei? http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/DypBassen Skjønner det, syntes bare det var litt rart rom, men samtidig skikkelig genialt og kult. Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ekke fake nei? http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/DypBassen Har litt lyst og se utsiden av "kinoen" din Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Nå som jeg endelig har fått ryddet litt på rommet og flyttet på tven er det på tide med å vise den nye nerdebula mi for første gang etter at jeg flyttet. Oversikt: Mine "laptops": Min kjære tv: Spill/dvd: Diverse: Resten av rommet er ikke så mye å se, dvs: mye rot Lenke til kommentar
aGal Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Ekke fake nei? http://avforum.no/minhjemmekino/show.php/DypBassen Har litt lyst og se utsiden av "kinoen" din Tyven, tyven skal du hete... Men lekker den "kinoen" må jeg si. Lenke til kommentar
Skogli Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Vet hvert fall hvem som har satt standaren for min nye drøm. *Begynne å spare penger* Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Tyven, tyven skal du hete... Desverre jeg bedriver ikke tyveri Men har litt lyst og se om det er en ulv i fåreklær Lenke til kommentar
b-i-m-m-e Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Heihei, Poste et lite bilde jeg ^^ Ruben Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Toyboi, utruleg tøft å hatt noko slik !! Tørr du seie noko om ca prisen på det rommet (tenker på alt av bygging og utstyr) ? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Toyboi, utruleg tøft å hatt noko slik !! Tørr du seie noko om ca prisen på det rommet (tenker på alt av bygging og utstyr) ? Tviler sterkt på at han ønsker å vite hva det koster, det hadde iallefall ikke jeg ønsket. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 z5500 <3 Elsker det anlegget ! <3 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Hmm... lite respons her Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Nå som jeg endelig har fått ryddet litt på rommet og flyttet på tven er det på tide med å vise den nye nerdebula mi for første gang etter at jeg flyttet. Oversikt: Mine "laptops": Min kjære tv: Spill/dvd: Diverse: Resten av rommet er ikke så mye å se, dvs: mye rot Du mangler noe veldig viktig noe, nemlig en stasjonær pc er ikke nerd uten orgentlig kasse pc vet du neida bare tuller litt, bula virka koselig ^^ Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 For at det skal kvalifiseres som nerdebule må man ha en stasjonær PC ja. ;P Ser mere ut som en "arbeids / skole benk" enn en nerdebule med bærbar PC. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Bruker den ene laptopen som stasjonær. Står alltid der den gjør påskrudd og plugget til med mus etc... Lenke til kommentar
Balli Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Bruker den ene laptopen som stasjonær. Står alltid der den gjør påskrudd og plugget til med mus etc... da burde du ta ut batteriet, den dagen du vil være "mobil" med den kommer batteriet til og var ca 20 min hvis du har det i konstant Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Var det ikke forrige generasjon batteri som var sån da? At til mere du lader til dårligere blir batteriet. Husker det var sån på gammle mobiltelefoner hvertfall. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Ikke så farlig, batteriet er bare en buffer ved strømtap. Har ingen hensikt å bruke den som mobilpc. Der har jag min Acer Timeline (8 timer +) Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Runesole: Pen liten krok det der Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 Var det ikke forrige generasjon batteri som var sån da? At til mere du lader til dårligere blir batteriet. Husker det var sån på gammle mobiltelefoner hvertfall. Joda, det er helt riktig. Men den største fienden til batteriene er varme, og når en pc står påskrudd konstant så utvikler den jo endel varme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå