kloningen Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvor mye koster en slik herlighet av en skjerm? (30" såklart), og hvilket skjermkort kjøres det på? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hvilket bord? Det er alltid viktig å vite. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Jeg ser ikke selveste desktopen. Hvor er den?! Står den bakom den store skjermen? Og jeg ser en hel skrutrekker. Kan vi (jeg) få bilde av hva du mekker på for tida?Den står bak hele greia ja, uten kabinett - på benk. Sammen med en forsterker og to høyttalere. WheelMan: Kabler på gulvet Meget digg utstyr du har Masse kabler på gulvet! Har ikke tatt meg bryet med å feste de skikkelig, da jeg bytter ting, kabler o.l. oftere enn du bytter sokker. Også er husets telefon / internettsentral under der. Hvor mye koster en slik herlighet av en skjerm? (30" såklart), og hvilket skjermkort kjøres det på?Alt fra 6000 (brukt) til 20000. Den jeg har (3007WFP-HC) koster rundt 17k ny tror jeg, jeg ga 6000 for en 3007WFP som gikk istykker etterhvert (strømstyringa), og fikk ny (bedre modell) av Dell. Fornøyd? Ja ^^ Den kjøres på et 8800 GTX akkurat nå, da 4870x2et mitt er dødt. Endret 15. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Hva slags skjermer er det du bruker som kan "vendes"? Er ute etter tre skjermer som kan "vendes" Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Tenker du på tilt o.l.? Begge hovedskjermene (Dell 3007 WFP og LaCie Photon20Vision) har føtter som kan heves og senkes, tiltes og snus rundt. Meget hendig Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Fant et par skjermer på dell som passer mitt behov, denne og denne Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Wheelman, hva er det i den flaska som står ved siden av den ødelagte skjermen? Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Fant et par skjermer på dell som passer mitt behov, denne og denne Den første har samme fot som 30" på bildet mitt - anbefales! Wheelman, hva er det i den flaska som står ved siden av den ødelagte skjermen? Aceton - hvordan det? Lenke til kommentar
Porto Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Ser utrolig bra ut, Wheelman Lenke til kommentar
aGal Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Wheelman, hva er det i den flaska som står ved siden av den ødelagte skjermen? Aceton - hvordan det? Greit å ha noe sterke saker å starte dagen med Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Fant et par skjermer på dell som passer mitt behov, denne og denne Den første har samme fot som 30" på bildet mitt - anbefales! Da blir det tre sånne og 5870 mulig x2 over nyttår Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 (endret) Ser utrolig bra ut, Wheelman Takker. Wheelman, hva er det i den flaska som står ved siden av den ødelagte skjermen? Aceton - hvordan det? Greit å ha noe sterke saker å starte dagen med Haha, ja. Neida.. den brukes nok ikke til slikt. Fant et par skjermer på dell som passer mitt behov, denne og denne Den første har samme fot som 30" på bildet mitt - anbefales! Da blir det tre sånne og 5870 mulig x2 over nyttår Merk; Vi har 22"-versjonen av de på skolen - og de har ikke hev & senk eller snu-funksjonen - kun tilt. EDIT: Ser ut til at de har hev og senk. Endret 15. november 2009 av WheelMan Lenke til kommentar
Cryztek Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Fant et par skjermer på dell som passer mitt behov, denne og denne Den første har samme fot som 30" på bildet mitt - anbefales! Da blir det tre sånne og 5870 mulig x2 over nyttår Merk; Vi har 22"-versjonen av de på skolen - og de har ikke hev & senk eller snu-funksjonen - kun tilt. EDIT: Ser ut til at de har hev og senk. Er ute etter tilt funksjonen siden de skal stå på siden av hverandre og det blir litt upraktisk og måtte snu seg veldig mye når man spiller (og litt ekstra høyde er ingen minus når man browser forumet med 100 innlegg per side ) Lenke til kommentar
KKake Skrevet 15. november 2009 Del Skrevet 15. november 2009 Wheelie: Det er bula si det. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Wheelman: fin bule. More piczz plz Lenke til kommentar
Robocoop Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Burde ikke denne tråden ha hett "Promperom v.2"? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Et svakt øyeblikk vil jeg tro. Lenke til kommentar
Captn Jack Yarr'ow ! Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Burde ikke denne tråden ha hett "Promperom v.2"? Eeeehhh...øøø....øøøø.øøøøh....mmm....what? ..Hum? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 16. november 2009 Del Skrevet 16. november 2009 Er ikke alle som sitter å "driter" på rommet sitt You just made a bad point. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå