Gå til innhold
Spørsmål om hus eller oppussing? Still spørsmål her! ×

Nerdebula di v.2! (Les førstinnlegg!)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har 1 Stasjonær for spill, 2 servere og 2 random, laptop har jeg bittelitt bruk for bare....

Frister veldig med PS3...

Kjør på med PS3!

Du kan jo også bruke PS3 mediaserver, det er en genial sak som er enkel og grei å bruke.

Da har du mulighet til å streame musikk og film til din PS3 enkelt og greit. (om du ikke er av den mer avanserte brukeren). Bruker det selv, og er kjempefornøyd.

http://ps3mediaserver.blogspot.com/

Lenke til kommentar

Hehe, blir brukt til opptak av forskjellig. Lite banning mtp spill, men brukes av og til for opptak av andre raseriutbrudd for deretter å høre på hvor tullete det egentlig er å bli irritert ;)

Skjermen er en Eizo FlexScan SX3031W - H som sålangt (ble satt opp i går kveld) er en fryd å bruke :D

Lenke til kommentar

Jo takk :) TVn er bra den, men er receivern som er gull :) Er litt ledningsrot på det bildet, fått rydda opp det alt, eneste jeg egentlig føler jeg mangler nå er en skikkelig sub, og et hull i veggen, så jeg får TV, er kaldt med vinduet oppe om vintern for å få inn antenne kabal :p

Endret av Sveern
Lenke til kommentar

Ja her har dere bula mi :)

Må virkelig beklage for dårlige bilder, iphone kameraet er dårlig :thumbdown:

post-135432-1257881795_thumb.jpg

Slik ser det ut fra inngangspartiet.

post-135432-1257882518_thumb.jpg

TV delen av rommet.

post-135432-1257881807_thumb.jpg

Kjip Europris stol jeg vurderer å bytte ut.

post-135432-1257881834_thumb.jpg

Senga :)

post-135432-1257881822_thumb.jpg

PCen

Vet det ikke er store greiene, men syns selv jeg har fått et koselig rom.

Slik så det ut før:

post-135432-1257882320_thumb.jpg

post-135432-1257882337_thumb.jpg

Endret av Jo Are
Lenke til kommentar
TVen oppå sub`en kan da umulig være bra? Tenk deg når det rister skikkelig...

For det første er det et ganske solid møbel og for det andre så rister det lite rett rundt suben. Jeg hadde en bærbar PC stående direkte oppå min sub (litt mindre logitech anlegg) i lengre tid uten at det var et problem :) TV'en tåler ganske mye uansett, ufarlig risting ;)

Lenke til kommentar

Hadde det vært en Sunfire Truesub junior ell så hadde det nok ikke gått så bra. De fleste subber står rimelig stødig. Truesub er de eneste jeg har vært borti som har vært nødvendig å bolte fast i gulvet (ellers "spaserer" de helt til kabelen sier stopp og eller detter ut :!: ).

Endret av AveMORphine
Lenke til kommentar
Sub har veldig sterke magneter, så du burde plassere den minst 50 cm unna TV og avspillere og sånt.

:hmm: Det var jo og en tanke.. Hvilke skade snakker vi om? Skjult som plutselig oppstårt eller vil man se skadene gradvis? Jeg har per dags dato ganske mye utstyr i rimelig umiddelbar nærhet av suben min :ohmy:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...