aGal Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Vad tyck, spare til laptop, Pc eller playstation 3? Sliter litt med og velge... Orker ikke å spare til alle. Kommer veldig ann på hva du bruker PC til. Om du liker å være mobil. Om du vil ha noe som er laget for spill. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har 1 Stasjonær for spill, 2 servere og 2 random, laptop har jeg bittelitt bruk for bare.... Frister veldig med PS3... Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. november 2009 Del Skrevet 9. november 2009 Jeg har 1 Stasjonær for spill, 2 servere og 2 random, laptop har jeg bittelitt bruk for bare....Frister veldig med PS3... Kjør på med PS3! Du kan jo også bruke PS3 mediaserver, det er en genial sak som er enkel og grei å bruke. Da har du mulighet til å streame musikk og film til din PS3 enkelt og greit. (om du ikke er av den mer avanserte brukeren). Bruker det selv, og er kjempefornøyd. http://ps3mediaserver.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ny skjerm i hus. Mic Hodetelefonoppsett DVD brenner og hodetelefonforsterker er montert på undersiden av arbeidsplaten Lydkortet står oppå pc`n atm. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Går ut i fra at den micen blir brukt til noe anne enn å banne over inkompetente internettspillere .. Fin skjerm! 26? Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hehe, blir brukt til opptak av forskjellig. Lite banning mtp spill, men brukes av og til for opptak av andre raseriutbrudd for deretter å høre på hvor tullete det egentlig er å bli irritert Skjermen er en Eizo FlexScan SX3031W - H som sålangt (ble satt opp i går kveld) er en fryd å bruke Lenke til kommentar
Porto Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Ser veldig bra ut, AveMORphine Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Da var center på plass Syntes TVn står litt risky, men Ble veldig bra i mørket når jeg ser på film Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Det der så ikke dårlig ut Sveern! Skulle likt å ha den tven Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Jo takk TVn er bra den, men er receivern som er gull Er litt ledningsrot på det bildet, fått rydda opp det alt, eneste jeg egentlig føler jeg mangler nå er en skikkelig sub, og et hull i veggen, så jeg får TV, er kaldt med vinduet oppe om vintern for å få inn antenne kabal Endret 10. november 2009 av Sveern Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Ja her har dere bula mi Må virkelig beklage for dårlige bilder, iphone kameraet er dårlig Slik ser det ut fra inngangspartiet. TV delen av rommet. Kjip Europris stol jeg vurderer å bytte ut. Senga PCen Vet det ikke er store greiene, men syns selv jeg har fått et koselig rom. Slik så det ut før: Endret 10. november 2009 av Jo Are Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 TVen oppå sub`en kan da umulig være bra? Tenk deg når det rister skikkelig... Lenke til kommentar
KKake Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 De siste bulene her: Nice! Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 TVen oppå sub`en kan da umulig være bra? Tenk deg når det rister skikkelig... For det første er det et ganske solid møbel og for det andre så rister det lite rett rundt suben. Jeg hadde en bærbar PC stående direkte oppå min sub (litt mindre logitech anlegg) i lengre tid uten at det var et problem TV'en tåler ganske mye uansett, ufarlig risting Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har ingen problemer med risting nei, pga. nabokjerringa får den ikke rista så mye fra seg heller. Lenke til kommentar
Apathy Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Hadde det vært en Sunfire Truesub junior ell så hadde det nok ikke gått så bra. De fleste subber står rimelig stødig. Truesub er de eneste jeg har vært borti som har vært nødvendig å bolte fast i gulvet (ellers "spaserer" de helt til kabelen sier stopp og eller detter ut :!: ). Endret 10. november 2009 av AveMORphine Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sub har veldig sterke magneter, så du burde plassere den minst 50 cm unna TV og avspillere og sånt. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sub har veldig sterke magneter, så du burde plassere den minst 50 cm unna TV og avspillere og sånt. Det var jo og en tanke.. Hvilke skade snakker vi om? Skjult som plutselig oppstårt eller vil man se skadene gradvis? Jeg har per dags dato ganske mye utstyr i rimelig umiddelbar nærhet av suben min Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Sub har veldig sterke magneter, så du burde plassere den minst 50 cm unna TV og avspillere og sånt. Det var vel mer under lysrørets forbannelse det tror jeg Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. november 2009 Del Skrevet 11. november 2009 Magneter kan forstyrre de fleste elektroniske signaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå