Jo Are Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Så at suben står så nært andre elektriske duppeditter kan ødelegge de? I så fall har jeg et problem, kan ikke flytte den stort lengre unna tv-benken Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Hvis du prøver å ta en magnet imot en gammel lysrør tv kan du jo selv se hvordan det fungerer, ja det ødelgger fargene Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Det med CRT skjermene vet jeg om, (stor slager på elektronikk) Men trodde ikke det hadde noe effekt på nyere aparatus.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Er usikker, men kan aldri tro at det er godt for en skjerm eller noe annet å ha en sterk magnet som forstyrer kretsene. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Skal visstnok ikke ha noe å si for nyere TVer, suben er vel dessuten antageligvis skjerma (?) Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Får ikke noen forstyrelse på skjermen, men at man får det på CRT vet jeg. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Jeg brukte 2 Cerwin Vega D10 høyttalere som tv-bord på første tv-en min xD Gikk bare timer før jeg merka at hele skjermen var lilla Retta seg uansett. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Etter min erfaring, så er pc anlegg veldig godt skjermet. de skal jo tross alt stå nært pc'en. Testet med en CRT tv jeg hadde før. tok en vanlig høytaler imot tv'en, og fargene ble rare. Deretter tok jeg min lille logitech pc sub intill, å merket ingenting på tv'en. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Buhu, jeg vil ha egen leilighet hvor jeg kan gjøre hva jeg vil Du er ikke den eneste. melder meg som medlem i "vil ha eigen leilighet" foreninga! Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jeg har to laptoper og tre PC-skjermer stående rett foran to høyttalere og en forsterker. Sammen med disse står også maskinen, åpen på benk, med strømforsyning 5cm fra forsterker. Aldri hatt problemer. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Trenger jeg å si noe mer ? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Trenger jeg si mer: Fail Falt ikke i smak her. Gi oss noen fler bilder da? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Bytt den ut med en PS3 så snakker vi. 2 Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Få inn litt COD, Halo og Gears så snakker vi. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Buhu, jeg vil ha egen leilighet hvor jeg kan gjøre hva jeg vil Du er ikke den eneste. melder meg som medlem i "vil ha eigen leilighet" foreninga! er ikkje bare bare Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Jaja, så mye for å gjøre meg selv glad og prøve å få litt cheers herifra... 1 Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Aww.. Syns det ser awesome ut jeg, Mikkel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå