Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
aGal: trenger ikke være hardcore-dedicated fanboy for å skjønne/vite at 360 eier ;)

Anyways, kos deg med brødboksen din. Den er sikkert kjempebra.

Heh, jeg liker ikke brødboksen min. Desuten knirker den om jeg klemmer den litt med hendene :/

Derimot det som er inni den og PS3 Media Server gir et litt bedre inntrykk.

Skulle ha blu-ray spiller, PS3 kostet 1000 kroner mer. Why not? Xbox har jo ikke det ;)

Lenke til kommentar

Har flyttet inn en del nytt her, så laget meg et lite bilde. Da kameraet ikke dekket hele (ikke i nærheten engang) rommet, laget jeg et photomerge.

post-122083-1258243160_thumb.jpg

- Rettet opp de verste feilene, og jeg er klar over at en del av gulvet mangler - er ikkeno spennende der uansett :wee:

Til høyre står en to-skjerm stasjon (2x22" 1680x1050) jeg snart forhåpentligvis får opp og gå. Den drives av en Dell XPS Studio 16, som repareres atm. Helt til høyre står en ødelagt 24" skjerm. Fra venstre står Macbook Pro'en min, og desktopen med 30"+20" S-IPS skjermer, drevet av en helt OK rigg (Q6600, 8800 GTX, 6 gig RAM osv.)

EDIT: Og den übre klokka på vekken, selvfølgelig.

Endret av WheelMan
Lenke til kommentar

DSG: Det er en lampe jeg har hatt siden vi flyttet inn her, dvs snart 11 år. Aner ikke type eller merke, men jeg har to stk. Geniale greier, utrolig greie å flytte rundt på, og jeg har bare byttet lysstoffrør på den sorte en gang på 11 år(!)

Knewt: Hehe, koster å være kar. Deilig er det, dog.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...